Isteri Sal Vulcano Tidak diketahui
Nama Penuh Sal Sulvatore Edward Anthony Vulcano
Umur 44
Dtae Lahir 6 November 1976,
Negara Lahir Pulau Staten, New York City
Ketinggian 5'8 "(1.78 m)
Berat 65 kg 135 paun
Kewarganegaraan Orang Amerika

Nama isteri Sal Vulcano adalah Francesca Muffaletto. Sal vulcano merahsiakan kehidupan peribadinya hingga kini dia belum mendedahkan apa-apa mengenai kehidupan perkahwinannya tetapi khabar angin tersebar bahawa dia sudah berkahwin dan status perkahwinannya ditunjukkan berkahwin dengan Francesca Muffaletto tidak ada foto perkahwinannya yang dilihat di mana-mana media sosial membuktikan bahawa dia belum berkahwin bahkan dia tidak pernah berkencan dengan sesiapa pun semasa persembahannya. Sal Vulcano mengakui bahawa dia adalah seorang gay tetapi Sal Vulcano tidak berkahwin atau dia juga gay. Dia adalah seorang pelakon, pelawak, dan penerbit dan telah menjalin banyak hubungan.

Sal Vulcano:

Nama penuh Sal Vulcano adalah Sulvatore Edward Anthony Vulcano dilahirkan pada 6 November 1976 dia adalah pelawak Amerika yang membuat persembahan secara langsung di hadapan penonton. Sal adalah pelawak berdiri seperti Jo koy Bukan sahaja pelawak tetapi juga pelakon dan juga pelakon pengeluar dari New York City. Dia adalah ahli "The Tenderloins" yang terdiri daripada beberapa ahli termasuk Sal Vulcano sendiri, James Murray, Joe Gatto, dan Brian Quinn, dll.

Dia datang bersama-sama dengan anggota dalam siri TV "Jejak Praktikal" yang muncul di saluran "TruTV" pada 15 Disember 2011. Dia mengakui di sebuah rancangan TV bahawa dia gay tetapi dia bukan gay dan dia tidak mempunyai Isteri dia masih bujang banyak khabar angin tersebar mengenai isteri Vulcano tetapi tidak ada foto seperti itu dengan isterinya yang dilihat bersama di mana-mana sahaja dan tidak ada maklumat yang menyatakan dia masih bujang hingga kini.

Sal telah menulis nama Buku, Joker Berkhasiat. Buku ini diterbitkan pada tahun 2014. Pertunjukan mereka telah berjalan selama enam musim dan setiap musim menggemaskan.

Beberapa Fakta mengenai Sal Vulcano adalah seperti berikut.

Status perkahwinan Tidak berkahwin
Universiti Kampus Queens Universiti St John 1994-1998
Sekolah Sekolah Tinggi Monsignor Farrell 1990–1994
Warna mata Hijau gelap
Warna rambut Coklat gelap
Nilai bersih $ 7 juta
Bintang Scorpio
Akaun aktif dalam talian Twitter
Nama Ibu Vulcano Dianne Fernandez-Vulcano
Nama Bapa Vulcano Sal Vulcano Sr.
Adik beradik Kelly Ann, Diana dan Jenna Vulcano
Pekerjaan Pelakon, pelawak Stand-up, dan penerbit
Tempah Pelawak tidak praktikal: Buku

Tarikh lahir:

Sal Vulcano datang ke dunia yang indah ini untuk pertama kalinya pada 6 November 1976, di Staten Island, New York City.

Umur:

Pada masa ini, Sal Vulcano berumur 44 tahun.

Tanda zodiak:

Orang yang dilahirkan pada 6 November mempunyai tanda Zodiak Scorpio dan Vulcano adalah salah satunya.

Kewarganegaraan:

Semasa dilahirkan di New York, Vulcano mempunyai kewarganegaraan Amerika.

Ukuran badan:

Sal Vulcano mempunyai keperibadian yang sangat menarik. Dia mempunyai banyak tatu di seluruh tubuhnya.

  • Tinggi: Sal Vulcano mempunyai ketinggian 5 kaki 8 inci (1,78 m).

  • Berat: Sal Vulcano mempunyai berat sekitar 65 kg 135 lbs

  • Warna mata: Sal mempunyai mata hijau gelap.

