Mata Sebenar Menyedari Kebohongan Sebenar Makna termudah dan termudah bagi ungkapan "Mata Sebenar, Menyedari, Nyata Berbohong" . Visi kebenaran yang jujur ​​dapat dan akan sentiasa mengenal pasti penipuan. Individu yang menghadapi masalah untuk memperhatikan ("mata nyata") dapat melihat ("menyedari") pembohongan ("pembohongan nyata") orang lain.

Penglihatan sebenar menyedari penipuan sebenar

Mata Sebenar Menyedari Kebohongan Sebenar (Cinta Palsu Dalam Masyarakat Kita Sekarang-sehari)

Adakah anda pernah bertanya pada diri sendiri mengapa kadang-kadang sangat sukar untuk membezakan antara cinta palsu dan cinta sejati dalam hubungan yang kita temui? Bagaimana kita benar-benar menggambarkan hubungan palsu? Menurut pandangan saya, ini adalah ilusi yang kita percayai, ilusi hubungan sebenar yang tahan lama.

Tanpa mengetahui sebahagian besar dari mereka mempunyai hubungan palsu. Perlu banyak usaha yang mungkin anda lakukan adalah hubungan sulit dan nyata, tidak ada keraguan di sana, tetapi pada akhirnya mereka selalu lebih baik daripada yang palsu kerana hubungan palsu itu mementingkan diri sendiri.

Terdapat perbezaan yang besar antara seseorang hanya mengatakan perkara-perkara yang berkaitan dengan cinta kepada anda dan seseorang yang benar-benar bermaksud perkara itu. Ada banyak perkara yang perlu difikirkan untuk berada dalam 'hubungan yang sebenarnya' kerana seseorang dapat dengan mudah mempengaruhi seseorang dan memperbodohkan mereka untuk mempercayai bahawa mereka sebenarnya menyayangi mereka seperti yang saya jelaskan sebelumnya. Ramai orang cuba menjalin hubungan hanya dengan memakai 'seluar' mereka atau ia lebih seperti perkara 'masa berlalu'.

Berikut adalah beberapa petunjuk yang perlu anda perhatikan dan mengelakkan diri anda daripada terpengaruh dan tertipu:

1. Komunikasi Sukar

Komunikasi yang baik diperlukan untuk hubungan yang sihat. Sekiranya anda berada dalam hubungan di mana anda berdua tidak berkomunikasi, anda tidak dapat mengingati kali terakhir anda melakukan perbincangan dari hati ke hati dengan orang yang anda sayangi, anda hanya saling menghantar teks sesekali, hanya pada selang waktu, anda tidak menyedari apa yang berlaku dalam kehidupan orang lain dan biasanya terasa seperti anda tidak mengenali individu lain maka anda sebenarnya tidak menjalin hubungan

Anda membentuk ikatan yang sebenarnya hanya apabila anda merasa bertunang dengan pasangan anda; fizikal, mental dan emosi. Sekiranya anda mengetahui perkara biasa mengenai pasangan anda melalui media sosial atau orang lain atau bahkan ulang tahun mereka dari pemberitahuan Instagram atau facebook, anda pasti tidak mempunyai hubungan yang sebenar.

2. Terlalu banyak Paparan Kasih sayang Awam

Ini mungkin akan mengejutkan anda berdua saling memahami satu sama lain, bukankah itu perkara terbaik? Tidak, tidak. Ini adalah gejala tingkah laku yang terlalu kompensasi dan sombong. Anda cuba memakai manifes , mempercayai. Ini adalah cara untuk meneruskan khayalan yang anda buat, untuk berbohong kepada diri sendiri dan orang lain yang anda. Anda mungkin berada dalam hubungan yang salah dan masih menghadapi masalah seperti; 'Apa pasangan yang ideal untuk anda', 'Anda membuat kami ingin menjalin hubungan seperti anda' dll.

Anda berdua perlu bertanya antara satu sama lain seperti adakah anda mahu terus tinggal antara satu sama lain tahu apa yang berlaku ke arah yang salah. Ia adalah keseronokan, melihat pasangan berpegangan tangan atau berpelukan. Maksud saya, jelas, ciuman di khalayak ramai tidak boleh menjadi salah satu yang berpanjangan yang akhirnya dibuat, dan seharusnya tidak ada cengkeraman di khalayak ramai, tetapi sedikit pertunjukan kasih sayang di depan umum itu manis walaupun dapat dengan mudah menipu . Ia tidak selalu seperti yang kelihatannya. Sekiranya anda melihat pasangan tersenyum dan berpegangan tangan di khalayak ramai, itu sebenarnya tidak bermakna mereka bahagia antara satu sama lain.

