Apakah Latihan One Punch Man?

Latihan One Punch Man menggabungkan 100 Push-up, 100 Sit-Ups, 100 Squats , dan 10KM Run biasa. Jika anda mencari kekuatan, ketekunan, dan badan yang langsing, Latihan One punch man akan menjadi menyeronokkan, mendorong, dan sangat memuaskan. Latihan One Punch man mempunyai kelebihannya. Ia mengambil kira ketekunan kuat dan ketekunan kardiovaskular . Ia juga mudah diikuti dan tidak memerlukan peralatan yang mewah.

:arrow_right: Contoh Permulaan - Senaman One Punch Man

Imgur

:large_orange_diamond: Minggu 1

  • Isnin: 5 × 5 Push-up, 5 × 10 Sit-up, 5 × 5 Squats

  • Rabu: 5 × 6 Push-up, 5 × 11 Sit-up, 5 × 6 Squats

  • Jumaat: 5 × 7 Push-up, 5 × 12 Sit-up, 5 × 7 Squats

:large_orange_diamond: Minggu ke-2

  • Isnin: 5 × 8 Push-up, 5 × 13 Sit-up, 5 × 8 Squats

  • Rabu: 5 × 9 Push-up, 5 × 14 Sit-up, 5 × 9 Squats

  • Jumaat: 5 × 10 Push-up, 5 × 15 Sit-up, 5 × 10 Squats

:large_orange_diamond: Minggu ke-3

  • Isnin: 7 × 6 Push-up, 7 × 10 Sit-up, 7 × 8 Squats

  • Rabu: 7 × 7 Push-up, 7 × 11 Sit-up, 7 × 9 Squats

  • Jumaat: 7 × 8 Push-up, 7 × 12 Sit-up, 7 × 10 Squats

Pemikirannya adalah, anda perlu mematuhi set 5 hingga 7 pada fasa permulaan. Tingkatkan perwakilan anda dengan 1 untuk setiap set sehingga anda mencapai tahap (yang bermaksud, kemajuan anda menjadi perlahan). Pada ketika itu tambahkan lebih banyak set dengan lebih sedikit wakil. Oleh itu, sekiranya anda tidak dapat mencapai 5 × 10 (5 susunan 10 repetisi, 50 repetisi mutlak), pada hari berikutnya, cubalah 7 × 7 (7 susunan 7 repetisi, 49 repetisi selesai). Sejauh ini, wakil anda adalah mengenai sesuatu yang sangat serupa, namun anda telah membuat mereka menggunakan jangka masa yang lebih panjang, yang membolehkan anda pulih

.

Walau bagaimanapun, sekiranya anda boleh mencapai 5 × 10, anda akan mencuba latihan 5 × 11 seterusnya. Bode baik? Gunakan 5 set secara berterusan sebagai penanda aras anda! Lebih-lebih lagi, pada bila-bila masa yang anda mahukan, anda dapat menggantikan hari latihan dengan "hari ujian". Ini bermakna anda berusaha sedaya upaya untuk mencapai 100 aktiviti.

Baca Artikel Ini Juga:

1. Pelan senaman kardio 2. Adakah yoga adalah senaman yang baik

:bento: Diet: Apa yang Perlu Saya Makan Untuk Latihan Ini?

Imgur

Saitama hanya mempunyai satu standard: Jangan lewatkan sarapan (dan pisang menjelang awal hari juga baik). Namun, dalam semua kenyataan, hasil anda berasal dari rejimen makan anda. Nasib baik untuk anda, ini tidak menyusahkan.

Terdapat 2 keperluan penting untuk membina kekuatan legenda anda:

  • Lebih banyak protein - dalam keadaan apa pun .8g setiap paun berat badan. Jangan ragu untuk melakukan lebih banyak atau lebih sedikit, namun, sedar bahawa anda mungkin tidak memerlukan lebih daripada itu.

  • Lebih banyak sayur-sayuran - untuk membuat buang air besar lebih sederhana, untuk menyesuaikan PH badan anda, dan mendapatkan beberapa nutrien dan mineral (bagaimanapun multivitamin yang layak seperti Rainbow Light's Men's One merangkumi itu). Anda harus berusaha makan sedikit sayur dengan protein anda

Saya juga mempunyai panduan asas untuk anda: My Nomad Diet, kaedah makan yang ringkas yang memberi anda kebolehsuaian makanan, tetap konsisten dengan peraturan yang berfungsi dan bukannya omong kosong kuda.