  • Warna rambut: Sal mempunyai rambut coklat gelap.

Mempunyai keperibadian yang luar biasa Sal selalu dilihat di kumis dan janggut pendek.

Pendidikan:

Vulcano telah menamatkan pengajiannya dari St John's University Queens Campus dari 1994-1998 dan Monsignor Farrell High School dari tahun 1990-1994.

Seksualiti: Sal Vulcano pernah mendedahkan dalam rancangan TV bahawa dia adalah seorang Gay tetapi dia sebenarnya bukan kerana dia kemudian mengatakan bahawa dia menolong rakannya Murray kerana seperti yang dikatakan Sal dia gay dan juga temannya mengakui dia juga seorang Gay seperti David Bromstad .

Sal adalah rakan yang sangat membantu dan penyayang, yang akan menjadi isterinya pasti akan menjadi yang paling beruntung.

Status perkahwinan:

Pada masa ini, Vulcano masih bujang. Namun, dia tidak terlibat dalam hubungan apa pun yang dia merahsiakan kehidupan cintanya

Kanak-kanak:

Sal Vulcano belum mempunyai anak.

Ibu bapa:

Ayahnya adalah Sal Vulcano Sr dan ibunya adalah Dianne Fernandez-Vulcano.

Adik beradik:

Sal Vulcano mempunyai tiga saudara perempuan Kelly Ann adalah anak sulung Diana dan Jenna Vulcano adalah dua adik perempuannya. Jenna juga muncul dalam tiga episod pelawak yang tidak praktikal.

Keluarga: Ibu bapa Sal bercerai sehingga mereka tinggal bersama adik-beradik. Di sini anda dapat menonton video di bawah yang menunjukkan keluarga Sal.

Profesion:

Sal Vulcano adalah Penulis Skrin, pelakon, dan pelawak Amerika yang tersendiri mengikut profesion .

Kehidupan Awal Sul Vulcano:

Sal Vulcano yang juga dikenali sebagai Salvatore Edward Anthony Vulcano dilahirkan pada 26 November 1976, di New York City Staten Island. Vulcano pergi ke Monsignor Farrell High School dan menamatkan pengajiannya pada tahun 1994. Dia berminat untuk mengambil bahagian dalam sukan seperti Bola Sepak, Bola Keranjang, dan Hoki. Selepas itu, dia masuk ke Universiti St. Johns dan menamatkan pengajiannya pada tahun 1998. .

Kerjaya Sal Vulcano:

Sal Vulcano setelah menyelesaikan ijazah kewangannya melakukan pekerjaan di pejabat kemudian akhirnya menjadi pelawak dan memilih untuk menjadi pelawak kerana kariernya, dia juga turut serta dalam NBC Comedy Show dan itu adalah "Your Show" yang dihoskan oleh Carson Daly. Dia buat pertama kalinya mengambil bahagian dan memenangi pertunjukan ini kemudian dikenali sebagai pelawak baru yang hebat pada tahun 2007, rombongan itu memenangi hadiah utama $ 100,000 dalam pertandingan pertunjukannya untuk lakaran tersebut.

Tidak lama kemudian, Vulcano menyentuh kejayaan dengan Jurus Impak di mana dia bekerja sebagai pencipta bersama dengan anggotanya bernama James Murray, Joe Gatto, dan Brian Quinn. Pelawak yang tidak praktikal adalah pertunjukan yang terdiri daripada empat rakan yang mencuba berani dan jika ada yang gagal mereka saling menghukum Kamera tersembunyi ada untuk merakam momen lucu mereka yang kemudian ditunjukkan melalui televisyen.

Pada tahun 2019 Sal Vulcano muncul dalam nama pertunjukan permainan "The Misery Index" yang dihoskan oleh Jameela Jamil dan didasarkan pada "permainan kartu Andy Breckman. Pada 21 Februari 2020, Joker Impactical kemudian Filem dilancarkan. Sal Vulcano juga merupakan pengasas bersama "The Tenderloins" yang merangkumi tiga orang teman masa kecil Vulcano, Joe Gatto, Mike Boccio, dan James Murray yang mereka temui pertama kali di Monsignor Farrell High School dalam sebuah drama yang menyatukan mereka Pada bulan April 2012, mereka juga menjadi tuan rumah Tenderloins Podcast ini juga terdapat di laman web rasmi dan iTunes mereka.

