Sinisa Babcic dilahirkan di Chicago USA. Dia adalah Pengurus kewangan dan Penganalisis perniagaan. Sinisa Babcic cukup berjaya dalam kariernya dan menjadi perhatian ketika dia berkahwin dengan wartawan Amerika Poppy Harlow. Walaupun dia jauh dari media dan kehidupan awam tetapi bergelar sebagai personaliti awam kerana isterinya. Dia berasal dari Korea Selatan, tetapi sekarang berasal dari Amerika.

Fakta Pantas Mengenai Sinisa Babcic

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Nama Penuh Sinisa Babcic

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Tarikh Lahir N / A

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Tempat Lahir Amerika Syarikat

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Umur N / A

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Jurubank Pelaburan Profesi

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Nilai Bersih $ 2 juta

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Pasangan Poppy Harlow

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Kanak-kanak Dua

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Media Sosial Tidak Aktif

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Status perkahwinan : Berkahwin

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Etnik : Putih

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Warna mata : coklat

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Warna Rambut : coklat

:diamond_shape_with_a_dot_inside: Warganegara : Amerika

Sinisa Babcic Umur Dan Warganegara

Sinisa Babcic dilahirkan dalam keluarga kelas menengah seperti lelaki biasa. Dia menjadi pusat perhatian sebagai pasangan Harlow. Tidak ada banyak maklumat mengenai dia. Dia merahsiakan hidupnya sebagai profil utama dan sehingga tarikh lahir, tahun dan tempatnya belum dinyatakan. Sinisa Babcic dilahirkan dan dibesarkan di AS . Maklumat mengenai keluarga dan ibu bapanya tidak tersedia. Bercakap mengenai kewarganegaraan dan etniknya, dia memegang kewarganegaraan Korea Selatan dan etniknya tidak diketahui. Menurut biografinya dia tinggal di Amerika Syarikat bersama isteri dan dua anaknya yang cantik.

Sinisa Babcic bekerja sebagai Pengurus Kanan dengan amalan Khidmat Nasihat syarikat berprestij bernama Ernst dan Young LLP. Sinisa Babcic berkahwin dengan isterinya pada tahun 2012 dan sejak itu hubungan mereka cukup berjaya dan bahagia berkahwin. Mereka berpasangan berkongsi anak pertama mereka kerana mereka dikurniakan seorang anak perempuan cantik bernama Sienne yang dilahirkan pada tahun 2016. Kemudian mereka mempunyai seorang lagi anak lelaki selepas dua tahun kemudian pada tahun 2018. Siapa nama mereka Luca. Sinisa Babcic dan Poppy menjalani kehidupan yang bahagia dan peribadi.

Nilai Bersih Dari Sinisa Babcic

Sinisa Babcic mempunyai nilai bersih $ 2 juta atau mungkin lebih dari itu tidak ada yang mengetahui maklumat dan perincian yang tepat untuk menuliskan nilai bersihnya. Dia baru saja menyatakan bahawa dia berkhidmat sebagai Pengurus Kanan dengan amalan Khidmat Nasihat syarikat berprestij bernama Ernst dan Young LLP. Dia memperoleh melalui kerjaya yang berjaya dalam jawatan pengurus dalam industri kewangan. Sinisa mendapat banyak perhatian setelah dia berkahwin dengan wartawan popular Poppy Harlow.

Sinisa Babcic Kehidupan Awal, Pendidikan Dan Kerjaya

Sinisa Babcic mempunyai kewarganegaraan Amerika . Tetapi tidak ada maklumat mengenai identiti ibu bapa dan adik beradiknya dan juga tarikh lahir dan tempat kelahirannya. Tidak ada yang tahu tentang masa kecilnya atau kehidupan awalnya juga. Sejak dia mendapat pengiktirafan sebagai suami Poppy Harlow, tidak banyak yang perlu dibincangkan mengenai hari-hari sebelumnya atau masa kecilnya. Sinisa Babcic mempunyai minat dalam kewangan tidak diketahui walaupun dia mula mengejarnya.

Tidak ada yang tahu kelayakannya yang tepat. Tetapi selepas sekolah menengah, dia mendaftar di University of Illinois Urbana Champaign. Universiti adalah institusi unggulan. Ia adalah salah satu universiti terkemuka di negeri ini. Oleh kerana profesionnya jelas dan jelas bahawa dia berpendidikan tinggi. Sinisa Babcic bekerja sebagai jurubank pelaburan pada tahun 2004. Kemudian dia telah bekerja dengan beberapa syarikat sepanjang tahun kerjayanya. Pada Awal 2013 dia mula bekerja untuk Ernst sebagai Pengurusan Kanan. Hingga kini dia bekerja di sana. Tiada maklumat mengenai keterangan pekerjaannya yang masih tersembunyi.

Ernst adalah salah satu firma kewangan dan perakaunan terbesar di dunia. Ia mempunyai cawangan di banyak negara. Ibu pejabat utama mereka adalah di London dan mereka juga mempunyai kehadiran besar di AS.