Diet adalah tema yang sangat besar dengan banyak perasaan yang merangkumi, dengan 1,000,000 buku yang berbeza dan 1,000,000 pakar menyatakan kepada anda bahawa mereka memahami apa yang ideal. Lakukan apa sahaja yang anda inginkan selagi anda mendapat protein yang mencukupi , dan ubah dengan betul. Sekiranya anda mendapat hasil dengan diet apa pun yang anda inginkan (yang bermaksud, anda kelihatan lebih baik, semakin kuat, mencapai lebih banyak perulangan, merasa kurang terkuras), pada ketika itu lakukan apa sahaja yang anda mahukan.

Sekiranya anda bersenam 3 hari setiap minggu atau lebih, saya juga akan melengkapkan rejimen makan anda dengan satu sudu serbuk protein pada suatu ketika (lebih baik selepas bersenam). Dimatisasi garis XT untuk salah satu rasa nombor satu saya tanpa ditumpuk dengan makro yang berbeza (Syntha-6, sementara surgawi, mempunyai kurang protein "tidak diubah" dalam kombinasi).

Baca Artikel Ini Juga:

1. Bagaimana Tambahan Pra-Senaman Baik atau Buruk? 2. Bersenam

Fakta pantas

:white_check_mark: Kelebihan Latihan One Punch Man:

  • Kesejahteraan kardiovaskular

Berlari dapat menguatkan otot jantung anda. Pada ketika anda berlari, jantung anda menyedut darah lebih cepat ke paru-paru anda dan ke seluruh badan. Lebih banyak aliran darah ke otot anda dan kadar oksigen meningkat dalam darah anda.

  • Senaman yang kuat

Latihan berulang-ulang dapat membantu anda membuat ketekunan. Seperti berlari di jantung anda, bersenam dapat membantu anda mengumpulkan otot yang pejal . Pemeriksaan menunjukkan perwakilan yang lebih tinggi lebih cepat menyesuaikan diri dengan persiapan berkaitan dengan latihan aerobik.

  • Mudah diikuti

Selain kelebihan kesejahteraan dan fisiologi, latihan tidak sukar diikuti. Satu rutin senaman secara konsisten. Lebih mudah bagi seorang pelatih untuk berolahraga ketika dia mengetahui dengan tepat apa yang harus dilakukan dan dijangkakan dari latihan tersebut.

  • Tiada pusat rekreasi:

Latihan berat badan adalah arus utama kerana kelebihannya dan peluang untuk melakukannya di mana sahaja. Walau bagaimana pun anda berada, anda tidak mempunyai alasan dan anda dapat melakukannya secara konsisten.

  • Persuasif dan Menyeronokkan:

Latihan boleh menjadi sangat menyeronokkan kerana kemungkinan besar anda mengetahui ujian dan tersedia secara konsisten. Pada saat anda melakukan senaman secara teratur, ini akan memberi anda kebanggaan yang luar biasa. Anda juga boleh memberitahu individu tentang perkara yang anda lakukan dengan senang hati, namun mereka mungkin memanggil anda tidak siuman.

:negative_squared_cross_mark: Kekurangan Latihan One Punch Man:

  • Bukan yang terbaik untuk hipertrofi (pengembangan saiz otot)

  • Tidak membina penciptaan tenaga yang cemerlang (kekuatan kasar untuk beban yang besar)

Baca Artikel Ini Juga:

1. Latihan abs 7 minit 2. Pelan Makan Pelatih Peribadi

:closed_book: Tentang "One Punch Man".

Manga itu sendiri bermula sebagai jenaka, mengolok-olok manga aktiviti Jepun / anime . Dalam jangka masa panjang, ia telah berubah menjadi susunan yang sangat menarik (dan sekarang, di sekitarnya dimeriahkan) yang menarik banyak peminat yang lama ingin melihat Saitama memerlukan lebih dari satu serangan hebat untuk menyembelih binatang buas.

Dalam pengaturan itu, dia mengungkap persiapan misteri yang mengubahnya dari seorang lelaki Jepun yang sederhana menjadi pahlawan. Ini adalah Latihan One Punch Man. One-Punch Man (Bahasa Jepun: ワ ン パ ン マ ン, Hepburn: Wanpanman) adalah pertubuhan manusia super Jepun yang dibuat oleh tukang SATU. Ini menceritakan kisah Saitama, seorang pahlawan yang dapat menumpaskan musuh dengan pukulan sendirian namun kelihatannya mengesankan saingan terpuji setelah menjadi letih oleh ketiadaan cabaran kerana kekuatannya yang mengejutkan. ONE menyusun borang webcomic pertama pada pertengahan 2009.