Juga, Vulcano menjadi tuan rumah podcast dengan Brian Quin yang disebut "What Say You" yang menjadi sangat popular dinamakan Pertunjukan Baru Terbaik di Anugerah Stitcher 2013. Ia dicalonkan untuk komedi, Hiburan, dan Anugerah Podcast yang Diproduksi Terbaik.

Kehidupan peribadi Sul Valcano:

Sal menderita germophobia, acrophobia, dan ailurophobia. Vulcano dilanggar oleh sebuah kereta ketika berusia empat tahun. Vulcano mempunyai tatu di paha kirinya dan itu adalah hukuman di pertunjukan itu dan tatu itu adalah "Jaden Smith" Dalam JAKI Jahat: The Movie Sal mendedahkan tatu Joden yang diperbaharui di paha kanannya.

Media Sosial Sal Vulcano:

Peminat Sal Vulcano suka melihatnya di akaun media sosialnya sebagai pelawak dia menyiarkan videonya yang suka ditonton oleh peminat. Dia juga berkongsi apa yang berlaku dalam hidupnya di akaunnya.

AKAUN ISTERI SAL VULCANO

Instagram: Sal Vulcano mempunyai 1.5 juta pengikut di akaun Instagramnya, anda boleh mengikutinya dengan mengikuti pautan di bawah. https://www.instagram.com/salvulcano/?hl=en

Twitter: Sal Vulcano mempunyai 1.1 juta pengikut di akaun Twitternya, anda boleh mengikutinya dengan mengikuti pautan di bawah. https://twitter.com/salvulcano?lang=en

Facebook: Sal Vulcano mempunyai 889k pengikut di akaun Facebooknya, anda boleh mengikutinya dengan mengikuti pautan di bawah. Sal Vulcano

Nilai Bersih Sal Vulcano:

Sal Vulcano memperoleh dari komedi, bertindak juga dari Penulisan Skrinnya dengan nilai bersih $ 7 juta setiap episod. Sal Vulcano mengenakan $ 20,000 untuk Joker Impactical .

Adik Sal Vulcano, Jenna Vulcano:

Jenna Vulcano adalah pelakon terkenal dan pelawak Amerika yang terkenal kerana diperlihatkan dalam "pelawak tidak praktikal" bersama dengan saudaranya Sal Vulcano. Jenna dikenali sebagai pelawak dilahirkan pada 4 Ogos 1986 dengan tanda zodiak Leo di New York di Staten Island. Dia berumur 33 tahun dengan kewarganegaraan Amerika yang berasal dari etnik putih. Ibu bapa Jenna bercerai ketika dia masih muda dia dibesarkan di sampingnya adik beradik abang sulung gunung berapi Sul dan 2 saudara perempuan Dana Vulcano dan Salvator Vulcano. Setelah ibu bapa mereka bercerai, Jenna dan Sal mempunyai ikatan yang sangat baik dan sangat dekat antara satu sama lain dan mereka juga merupakan anggota joker Impactical. Jenna berkahwin dengan James Murray dia juga seorang isteri yang hebat. Jenna mengasihi ayahnya Sal Vulcano Sr. dia mengatakan bahawa dia bernasib baik kerana mempunyai ayah seperti dia ayahnya adalah sahabatnya Dia mencintainya tanpa syarat. Saudara perempuan Jenna berkahwin dengan anak-anak sebaliknya saudaranya adalah pelawak, pelakon, dan penerbit yang terkenal.

Beberapa fakta mengenai Jenna Vulcano adalah seperti berikut.

Nama penuh Jenna Vulcano
Dilahirkan 4 Ogos 1986
Umur 34 tahun
Pasangan suami isteri James Murray
Status perkahwinan Bercerai
Adik beradik Sal Vulcano, Dana Vulcano dan Salvator Vulcano
Profesion penyambut tetamu perubatan dan pelawak

Kerjaya Jenna Vulcano:

Jenna telah bekerja sebagai penyambut tetamu dan koordinator yang kini dia bekerja di New York, Staten Island sebagai penyambut tetamu perubatan. Jenna menjadi terkenal kerana pelawak yang tidak praktikal walaupun dia tidak banyak tampil di rancangan itu sehingga dia sangat menyukai hati orang. Dalam episod "Strip High Five" Jenna membuat penampilan sulungnya.