3. Tidak ada saat-saat yang luar biasa

Hubungan itu hanya terasa tidak ada yang istimewa. Kalian tidak mempunyai kenangan luar biasa bersama dan tidak ada perasaan luar biasa yang melekat pada masa yang anda habiskan antara satu sama lain. Ini tidak seharusnya berlaku, cinta adalah perasaan yang unik dan jika merasakan sesuatu yang kurang hebat dari anda, anda sebenarnya tidak jatuh cinta.

4. Terdapat banyak Kekeliruan

Pertama, kita semua sedikit bingung tidak pasti apa yang akan dirasakan atau jika tidak apa-apa untuk merasa seperti ini, tidak menyedari perasaan pasangan anda, menghabiskan berjam-jam memeriksa sama ada dia mencintai saya atau tidak; namun, setelah anda meluangkan masa yang luar biasa dengan pasangan anda dan anda sebenarnya tidak dapat memberi kesan kepada perasaan anda atau jika pasangan anda benar-benar mencintai anda dan anda tidak berusaha melakukan apa-apa mengenai kekeliruan perasaan ini dan terus menyatakan cinta maka ini adalah tanda pasti hubungan palsu.

Di mata Real pendek menyedari pembohongan sebenar quote ini pada dasarnya bermakna bahawa wawasan kebenaran jujur boleh dan sentiasa akan mengenal pasti penglihatan penipuan. Tanpa mengetahui sebahagian besar dari mereka mempunyai hubungan palsu. Terdapat perbezaan yang besar antara seseorang hanya mengatakan perkara-perkara yang berkaitan dengan cinta kepada anda dan seseorang yang benar-benar bermaksud perkara itu.

5. Perbincangan yang serius adalah dilarang

Ini adalah peningkatan komunikasi yang tidak baik. Pasangan mempunyai perbualan bodoh dan juga perbualan serius. Anda tidak betul berfikir bahawa hubungan yang ideal adalah hubungan tanpa perbalahan dan perbualan hangat. Pasangan bahagia bercakap mengenai perkara-perkara yang penting dan tidak mengurangkan rasa cinta antara satu sama lain. Sekiranya anda mengelak daripada mengadakan perbincangan dan bercakap mengenai perkara-perkara dangkal seperti cuaca , maka hubungan anda terlalu baik untuk menjadi nyata atau benar.

Sekiranya anda benar-benar mengambil berat tentang perkara, maka tidak mungkin anda boleh pergi tanpa pergaduhan sesekali. Membuka di hadapan seseorang sebenarnya tidak mudah, memberitahu bahawa seseorang tentang semua perkara tentang anda, rahsia anda, tidaklah mudah. Mempunyai keberanian untuk membuka diri di hadapan orang yang anda sayangi adalah perkara yang diperlukan. Tetapi jika anda berdua tidak mengetahui selok-belok yang sebenarnya mengenai satu sama lain, misalnya, barang-barang dari masa lalu satu sama lain, anda berdua mesti duduk dan bercakap dengan cepat.

Kebenaran

6. Terdapat perebutan kuasa

Melepaskan ego anda perlu untuk hubungan yang sihat. Anda berada dalam hubungan di mana seseorang selalu berada di titik yang tepat, tidak penting bagaimana ia mempengaruhi hubungan anda, semua yang penting adalah betul! Ini bermaksud bahawa ada kekurangan cinta dalam hubungan, kerana ketika anda jatuh cinta, anda lebih jelas, lebih peduli akan perasaan pasangan anda dan menjadi betul tidak selalu penting.

Ingat, memenangi perbincangan sebenarnya bukan kemenangan dalam hubungan. Sekiranya anda dapat melintasi batasan anda hanya untuk membuktikan sesuatu kepada seseorang, itu bermakna ego anda terlalu banyak dan anda tidak peduli dengan orang itu. Anda boleh berada di titik yang tepat, tetapi itu tidak bermakna anda boleh mengatakan apa-apa kepada orang lain. Anda juga harus sedar tentang perasaan mereka. Sekiranya seseorang boleh melepaskan ego mereka dan mengakui kesalahan yang tidak mereka lakukan, hanya untuk anda, tidak ada orang lain yang lebih sempurna untuk anda daripada yang ini.