Perombakan manga maju mula diedarkan di laman Tonari no Young Shueisha pada bulan Jun 2012. Manga tersebut ditunjukkan oleh Yusuke Murata, dan bahagiannya disusun sebentar dan diedarkan ke dalam jumlah tangkibon individu. Sehingga Januari 2021, 23 jilid telah disampaikan. Di Amerika Utara, Viz Media telah membenarkan pertukaran manga untuk pelepasan bahasa Inggeris dan disiarkan dalam majalah Mingguan Shonen Jump berkomputer.

Variasi anime manga , yang disampaikan oleh Madhouse, disampaikan di Jepun dari Oktober hingga Disember 2015. Musim berikutnya, yang dibuat oleh JCStaff, disampaikan dari April hingga Julai 2019. Penyusunan anime dibenarkan di Amerika Utara oleh Viz Media dan debutnya di Amerika Syarikat pada blok pengaturcaraan Adult Swim's Toonami pada bulan Julai 2016. Musim berikutnya muncul pada bulan Oktober 2019.

Rutin Latihan One Punch Man

  1. 100 Push-Up

  2. 100 Tempat Duduk

  3. 100 Setinggan

  4. Berlari 10KM (iaitu 6.2 batu)

:arrow_right: Bagaimana Latihan Saitama Membantu Anda?

Rangka kerja ini sesuai dengan banyak reka bentuk pembangunan yang ketara. Anda mempunyai gerakan mendorong (push-up), persiapan tengah (sit-up), penyediaan kaki (squat), dan beberapa kardio (berlari). Sejauh mana jadual kesihatan berjalan, ini lebih baik daripada apa yang biasanya dilakukan oleh individu di pusat rekreasi. Iaitu, amalan berat badan ini menyerang lebih banyak otot dalam contoh yang lebih biasa. Tidak ada kelainan pautan, tidak ada pengembangan mesin yang aneh, dan bahaya kecederaan yang jauh lebih sedikit kerana semua aktiviti adalah berat badan seperti dulu.

Anda boleh menjangkakan bahawa rutin seperti ini semestinya luar biasa bagi pesaing sebenar. Pejuang, pengrajin ketenteraan, dan pesaing yang berbeza mencari bahaya dan ketabahan yang kuat (sehingga anda dapat membuang banyak pukulan yang baik, bukan hanya satu) kelebihan dari pekerjaan yang hebat, serupa dengan 100 wakil yang akan dicapai. Cetakan kardiovaskular dan ketekunan yang kuat akan menjadi luar biasa di bahagian dada (100 push-up straight is a great), namun anda menjangkakan pusat dan kaki normal baru-baru ini berbeza dengan peserta pusat latihan yang tidak eksklusif. 100 squat dan 100 sit-up bukanlah pencapaian yang paling memberi otot.

Kesejahteraan kardiovaskular anda tidak dapat difahami! Anda mempunyai keseimbangan kerja solidariti yang baik dengan kerja jalanan (istilah tinju lama untuk berlari), dan keduanya bersama-sama mengubah tubuh anda menjadi juggernaut kesejahteraan.

Baca Artikel Ini Juga:

1. Latihan pinjaman 2. Berapa banyak kalori yang anda bakar dalam yoga panas?

:red_circle: Push-Up

Mengubah pushup untuk memastikan bahawa mereka terus mengetahui perkembangan otot anda adalah mudah. Anda dapat menggunakan roda gigi seperti pushup bar, bola aktivitas, atau tempat duduk. Gear jenis ini menyebabkan anda melakukan pushup di lereng atau reput.

Pushup bar secara khusus membenarkan pelanggan untuk melupuskan perkembangannya dan membuat pushup sedikit lebih sederhana di pergelangan tangan. Sekiranya anda melakukan latihan ini untuk jangka masa yang merangkumi semua, pada ketika itu anda harus memikirkan penggunaan bar ini. Pastikan anda tidak mencederakan pergelangan tangan anda lima hari setiap minggu.

Mengurangkan pushup pada pelbagai keadaan mengamalkan otot sinergistik yang berkaitan dengan otot pektoral dan klavikula. Menggunakan tempat duduk atau jenis najis lain membantu anda menukar pushup anda untuk lebih berusaha memperluas daya tarikan di bahu dan perhimpunan otot yang disebutkan sebelumnya.