Kehidupan berkahwin Jenna Vulcano:

Pada musim pelawak tidak praktikal, 3 final Jenna mengahwini rakan Sal Murr secara sah di hadapan keluarga dan rakan dan itu adalah hukuman Sal.

Seperti yang kita ketahui rancangan ini adalah mengenai saling menghukum dan kebenaran dan berani jadi jika ada yang gagal pasti akan dihukum. Juga sebagai jenaka, mereka menunjukkan video yang menunjukkan gambar cinta Jenna dengan anggota lain hanya untuk menghukumnya.

Jenna berkahwin dengan James Muray pada tahun 2014 Suaminya adalah seorang produser dan pengarang perkahwinan mereka tidak bertahan sama sekali dan mereka bercerai kerana Jenna berkahwin dengan James adalah seorang pelawak Walaupun mereka terpisah mereka saling berbual di media sosial. Dia kemudian tidak dilihat dalam sebarang kontroversi dan tidak menjalin hubungan dengan sesiapa pun.

Sebagai pelawak, mereka kadang-kadang menyiarkan perkara-perkara seperti yang hanya bercanda dan tidak benar

Dia pernah menyiarkan di Twitter bahawa dia mempunyai anak perempuan dan dia berusia 19 tahun namanya Leah tetapi ini adalah jenaka dan tidak benar. Jenna lebih memfokuskan kerjayanya

Nilai bersih Jenna

Seperti yang telah dibincangkan di atas bahawa dia bekerja sebagai penyambut tetamu perubatan tetapi pendapatannya tidak diketahui tetapi bekerja dengan Impractical Jokers Jenna telah memperoleh anggaran nilai bersih $ 100,000.

Media Sosial Jenna:

Jenna menghabiskan waktunya di Twitter berbanding dengan akaun media sosial yang lain.

Twitter: Anda boleh mengikutinya di Twitter dengan mengikuti pautan di bawah. https://twitter.com/xx_jenna_xx_?lang=en

Ringkasan: :writing_hand: Sulvatore Edward Anthony Vulcano yang dikenali sebagai Sal Vulcano berasal dari New York dia adalah pelawak Amerika yang tersenyum di wajah semua orang dengan lelucon retak bukunya juga dikeluarkan dengan nama yang sama Jurus tak praktikal Ini adalah rancangan permainan komedi di mana mereka bermain kebenaran dan berani Bukan sahaja pelawak tetapi juga dia adalah penulis skrip Sul Vulcano isteri yang belum diketahui.

Soalan Lazim: :question:

Berikut adalah beberapa soalan yang diajukan oleh peminat Sal Vulcano dan ia adalah seperti berikut.

1. Siapa isteri Brian Quinn?

Brian Michael Quinn dilahirkan di Brooklyn dia adalah pelawak, penerbit, dan pelakon.

Brian Quinn belum berkahwin hanya dengan penglibatan romantisnya yang membuat orang serius bahawa Quinn menjalin hubungan dengan Emily Amick yang merupakan artis solek di "Impractical Jokers".

2. Apakah hukuman terburuk bagi Joker Tidak Berkesan?

Hukuman terburuk yang berlaku pada Joker Impactical adalah seperti berikut.

  • Kelas Seni Saboteur
  • Bingo
  • Cuma kata tidak
  • Q Adakah Itu Ayah
  • Murr Mengambil Selam
  • Roti Bakar Dari Lelaki Terburuk
  • Murr The Bandit Rokok
  • Sal Cowell
  • Sal Goes Golf
  • Ini Pendedahan

3. Adakah Sal Vulcano berkahwin?

Setahu kami bahawa Sal Vulcano berkahwin dengan Francesca Muffaletto tetapi ada bukti [dia memakai cincin di jari manisnya dan sering tweet dan menulis mengenai isterinya tetapi tidak ada foto isterinya yang dilihat namun mungkin dia adalah pelawak yang mesti dia menjadi bahan jenaka mengenai isteri Sal Vulcano tidak diketahui dia masih bujang.