7. Anda tidak mengenali keluarga dan rakan masing-masing

Seseorang yang menganggap anda serius dan ingin menjadikan anda sebahagian daripada hidupnya, akan selalu memperkenalkan anda kepada keluarga dan rakannya. Sekiranya sudah lama dan anda masih belum bertemu keluarga dan rakan-rakan, nampaknya tidak menyusahkan salah satu atau anda berdua, ini bermakna orang itu tidak mahu 'terlalu bertunang' dan telah menetapkan batasan bagaimana jauh hubungan akan pergi.

8. Terdapat Kimia seksual

Kalian terlalu menarik antara satu sama lain di ranjang, tetapi ketika berkomunikasi dan bercakap, anda tidak tahu atau tidak berminat. Satu-satunya cara untuk anda menemani adalah melalui hubungan fizikal. Ini hanya bermaksud bahawa anda berada dalam hubungan erotik dan setelah semangat untuk satu sama lain mati, begitu juga hubungan. Ini adalah petunjuk yang sangat umum mengenai hubungan yang tepat pada masanya.

'Kawan dengan kelebihan' jelas bukan hubungan yang anda cari di sini. Hubungan di mana anda ingin mempunyai perasaan, semangat, kepercayaan dan perasaan yang sebenarnya disayangi. Dikatakan sebelumnya dalam artikel bahawa kebanyakan hubungan dibuat hanya untuk 'memakai celana anda'. Sebilangan besar pasangan berusaha untuk melakukannya sekarang-sehari, mereka akan mengatakan beberapa perkara kepada gadis itu yang akan membuatnya merasa seperti gadis istimewa di dunia, merasa seperti dia satu-satunya untuk orang ini, merasa benar-benar disayangi, tetapi ia hanya mempunyai hubungan erotik dengan gadis itu.

Ringkasan Individu yang menghadapi masalah untuk memperhatikan dapat melihat pembohongan orang lain. Hujah ada dalam setiap hubungan yang benar. Anda tidak boleh mengatakan bahawa jika ada pertikaian dalam hubungan itu maka hubungan itu palsu. Seseorang yang menganggap anda serius dan ingin menjadikan anda sebahagian daripada hidupnya, akan selalu memperkenalkan anda kepada keluarga dan rakannya.

Soalan Lazim

Berikut adalah beberapa soalan yang sering diajukan:

Apakah maksud ungkapan "mata nyata menyedari pembohongan sebenar"?

Ini adalah kenyataan oleh Tupac Shakur. "Cuba jangan mempercayai semua yang anda dengar. Penglihatan sebenar menyedari penipuan sebenar". Ingatlah bahawa pernyataan ini berasal dari seorang hooligan, seseorang yang sahabatnya menipu dia, mengkhianatinya, dan memasukkannya ke hospital dengan 5 tembakan ke dada. Pengalaman itu adalah pendidikan bagi Tupac, fikirkan semua yang anda dengar sambil mempertimbangkan faktor lain, individu berbohong dan mempengaruhi. Hal ini sangat meluas hari ini dengan media dalam talian di mana semua orang tidak nyata seperti dulu. Superstar dengan gambar yang di-photoshop, dan pelbagai perkara. Sesiapa yang merujuk "Jaden Smith" ini berasal dari orang yang mempunyai wawasan yang jauh lebih bijak daripada itu.

Bagaimana cermin boleh menjadi nyata jika mata kita tidak nyata?

Ini lebih merupakan penyelidikan falsafah - bagaimana mungkin kita dapat memastikan apa yang asli jika kita melihat segala sesuatu di sekeliling kita dengan indera abstrak kita. Cermin tidak melakukan apa-apa selain memantulkan cahaya (terdistorsi sesekali). Segala sesuatu di sekitar kita adalah asli kerana pancaindera kita mengungkapkan kepada kita bahawa itu asli ... namun, bukan?

Juga, untuk memetik salah satu filem kegemaran saya:

"Apa yang sebenarnya? Bagaimana anda mencirikan 'nyata'? Sekiranya anda membincangkan apa yang dapat anda rasakan, apa yang anda dapat bau, apa yang dapat anda rasakan dan lihat, pada ketika itu 'nyata' hanyalah tanda-tanda elektrik yang diuraikan oleh fikiran anda. "

Apa sebenarnya maksud "mata untuk mata"?

"Mata untuk mata menjadikan seluruh dunia cacat penglihatan". Terjemahan petikan utama pelajar ini adalah bahawa dua kesalahan tidak membuat yang betul. Anda tidak boleh mengesahkan yang salah dengan menyelesaikan sesuatu yang serupa. Katakanlah misalnya seseorang melakukan pembunuhan, daripada memberikan hukuman mati kepada pembunuh, kita harus fokus pada penolakannya dengan cara yang lebih baik daripada mengakhiri hidupnya.