Selaraskan pushup anda dengan juga memasukkan perkembangan tambahan yang memperluas atau mengurangkan masalah mereka. Tekanan yang disesuaikan secara amnya menyiratkan bahawa anda meletakkan lutut dan bukannya jari kaki untuk menyelesaikan aktiviti. Walaupun begitu, anda dapat menyesuaikan pushup anda dari pelbagai sudut pandang dengan meningkatkan kedudukan tangan anda, melakukan aktiviti yang lebih berbahaya, menyatukan tangan anda, dll.

:red_circle: Setinggan

Seperti semua orang tahu, anda boleh melakukan squats dengan atau tanpa berat. Latihan One Punch Man tidak menentukan penggunaan berat badan. Walaupun demikian, jika anda memerlukan latihan ini untuk terus berjaya dan membuat otot, anda harus menambahkan berat badan secara beransur-ansur.

Pastikan bahawa anda berusaha untuk tidak menyelesaikan sebilangan besar pengulangan dengan berat yang tidak dapat anda hadapi. Amalan terbaik adalah dengan menambah berat badan dengan penambahan lima hingga sepuluh paun semasa anda maju. Dengan cara ini anda menguji diri anda mengikut kaedah anda. Untuk menguji beban jongkok, anda mesti menyelesaikan had 12 repetisi.

Walaupun tanpa banyak beban, anda boleh mengubahnya dengan beberapa cara. Berikut adalah artikel dengan 8 perubahan squat yang boleh anda gunakan untuk menukar jadual One Punch Man harian anda.

:red_circle: Sit-Up

Begitu juga, seperti latihan lain, anda boleh menambah banyak tempat duduk, tetapi anda juga dapat menyesuaikannya menjadi sifar pada pelbagai bahagian pusat anda. Sebilangan besar pakar berpendapat bahawa situp bukanlah pendekatan yang paling sesuai untuk meningkatkan pusat anda dan mendapatkan paket enam itu . Mereka membahayakan kesihatan tulang belakang anda dan tidak membuat otot penyesuaian yang terdapat lebih jauh di pusat anda. Inilah yang dapat anda lakukan agar semua perkara menjadi sama:

Anda boleh membuat papan dalam pelbagai struktur. Mulakan dengan mengerjakan pusat anda dengan papan lengan bawah biasa dan kemudian teruskan ke bentuk yang lebih maju dengan angkat kaki dan papan sisi.

Anda boleh menyelesaikan tendangan gemetar dan bukannya pushup untuk aktiviti memakan otot perut.

:red_circle: Berlari

Berlari adalah latihan berbahaya yang benar-benar bergantung pada jenis badan anda. Beberapa kumpulan boleh berlari setiap hari tanpa banyak masalah sementara yang lain dapat mengalami luka lutut dan tulang kering yang tulen. Ini semua bergantung pada struktur berjalan anda seperti jenis badan anda.

Sekiranya anda perlu mengembangkan kesejahteraan kardiovaskular anda setelah menjalankan segmen 10 kilometer yang terkenal dalam aktiviti ini, pada ketika itu anda harus menambah jaket berwajaran. Pastikan anda menyelesaikan latihan ini dengan kasut lari yang sah juga. kasut berlari yang teruk boleh menyebabkan tingkah laku yang tidak sesuai dan menjejaskan sendi anda.

Anda harus menyesuaikan diri dengan badan sambil memperluas jarak dan meningkatkan masa. Adalah biasa untuk menghadapi tahap tinggi endorfin yang membuat anda perlu mencabar diri anda melewati tempat anda untuk berhenti sebentar. Selepas itu, anda perlu benar-benar memahami di mana harus mematuhi batas yang bermakna ketika anda berusaha mencapai objektif dan masa lalu sejauh 6.2 batu.

Baca Artikel Ini Juga:

1. Adakah yoga membina otot 2. Adakah yoga baik untuk menurunkan berat badan?

:red_square: Pendekatan Untuk Melakukan Latihan Ke Saitama

Sekiranya anda terangsang dengan fiksyen nombor satu anda untuk berjaya (ya, itulah cara saya bermula) pada ketika itu, terjunlah! Latihan ini adalah pendekatan yang menggembirakan dan menarik untuk benar-benar cergas, tidak kira sama ada anda sekarang sangat tidak sesuai.

Semua perkara yang dipertimbangkan, latihan Saitama tidak semudah menumbangkan 100 wakil dari 3 aktiviti dan berlari sejauh 6.2 batu. Bagaimanapun, saya mempunyai jawapan.