Kesimpulan::books:

Sal Vulcano adalah pelawak Amerika yang terkenal. Dia bukan Gay dan tidak berkahwin. Isteri Sal Vulcano belum diketahui. Sal Vulcano mempunyai ikatan yang baik dengan adik perempuannya Jenna Vulcano, dia juga pelawak dan menikah dengan rakan Sal James Murray dan hanya berani selepas itu mereka bercerai Persahabatan Sal begitu lama sehingga mereka menjadi teman masa kecil dan sekarang mereka pada pelawak yang tidak praktikal.

Artikel berkaitan:

1. Julie Lauren Curtis

2. Hallie Gnatovich

3. Kelly Paniagua

Sal Vulcano

Salvatore Edward Anthony Vulcano (lahir 6 November 1967, adalah ahli The Tenderloins, sebuah kumpulan komedi yang terdiri daripada Joe Gatto, James Murray, dan Brian Quinn. Dia berlakon dalam siri televisyen Impractical Jokers.

Jenna Vulcano

Jenna Vulcano adalah wanita muda yang cantik dengan rambut gelap panjang dan mata coklat dan saudara perempuan Sal Vulcano. Dia tidak mempunyai banyak maklumat mengenai dirinya di media kerana dia orang yang sangat istimewa dan dia menjalani kehidupan peribadinya. Sebagai orang awam dan orang terpelihara, dia tidak lagi aktif di platform media sosial. Statistik utamanya termasuk menjadi penyambut tetamu perubatan di klinik awam. Tetapi sebelum mengambil pekerjaan ini, dia memulakan kerjayanya sebagai pengurus pejabat. Pada masa lapang dia suka menonton rancangan dan komedi pelawak dan dibesarkan kerana ingin menjadi pelakon dan pelawak, dia suka pergi ke pesta dan konsert, genre kegemarannya adalah rap dan pop. Pergi membeli-belah pakaian , dengan menggunakan akaun Instagramnya, dia sering memberikan petua dan tip-tip pakaian dan solek. Jenna adalah pencinta haiwan dan dermawan yang menjadi sukarelawan di banyak badan amal.

Isteri Sal Vulcano

Sal Vulcano kini berkahwin dengan Francesca Muffaletto. Pasangan itu, yang mula berkencan pada tahun 2021, telah lama bersama.

Pelawak Amerika dilahirkan pada 6 November 1976, di New York City, New York, sebagai ahli kumpulan komedi The Tenderloins, pencipta, penerbit, penulis , dan bintang dari Impractical Jokers.

James Murray berkahwin dengan pelawak yang tidak praktikal

Murr dan Davies menikah pada 25 September di Lake House Inn di Pennsylvania, menurut People. Para tamu adalah Joker Impactical yang dibintangi: Sal Vulcano, Brian "Q" Quinn, dan Joe Gatto, yang naik menjadi dua. adalah lelaki terbaik dan mempunyai kedudukan dalam perkahwinan.

Teman wanita Sal Vulcano

Sepertinya dia tidak pernah berkencan dengan siapa pun selama berada di acara itu , dan terdapat sangat terhad maklumat dalam talian mengenai hubungannya baru-baru ini. Penonton melihat video "night date" Sal 2019 Impractical Jokers, 43. mungkin salah.

Nilai bersih Sal Vulcano

Nilai bersih Sal Vulcano adalah $ 7 Juta.

Kakak Sal Vulcano

Nama adik Sal Vulcano adalah Jenna Vulcano.

Francesca muffuletta

Francesca muffuletta adalah isteri kepada Sal Vulcano.

Adakah sal Vulcano sudah berkahwin?

Ya, Sal Vulcano berkahwin dengan Francesca muffuletta

Umur Sal Vulcano

Sal Vulcano berumur 45 tahun.

Tatu Sal Vulcano

Sal Vulcano mempunyai tatu Jaden Smith di paha kirinya sebagai akibat daripada hukuman dalam pertunjukan.

Teman wanita Brian Quinn

Teman wanita Brian Quinn adalah Elizabeth Remini.

Sal Vulcano berdiri

Walaupun dia sekarang fokus pada komedi stand-up, karya Vulcano menentang Tender Lois sama konsisten seperti sebelumnya dan sedang bersiap untuk pesta Tahun Baru di Mohegan. Sun akan ditutup pada awal tahun 2019 di The Cranjis McBasketball World Comedy Tour, yang merupakan sebahagian daripada kumpulan komedi. 2020 akan mempunyai tarikh lawatan tambahan.

