Sekiranya aplikasi kegemaran anda telah dihapuskan dari iPhone atau iPad anda? Kami akan menunjukkan cara memulihkan aplikasi yang telah dihapus di iOS. Ramai pengguna tidak mengetahui perkara ini.

Adakah salah satu aplikasi kegemaran anda telah dihapus dari iPhone atau iPad anda? Kami akan menunjukkan kepada anda cara memulihkan aplikasi yang telah dipadamkan di iOS, sama ada penghapusan secara tidak sengaja atau sengaja. Ramai pengguna tidak mengetahui perkara ini. Tetapi aplikasi iOS dapat dipulihkan dan dimuat turun dengan mudah pada bila-bila masa, yang bermaksud tidak ada masalah jika satu atau dua aplikasi dihapus secara tidak sengaja.

Kami akan membahas dua cara mudah untuk memulihkan aplikasi yang dipadamkan pada iPad atau iPhone anda, ini adalah karya seni, dan sangat mudah - anda boleh mencari berdasarkan nama aplikasi jika anda mengetahui aplikasinya. Atau lihat muat turun anda untuk mengetahui aplikasi yang hilang dengan cara itu. Ini adalah petua yang bagus untuk semua orang. Tetapi semestinya sangat berguna bagi ibu bapa dan pendidik apabila anak-anak mereka telah menghapus satu atau dua aplikasi secara tidak sengaja. Jangan risau, anda atau seseorang yang anda tahu cara membuat sandaran iPhone akan menghapus aplikasi dari peranti iOS anda secara tidak sengaja, kerana anda akan dipulihkan dengan serta-merta ke iPhone, iPad, atau iPod touch anda. Mari dapatkannya dan dapatkan aplikasinya. Aplikasi yang dipadam itu kembali!

Cara memulihkan aplikasi yang dihapus secara tidak sengaja di iOS dengan carian nama.

Tahu nama aplikasi yang dipadamkan dan anda mahu memulihkannya? Beginilah keadaannya:

Buka aplikasi 'App Store' dan gunakan bidang 'cari' untuk mencari nama aplikasi yang dihapus. (Contohnya, jika Angry Birds dihapuskan, cari 'Angry Birds').

Cari hasil perlawanan melalui carousel hasil. Sekiranya terdapat banyak padanan, anda boleh mendapatkan lebih banyak maklumat mengenai aplikasi yang anda dapati dengan mengetik.

Pilih ikon muat turun awan kecil untuk memulakan proses pemulihan aplikasi dengan mengetuknya untuk memulakan muat turun semula. Anda mungkin perlu mengesahkan log masuk ID Apple anda pada langkah ini.

Inilah contoh yang memulihkan aplikasi Angry Birds setelah dikeluarkan. Perhatikan bahawa ini adalah versi Star Wars yang telah dikeluarkan dan memerlukan anda mencari padanan nama dari senarai carian - cukup mudah.

Banyak aplikasi juga menyimpan data di iCloud untuk memulihkannya melalui App Store, kerana sering mengembalikan konstituennya sehingga dihapus hanya ketika aplikasi dihapus. Mereka juga dapat berlangganan permainan dan skor Game Center. Sekali lagi, melainkan aplikasi itu juga dikeluarkan.

Cara Memulihkan Aplikasi yang Dihapus di Senarai Pembelian Melalui Ios Tidak pasti aplikasi mana yang telah dihapus atau kumpulan aplikasi yang mungkin telah dihapus. Inilah cara anda dapat melihat senarai semua aplikasi yang dimuat turun ke iPhone atau iPad anda, menjadikannya mudah untuk mendapatkan yang hilang:

Buka "App Store" dan pilih "Pembaruan" diikuti dengan bagian "Dibeli" di bahagian bawah layar.

Ketuk Tab "Tidak di Ipad Ini" di Atas (Atau "Tidak di iPhone Ini") Cari aplikasi yang tidak sengaja dihapus dalam senarai dan ketuk ikon anak panah awan untuk memuat turun aplikasinya lagi. Masukkan kata laluan Apple ID anda apabila diminta.

Catatan: iPad boleh pergi langsung ke 'Kemas kini', sementara iPhone dan iPod touch ingin mengetuk butang "Kemas kini" dan kemudian "Dibeli". Perbezaan ini disebabkan oleh saiz skrin peranti. Di iPad, perkara kelihatan sedikit berbeza. Kerana terdapat lebih banyak ruang di skrin untuk butang

Prosesnya sama di semua versi iOS, walaupun kelihatan sedikit berbeza. (Seperti semua antara muka pengguna untuk cerita ini) dari versi iOS yang lebih lama hingga versi yang paling moden. Ini seperti yang dilihat dalam versi sebelumnya, sebelum reka bentuk semula.

Muat turun semula Hapus Aplikasi Apa sahaja kaedah yang anda pilih, aplikasi akan memuat turun semula dan memasangnya semula. Anda tidak akan dikenakan bayaran lagi kerana memuat turun aplikasi yang ada selagi ID Apple yang sama yang anda beli sebelumnya. Sekiranya anda melihat tanda harga dan bukannya butang muat turun awan, ini adalah petunjuk yang baik bahawa anda tidak menggunakan ID Apple yang sama dan jika anda melihat harga yang disenaraikan dalam tajuk aplikasi, anda akan dikenakan bayaran.

Perlu diperhatikan ialah aplikasi iOS sahaja bukan satu-satunya perkara yang dapat dipulihkan dan dimuat turun semula dengan mudah. Kaedah pemulihan mudah ini berfungsi dengan pembelian iTunes Store seperti muzik, filem, dan rancangan TV, dan perkara sampingan dari desktop juga diperoleh dari Mac App Store.

Catatan: Anda mesti menggunakan ID Apple yang sama untuk memuat turun semula aplikasi tanpa dikenakan bayaran lagi. Sudah tentu, aplikasi percuma selalu percuma dimuat turun. Tetapi anda tidak akan menjumpainya dalam sejarah aplikasi anda yang merupakan penipuan ini.