Pisahkan 100 repetisi ke dalam set yang berbeza, dengan 2 rehat singkat di antara. Oleh itu, daripada 100 repetisi push-up secara lurus, anda akan berusaha menyelesaikan 5 susunan 20 (100 repetisi mutlak). Pada titik itu 5 susunan 25 (125 repetisi mutlak). Pada titik itu 4 × 25 (100 pengulangan selesai). Dan lain-lain.

Pemikirannya adalah, semakin sedikit set yang anda perlukan untuk mendapatkan (atau melewati) 100 repetisi, semakin baik ketabahan kuat dan potensi kekuatan kasar anda menjadi. Juga, akhirnya, anda akan melihat anda hanya memerlukan 1 set untuk mencapai 100 push-up!

PILIHAN LAIN: Daripada mempunyai masa bersendirian untuk melakukan semua ini, usahakan untuk bekerja dengan sedikit pengaturan 1-10 pengulangan selama masa setiap aktiviti. Oleh itu, katakanlah, pada awal hari, lakukan 10 push-up, pada 10 sit-up, pada ketika itu 10 squats. Mungkin sejam kemudian, lakukan sekali lagi.

:arrow_right: Perkara Yang Perlu Dipertimbangkan Mengenai Latihan One Punch Man

Imgur

Untuk satu perkara, apa itu One Punch Man? Dengan andaian anda tidak pernah mengetahui mengenai manga Jepun ini, anda mungkin tidak akan mendapat latihan One Punch Man. Untuk memahami latihan dan hiburan corak ini, anda perlu memahami kisah One Punch Man.

One-Punch Man adalah anime komedi Jepun yang mengikuti kisah lelaki paling mendunia di dunia. Dari pelbagai perspektif, dia sangat biasa dan menjalani kehidupan yang sangat normal. Sama seperti legenda lain dalam rancangan ini, dia tidak mencari populariti atau kekayaan. Sebuah badan pentadbir yang dipanggil Persatuan Pahlawan meletakkan orang suci mengikut kelas bermula dari Kelas C hingga Kelas A. Kelas kedudukan yang paling terkenal disebut S-Class. Legenda di kelas ini ditandakan sebagai wira.

Satima, One Punch Man, mungkin adalah manusia super yang paling hebat dengan kemampuan untuk mengalahkan musuh dengan satu pukulan. Dia kecewa dengan ini kerana dia perlu diuji untuk pertempuran yang tulen. Bagaimanapun, tidak ada yang dapat berkoordinasi dengan solidariti.

Kebenaran, kehormatan, dan keseronokan One-Punch Man adalah apa yang menyebabkan manga ini diperhatikan dan apa yang menyebabkannya penting untuk memperhatikan jadual latihannya. Satima mendakwa bahawa dia berubah menjadi lelaki yang paling kuat hidup dengan melakukan latihan ini setiap hari untuk waktu yang sangat lama.

Baca Artikel Ini Juga:

1. Bagaimana Menurunkan Berat Badan Dengan Pantas? 2. Latihan Membina Otot Untuk Pemula

:purple_square: Latihan 7 hari tujuh hari berjalan seperti ini:

100 pushup, 100 sit-up, 100 squats, dan larian 10K (6.2 batu).

Catatan pertama, jangan bersusah payah selama 7 hari setiap minggu. Tubuh anda memerlukan rehat untuk pulih dan membina otot yang anda sedang bersenam. Pada masa ini, latihan seperti ini bukan untuk pemalu, terutamanya jika anda baru memulakan. Walau apa pun, adalah wajar dan alasan yang tepat untuk latihan yang boleh anda kembangkan dari pelbagai perspektif.

Oleh kerana anda benar-benar pantas, kita harus menyelaraskan jadual latihan ini. Ini adalah bahagian latihan ini yang harus anda ketahui untuk menjaga keselamatan badan anda dan melihat hasil yang baik.

:brown_square: Jauhkan Dari Dataran Tinggi Kemajuan

Oleh kerana latihan One Punch Man sangat asas, anda dapat mengawal aktiviti untuk terus melihat peningkatan. Ini adalah latihan badan yang lengkap, namun beberapa tandan otot tidak hadir dalam jadual harian ini. Tandan otot yang membantu perhimpunan utama seperti pusat dan dada anda memerlukan pertimbangan juga.

Untuk mengisi lubang ini dan untuk memastikan keseluruhan otot anda sepakat, tambahkan gerakan menggambar. Ini mungkin sebagai undian atau anda boleh menggunakan perkakasan seperti kumpulan pembangkang atau paket penggantungan.