Adakah brian quinn sudah berkahwin?

Tidak, Brian Quinn belum berkahwin

Salvatore Vulcano

Salvatore Vulcano adalah pelawak terkenal dari new york. Dia juga pelakon dan penerbit juga. Dia mempunyai pasukan bernama Impractical Jokers yang mempunyai semua pelawak dan mereka melakukan komedi bersama. mereka bersama sejak sekolah menengah dari tahun 1999.

Ketinggian Sal Vulcano

Sal Vulcano setinggi 1,77 m atau 5 kaki 6 inci.

Pelawak gay tidak praktikal

Sal Vulcano mengejutkan ribuan peminat dengan mengakui bahawa dia gay pada tahun 2014. Rakannya Murray mengaku telah gay dalam wawancara yang sama yang kemudiannya disiarkan di televisyen nasional.

Adakah Q dari pelawak yang tidak praktikal sudah berkahwin?

Q juga single yang terkenal. Walaupun telah dikaitkan dengan beberapa orang pada masa lalu. Walau bagaimanapun, dia tidak pernah dilepaskan secara rasmi kepada sesiapa ketika bermain Jurus Impak.

Merungut dari isteri pelawak yang tidak praktikal

Melyssa Davies adalah isteri kepada James Murray.

Joe dari isteri pelawak yang tidak praktikal

Bessy Gatto adalah isteri Joe Gatto. Pasangan itu, yang telah berkahwin sejak 2013, mempunyai dua orang anak. Dia muncul di acara itu beberapa kali, sering menyebabkan Joe kehilangan cabarannya.

Pelawak yang tidak praktikal berkahwin?

Menurut pelawak cinta nyawa, Joe Gatto, James 'Murr' Murray, Brian 'Q' Quinn dan Sal Vulcano adalah bintang dari TruTV hit Impactical Jokers. Disahkan bahawa Joe dan Murray sudah berkahwin. Tetapi tidak Sol dan Brian.

Adakah salah seorang pelawak yang tidak praktikal gay?

Ya Sal Vulcano adalah gay.

Sal dari teman wanita pelawak yang tidak praktikal

Sal tidak mempunyai teman wanita. Dia bujang.

Nilai joker tidak praktikal

Sal dari pelawak yang tidak praktikal mempunyai nilai bersih $ 7 juta.

Zaman Jenna Vulcano

Jenna Vulcano berumur 34 tahun.

Adakah murr dari pelawak yang tidak praktikal gay?

Tidak, rungutan dari pelawak yang tidak praktikal bukanlah gay.

Keluarga Sal Vulcano

Keluarganya ialah Sal Vulcano Sr. dan Dianne Fernandez-Vulcano. Walaupun mereka bercerai ketika mereka masih muda, Herb mempunyai tiga kakak perempuan: Kelly Ann, yang paling tua; Diana, dan dua adik perempuannya Jenna. Jenna muncul dalam tiga episod Impractical Jokers.

Adakah sal Vulcano menjalin hubungan?

Tidak, sal Vulcano tidak menjalin hubungan kerana dia tidak pernah berkencan dengan sesiapa pun.

Murray dari isteri pelawak yang tidak praktikal

Isteri Murray adalah Melyssa Davies.

Pendidikan Sal Vulcano

Sal Vulcano mempunyai ijazah dalam bidang kewangan.

Etnik Sal Vulcano

Vulcano dilahirkan di Pulau Staten yang berasal dari Itali, Kuba, dan Puerto Rika. Dia gattu bersekolah di Monsignor Farrell High School bersama Murray dan Quinn dan merupakan ahli sororiti. Kelab Improvisasi Sekolah Tinggi kerana melihatnya sebagai cara untuk mengekspresikan diri dan bertemu dengan gadis-gadis.

Warganegara Sal Vulcano

Sal Vulcano adalah warganegara Amerika

Dana Vulcano

Dana Vulcano adalah saudara perempuan Sal Vulcano.

Di mana sal Vulcano tinggal?

Sal Vulcano tinggal di New York.

Isteri Brian Quinn, Emily Amick

Brian Quinn tidak pernah berkahwin. Hubungan romantis Quinn yang hanya diketahui umum adalah dengan bekas artis solek Emily Amick dari "Impractical Jokers."