Keluarga mangsa pembunuhan kadang-kadang hancur dan perkara terakhir yang mereka perlukan adalah untuk mencegah pembunuhnya. Mata demi mata membuat seluruh dunia buta, mencari pemahaman tentang susunan yang salah, dengan sampai ke akar akal dan bukan dengan menghapuskan pelakunya.

Kesimpulannya

Mata sebenar menyedari pembohongan nyata petikan ini pada dasarnya bermaksud bahawa penglihatan kebenaran yang jujur ​​dapat dan akan selalu mengenal pasti penipuan. Tanpa mengetahui sebahagian besar dari mereka mempunyai hubungan palsu. Terdapat perbezaan besar antara seseorang dengan hanya mengatakan perkara-perkara yang berkaitan dengan cinta kepada anda dan seseorang yang benar-benar bermaksud perkara itu. Sekiranya anda mengetahui perkara biasa mengenai pasangan anda melalui media sosial atau orang lain atau bahkan ulang tahun mereka dari pemberitahuan Instagram atau facebook, anda pasti tidak mempunyai hubungan yang sebenar. Individu yang mengambil masalah untuk memperhatikan dapat melihat melalui pembohongan orang lain. Hujah ada dalam setiap hubungan yang benar. Memenangi perbincangan sebenarnya bukan kemenangan dalam hubungan. Sekiranya anda dapat melintasi batasan anda hanya untuk membuktikan sesuatu kepada seseorang, itu bermakna ego anda terlalu banyak dan anda tidak peduli dengan orang itu. Seseorang yang menganggap anda serius dan ingin menjadikan anda sebahagian daripada hidupnya, akan selalu memperkenalkan anda kepada keluarga dan rakannya.

artikel berkaitan

Petikan Persahabatan Sedih

Petikan Persahabatan Ringkas

Petikan Persahabatan Sahabat Sejati

penglihatan sebenar menyedari penipuan sebenar

Ini adalah petikan yang dikatakan oleh Tupac Shakur .

mata sebenar mengenali petikan pembohongan sebenar

"Jangan percaya semua yang anda dengar. Mata yang sebenar menyedari kebohongan yang sebenarnya. " Perhatikan bahawa petikan ini berasal dari samseng. Rakan dekatnya berbohong kepadanya, membelakangkannya, dan menembak lima peluru ke dadanya dan memasukkannya ke hospital.

petikan seperti mata sebenar menyedari pembohongan sebenar

:point_right: Pelayaran penemuan sebenarnya bukan dalam mencari pemandangan baru, tetapi memiliki mata baru.

Marcel Proust

:point_right: Jangan percaya semua yang anda dengar

Sara Shepard

:point_right: Apa cahaya ke mata - udara apa ke paru-paru - cinta apa yang ada di hati, kebebasan adalah jiwa manusia.

Robert Green Ingersoll

:point_right: Menonton mereka membuka hati anda. Hanya melihat mereka membuka mata dalaman anda dan itulah mata yang sebenarnya; mata luar tidak banyak digunakan. Anda bernasib baik kerana anda tidak memilikinya. Anda diberkati! Berbahagialah orang buta kerana mereka tidak akan terpaksa melihat dunia jelek ini! Dan sungguh jelek - percayalah!

Rajneesh

:point_right: Apabila saya menghadapi sesuatu yang terasa seperti pembuka mata yang sebenar, ia akan mempengaruhi saya selamanya.

J. Robbins

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

S: Adakah ia akan berlaku di UK atau akan berlaku?

Realisasi dan realisasi adalah ejaan alternatif untuk perkataan yang sama. Pengiktirafan adalah ejaan yang lebih biasa di Amerika Syarikat dan Kanada. Di UK, Australia dan New Zealand, pengiktirafan adalah dominan, tetapi pengiktirafan juga dapat digunakan.

S: Apa maksudnya dicapai?

Kata kerja transitif. 1a: konkrit: akhirnya mencapai matlamat anda. b: membuat kelihatan nyata: membuat buku kelihatan nyata di mana watak-watak dihasilkan dengan teliti.

Kesimpulannya

Real Eyes Realize Real Lies bermaksud "Jangan percaya semua yang anda dengar. Mata yang sebenar menyedari kebohongan yang sebenarnya. " Perhatikan bahawa petikan ini berasal dari samseng. Rakan karibnya berbohong kepadanya, membelakangkannya, dan menembak lima peluru ke dadanya dan memasukkannya ke hospital.