Bercakap mengenai gear, ubah latihan ini untuk meneruskan kemajuan dengan menggunakan pelbagai jenis beban, kumpulan, dan mesin. Bagaimana kita memisahkan bagaimana mengubah setiap aktiviti ini untuk membantu pergerakan dan perkembangan otot.

Baca Artikel Ini Juga:

1. Bagaimana Mempercepat Penurunan Berat Badan Secara Semula Jadi? 2. 10 Cara Mudah Menurunkan Berat Badan dengan Cepat bagi Wanita

:orange_square: Rezeki Dan Latihan One Punch Man

Pemikiran terakhir rutin senaman ini adalah jenis makanan yang anda makan semasa menyelesaikannya. Seperti mana-mana perkara, rejimen makan anda sama pentingnya dengan aktiviti anda. Oleh itu, jika anda melakukan latihan ini untuk membuat otot, anda harus meningkatkannya dengan penggunaan protein yang sah.

Ini menunjukkan bahawa anda tidak perlu makan telur, salmon, kacang, ayam, kacang soya, dan banyak lagi. One Punch Man tidak pernah menunjukkan jenis makanan yang dimakannya sesuai dengan jadual latihan , jadi berimaginasi! Sangat penting untuk tetap berwaspada secara sihat seperti yang benar-benar peka. Sangat penting untuk mengetahui mengenai rejimen makan anda sekiranya anda mengambil banyak kalori setiap hari.

Otot anda akan mempunyai masa yang sangat merepotkan ketika anda tidak merawatnya dan menyiramnya semasa anda menyelesaikan tanaman rumah anda. Satu-satunya kontras adalah otot anda 100% penting untuk kesejahteraan anda kerana menjaga tanaman hidup mungkin penting untuk kesejahteraan psikologi anda. Amalan yang sama, aplikasi khas.

:blue_square: Arahan Untuk Menggabungkan Idea Ini

Sebilangan besar individu akan mendapati bahawa melakukan set 100 perwakilan pummels masing-masing dari tiga (sekarang empat) aktiviti ini. Pada saat itu, pada dasarnya merancang untuk menyelesaikan set dalam jangka waktu yang singkat seperti yang diharapkan. Ini menunjukkan bahawa anda mempunyai masa rehat antara set sesedikit mungkin. Ini mengakibatkan penyembuhan yang kurang, mengubahnya menjadi sejenis pencetakan metabolik. Secara sederhana, ini membantu anda meningkatkan pembuangan metabolit dan menjaga nadi anda. Anda memerlukan satu jam untuk melakukan 100 push-up pada hari utama namun dalam beberapa bulan anda akan membanting set 100 dalam masa kurang dari satu saat. Transformasi datang dengan pantas!

Sekiranya anda tidak dapat melakukan push-up atau squat secara sendirian, anda dapat mempermudah perkembangannya. Anda boleh melakukan degupan jantung berjongkok (teriak dengan Jax Blade yang luar biasa yang telah melihat titik ini dalam video Saitama) atau anda boleh menggunakan push-up di lutut anda. Selesaikan sebilangan perwakilan yang menggunakan struktur yang sesuai yang anda boleh dan sesudah itu turunkan ke variasi yang lebih sederhana. Ini dikenali sebagai set penurunan mekanikal dan saya mengenai perkara itu.

Lebih-lebih lagi, sekiranya anda menghadapi masalah lain dan anda mengesannya terlalu mudah, pada ketika itu anda boleh menggunakan metodologi yang serupa secara terbalik. Lakukan push-up yang berbahaya atau push-up yang berwajaran kemudian turun ke variasi biasa. Perlu diingat: kelebihan melakukan latihan perwakilan tinggi mengharuskan anda pergi ke kekecewaan atau menutup.

Baca Artikel Ini Juga:

1. LATIHAN CARDIO 2. 6 Latihan Kettlebell Terbaik

:red_square: Ketahanan Kekuatan

Imgur

Lebih baik lagi, adakah persiapan One Punch Man seperti ini dapat meningkatkan ketabahan. Ini adalah sesuatu yang saya rujuk sebelum ini, namun saya percaya ia tidak diendahkan dengan serius. Maksudnya: tidak semudah itu mempunyai pilihan untuk mengangkat sesuatu yang benar-benar hebat hanya sekali. Tidak dapat dinafikan LEBIH berharga adalah mempunyai pilihan untuk mengangkat sesuatu yang banyak atau menahannya untuk jangka masa yang lama. Saya tidak mengerti mengapa lebih ramai individu tidak mengambil bahagian dalam persembahan ini, dan saya rasa CrossFit sangat tepat.