Pasangan Sal Vulcano

Sal Vulcano belum berkahwin.

Sal Vulcano sr

Sal Vulcano Sr. adalah bapa kepada Sal dan Jenna Vulcano dan muncul beberapa kali semasa hukuman Sol.

Kehidupan peribadi Brian Quinn

Selain latar belakang kerjayanya, tidak banyak yang diketahui mengenai kehidupan peribadi Brian. Semasa penggambaran Jejak Praktis, Brian menderita ensefalitis dan meningitis yang teruk, yang membuatnya menjadi kesalahan. Dia telah menarik minimum episod pada Joker Impactical dari empat kumpulannya.

Dia juga terlibat dalam beberapa perbincangan. Semasa di Jerman kerana melakukan demonstrasi, dia ditangkap kerana melakukan kesalahan. Dia berdebat dengan polis dan dipukul muka oleh seorang pegawai polis Jerman. Dia dipenjarakan. Namun, rakan sepasukannya kemudian dihukum dengan jaminan.

Adakah Sal Vulcano mempunyai anak?

Dia adalah Joker pertama yang berkahwin. Dia mempunyai dua orang anak (satu dari dua) dan isterinya Bessie.

Nama penyambut tetamu pelawak yang tidak praktikal

:point_right: Ucap Ravioli.

:point_right: Tammy Shehole.

:point_right: Acar Chug-Chug.

:point_right: Darcy O'Queef.

Ibu Sal Vulcano

Nama ibu Sal Vulcano adalah Dianne Fernandez-Vulcano.

Tanda zodiak Sal Vulcano

Sal Vulcano adalah Scorpio

Sal Vulcano kewarganegaraan ibu bapa

Ibu bapanya berasal dari Amerika dan kewarganegaraannya berasal dari Amerika sementara dia berasal dari keturunan Latin. Dia mengalami kemalangan ketika dia baru berusia empat tahun.

Soalan Lazim (Soalan Lazim)

S: Siapa isteri Brian Quinn?

Brian Quinn tidak pernah berkahwin. Hubungan romantis Quinn yang hanya diketahui umum adalah dengan bekas artis solek Emily Amick dari "Impractical Jokers."

Q: Adakah Murr masih berkahwin dengan kakak sal?

Sebagai akibat daripada tiga hukuman untuk Joker yang tidak praktikal, Murray menatu payung terjun musang. Pada tahun 2014, Murray mengahwini saudara perempuan Sal Vulcano, Jenna Vulcano, sebagai hasil dari Hukuman Sal di final musim ketiga "Brother-in-Loss"; Tidak lama kemudian mereka membatalkan perkahwinan itu.

S: Mengapa Sal Vulcano mempunyai tatu Jaden Smith?

Dalam satu episod Impractical Jokers, dia mendakwa sebuah kereta dilanggar ketika berusia empat tahun. Vulcano mempunyai tatu Jaden Smith di paha kirinya sebagai akibat daripada hukuman dalam pertunjukan.

Q: Adakah Murr sudah berkahwin?

James 'Murr' Murry dan Melyssa Davies sudah berkahwin.

S: Berapa umur Brian Quinn?

45 tahun (14 Mac 1976)

S: Berapakah umur Murr isterinya?

Gadis cantik Melyssa dilahirkan Melyssa Kim Davies di Pennsylvania, Amerika Syarikat pada 13 Mac 1995. Dia berusia 26 tahun pada tahun 2021. Semasa kecil, dia menghabiskan masa kecilnya bersama adik-beradik dan ibu bapanya di kampung halamannya.

S: Siapa Joker terkaya?

Joker yang manakah yang paling kaya? Menurut Comparilist, Vulcano bernilai $ 400,000, Quinn dan Gatto mendapat cache $ 500,000, dan Murray, yang terkaya dalam kumpulan itu, mempunyai kekayaan sekitar $ 1 juta.

S: Siapakah bos Joker Berkhasiat?

James "Murr" Murray

Kesimpulannya

Sal Vulcano adalah personaliti pelawak yang tidak praktikal. Dia adalah pelawak, pelakon, dan penerbit. Pelawak yang tidak praktikal mempunyai banyak ahli dan semuanya menghiburkan.