Kisah yang biasanya saya kembali adalah Tom Platz: yang mungkin melakukan 100+ pengulangan pada penekan kaki setiap hari untuk membuat kakinya yang gergasi. Dia boleh dalam jangka masa panjang melakukan 100 repetisi squat dengan £ 225 di punggungnya. Itu sangat menggila dan bagi saya, ini mungkin merupakan contoh pilihan yang paling bertenaga untuk menghadapi persiapan. Teknik ini termasuk beban reformis (tidak seperti latihan One Punch Man). Namun, hakikatnya adalah bahwa dia menggunakan perwakilan yang tinggi untuk mengecewakan (atau hampir) kedatangan. Itulah perkara yang akan dilakukan 100 push-up untuk sebahagian besar. Setara berlaku untuk 100 setinggan yang tidak jauh dari persiapan yang digunakan oleh Great Gama atau Mike Tyson untuk membuat kaki yang luar biasa dan luar biasa. Lihat video Latihan Bane saya untuk tambahan mengenai perkara itu.

Soalan Lazim— (Soalan Lazim)

:one:Adakah Workout Man-one-punch benar-benar berfungsi?

Jawapannya adalah Ya . Walau bagaimanapun, rutinnya sepenuhnya mencukupi dan menawarkan beberapa kesejahteraan dan faedah tubuh yang luar biasa. Struktur ini memenuhi banyak rancangan penambahbaikan kritikal. Anda mempunyai perkembangan mendorong (push-up) , perancangan fokus (sit-up) , kaki bersiap (squats) , dan beberapa kardio (berlari) .

:two:Berapa lama seseorang mengatakan bahawa aktiviti itu adalah aktiviti lelaki?

100 hari

Mengikuti cabaran 100 hari yang produktif di mana dia mengulangi latihan terkenal dari anime wonder One Punch Man dan melihat beberapa hasil yang menggembirakan, YouTuber Brandon William memutuskan untuk meneruskan rancangannya selama 100 hari keseluruhan , dan memantau giliran acara.

:three:Berapa banyak push-up sehari yang mencukupi?

Tidak ada batasan bilangan push-up yang dapat dilakukan dalam sehari. Pelbagai orang mencapai lebih daripada 300 push-up sehari. Namun, bagi seorang individu biasa, bahkan 50 hingga 100 push-up harus mencukupi untuk menjaga wilayah dada yang bagus, jika dilakukan dengan baik. Anda boleh memulakan dengan 20 push-up , namun jangan mengikuti nombor ini.

:four:Adakah berguna untuk melakukan squats normal?

Beberapa pakar kesihatan mengesyorkan jongkok sebagai latihan yang harus dilakukan orang setiap hari jika mereka tidak dapat menguruskan perkara lain. "50 squats sehari akan bertarung pakar luar benar-benar," Dr. "Secara konsisten squats akan membantu anda dari segi mental dan juga akan memberikan anda enrolmen lebih baik setiap tahun dengan pakar asas anda."

:five:Adakah amalan Saitama berkesan?

Amalan Saitama mempunyai faedahnya. Ia menganggap ketekunan dan ketekunan kardiovaskular yang kuat. Ia juga mudah diikuti dan tidak memerlukan peralatan mewah. Walau apa pun, ia memerlukan usaha yang panjang untuk mewujudkan tempat anda bahkan bersedia untuk melakukan One Punch Man Workout.

:six:Apa yang berlaku sekiranya anda melakukan Man Workout yang satu?

Oleh itu, latihan berat badan ini mengurangkan kawalan pengembangan lemak , tetapi menghiburkan peningkatan otot. Walau apa pun, rutin ini tidak akan mengagumkan kerana anda mencari ukuran otot yang tidak halus atau kekuatan otot yang kasar. Walaupun anda akan melihat peningkatan ukuran otot yang positif dan kekuatan, rutin tidak menumpukan pada mereka.

:seven:Bagaimana saya harus kelihatan seperti seorang lelaki pukulan?

Rutin Latihan One Punch Man

  1. 100 Push-Up.

  2. 100 Tempat Duduk.

  3. 100 Setinggan.

  4. Berlari 10KM (iaitu 6.2 batu)

:eight:Adakah anda mempunyai pilihan untuk mendapatkan 6 pek dari papan asas?

Anda tidak boleh mendapatkan perut ramping dari papan penting . Helaian adalah aktiviti yang luar biasa untuk menguatkan bahagian tengah dan mengembangkan abs yang dicirikan secara menyeluruh. Walau apa pun, untuk mengeluarkan abs yang sangat banyak ciri, sangat penting untuk menggabungkan rutin makan yang sihat yang akan memastikan lemak subkutan rendah.

:nine:Adakah akan ada musim 3 seorang lelaki pukulan?

One Punch Man Musim 3 masih belum dapat dipastikan pada saat ini para penyokong anime sedang giat untuk mendapatkan berita terkini. Walau apa pun, bahagian yang luar biasa adalah bahawa belum ada penegasan mengenai penghentian rancangan anime One Punch Man .

:keycap_ten:Adakah mengerikan melakukan senaman yang serupa?

Pada ketika anda melakukan senaman yang serupa setiap hari, anda melakukan perjumpaan otot yang serupa. Walaupun anda mungkin tidak menghadapi masalah untuk sementara waktu , dalam jangka masa panjang anda boleh membuat otot canggung. Ini berlaku apabila anda menggunakan satu otot atau sekumpulan otot yang banyak berkaitan dengan pertemuan yang berbeza.

:orange_book:Kesimpulannya

Saya menggunakan banyak kata untuk menggambarkan latihan yang dicantumkan di halaman manga yang tersendiri, namun, saya perlu memastikan anda melihat potensi latihan ini sebagai program "Kesediaan Fizikal Umum" (GPP) yang sebenarnya, atau sebagai pengenalan mengenai penyediaan kekuatan berat badan. Latihan One Punch Man sangat luar biasa untuk memulakan objektif kesejahteraan dan kesejahteraan anda. Latihan ini memberi anda senaman seluruh badan yang memenuhi keperluan kardio anda seperti keperluan perkembangan otot anda.

Jangan bersiap setiap hari tanpa rehat dan cuba mengubah dan mengubah teknik anda untuk menyelesaikan aktiviti. Ini akan menghalangi anda untuk tidak bosan dalam perkembangan anda sama seperti memastikan anda bersenam dengan kurang berpusat pada sekumpulan otot yang penting untuk daya tahan dan kekuatan. Saya yakin program ini dapat membantu anda bersemangat untuk bersenam. Juga, siapa tahu, dengan persiapan yang cukup, anda boleh berubah menjadi Saitama berikut.

Baca Artikel Ini Juga:

1. Bolehkah Latihan Mengatasi Disfungsi Ereksi? 2. Bagaimana Membesar Lebih Tinggi? 3. Adakah kardio yoga? 4. Bagaimana menjalani gaya hidup sihat?

1 Suka

One Punch Man berpusat pada Saitama, yang telah menjalani latihan ekstrem secara fizikal sehingga dia melampaui semua batasan manusia, dan memiliki kekuatan untuk mengalahkan musuh dengan satu serangan. Yang digariskan dalam * One Punch Man, merangkumi:

  • 100 tolakan
  • 100 setinggan
  • 100 tempat duduk
  • Larian 10 km "Bersenam setiap hari tidak sesuai untuk pertumbuhan otot," kata seorang lelaki memerlukan rehat untuk memperbaiki dan membesar kembali. "Untuk meningkatkan prestasinya untuk 30 akhir 100 hari, dia menambah dua hari rehat mengikut jadualnya setiap minggu. Dia juga merangkumi beberapa kemajuan, untuk terus mencabar ototnya: dia memasukkan rompi berbobot ke dalam rutin jongkok dan pushupnya, dan menambahkan 50 repetisi penarikan tambahan.

Kandungan ini diimport dari suatu tempat. Anda mungkin dapat mencari kandungan yang sama dalam format lain, atau anda mungkin dapat mencari lebih banyak maklumat, di beberapa laman web.

"Saya pasti mendapat otot, terutama di lengan dan dada saya," katanya pada akhir 100 hari, walaupun dia mengakui bahawa keuntungannya tidak begitu mendadak atau kelihatan seperti pada 30 hari pertama.

"Sekiranya anda berada dalam tahap kecergasan pemula, saya akan mengesyorkan senaman ini sepenuhnya," sambungnya, "tetapi hanya selama kira-kira 30 hari, sejak selepas itu, badan anda akan terbiasa dengan senaman yang sama berulang kali. Sekiranya anda mahu untuk mendapatkan kekuatan dan otot dengan cepat, tekan berat badan. Sekiranya anda ingin mendapatkan badan yang sihat, anda mesti bekerja keras secara berkala. Walaupun anda tidak boleh menjadi seperti saitama kerana ia adalah anime dan terdapat beberapa misteri dalam kekuatan saitamas.