Pengukuran Tubuh Sinisa Babcic Dan Media Sosial

Sinisa Babcic mempunyai warna rambut coklat gelap dan warna matanya juga berwarna coklat gelap. Tidak ada maklumat mengenai ketinggian, berat badan dan ukuran kasut. Dia mempunyai fizikal yang sempurna kerana dia menjaga penampilannya secara khusus. Sinisa Babcic tidak aktif di pelbagai platform media sosial kerana keperibadian dan kehidupan peribadinya. Dia belum membuka akaun rasmi di media sosial seperti Facebook dan Twitter .

Isteri Sinisa Babcic- Poppy Harlow

Sinisa Babcic berkahwin dengan Poppy Harlow pada tahun 2012. Sejak itu mereka menikah dengan bahagia. Pasangan ini mempunyai dua orang anak perempuan yang dilahirkan pada bulan April 2016 dan seorang anak lelaki yang dilahirkan pada Februari 2018. Poppy berumur 37 tahun dan wartawan mengikut profesion. Dia terkenal kerana bekerja dalam pelbagai projek seperti Anderson Cooper dan banyak rancangan lain. Dengan beberapa jenis pekerjaan dalam bidang kewartawanan. Dia cukup aktif di media sosial sebagai wartawan dan berkongsi pelbagai jenis gambar dan video dalam talian.

Semasa remaja, ayahnya meninggal. Kemudian dia tinggal bersama ibunya. Dia menghadiri persiapan persendirian The Blake sekolah. Selepas Matrikulasi dia mendaftar di universiti liga columbia Ivy. Di mana dia belajar ijazah dalam sains politik dan pengajian timur tengah. Dan mempunyai pengalaman pertama sebagai pelatih di CBS.

Kehidupan peribadi

Sinisa Babcic dan Harlow saling bertemu melalui tugas masing-masing. Selepas itu dia ditugaskan untuk membiayai industri. Mereka berdua berkahwin pada tahun 2012 dalam upacara tertutup yang dihadiri oleh orang yang mereka sayangi. Mereka mempunyai dua orang anak bersama. Pada tahun 2015 semasa dia hamil dengan anak pertamanya, dia pingsan ketika tinggal di udara melakukan tugas penambangannya. Dia kemudian berada di udara dan kemudian ketika dia kembali dia mengatakan bahawa dia baik-baik saja dan telah pingsan dari panas. Pemeriksaan menunjukkan bahawa anaknya yang belum lahir sihat.

Ringkasan Sinisa Babcic dilahirkan dalam keluarga kelas menengah seperti lelaki biasa. Dia menjadi tumpuan sebagai pasangan Harlow. Tidak ada banyak maklumat mengenai dia. Dia merahsiakan hidupnya sebagai profil utama dan sehingga tarikh lahir, tahun dan tempatnya belum dinyatakan. Walaupun dia jauh dari media dan kehidupan awam tetapi bergelar sebagai personaliti awam kerana isterinya. Dia berasal dari Korea Selatan, tetapi sekarang berketurunan Amerika. Menurut biografinya dia tinggal di Amerika Syarikat bersama isteri dan dua anaknya yang cantik.

Baca Juga

  1. Geoff Tracy

  2. Francesca Hetfield

  3. Jual Johnson

  4. Boogie Tillmon

  5. Krew Naomi Burton

Soalan Lazim

Terdapat beberapa soalan yang berkaitan dengan Sinisa Babcic adalah seperti berikut:

S1. Apakah kewarganegaraan Sinisa Babcic?

Sinisa Babcic dilahirkan di Amerika dan merupakan lelaki biasa. Dia hanya menjadi perhatian setelah berkahwin dengan Poppy Harlow. Terdapat sedikit maklumat dari awal kehidupan Sinisa Babcic. Dia, mempunyai warganegara Amerika tetapi berketurunan Korea Selatan.

S2. Dengan siapa Poppy Harlow berkahwin?

Sinisa Babcic berkahwin dengan Poppy Harlow pada tahun 2012. Sejak itu mereka menikah dengan bahagia. Pasangan ini mempunyai dua anak bersama seorang anak lelaki dan seorang anak perempuan.

S3. Adakah Poppy Harlow mempunyai bayi?

Poppy Harlow 38 mempunyai dua anak dengan suaminya Sinisa Babcic. Seorang anak perempuan berusia dua tahun bernama Sienna dan seorang anak lelaki bernama Luca yang dilahirkan pada Februari 2018. Harlow naik ke pentas di Columbia University.

Kesimpulannya

Sinisa Babcic dilahirkan di Chicago USA. Dia adalah Pengurus kewangan dan Penganalisis perniagaan. Sinisa Babcic cukup berjaya dalam kariernya dan menjadi perhatian ketika dia berkahwin dengan wartawan Amerika Poppy Harlow. Maklumat mengenai keluarga dan ibu bapanya tidak tersedia. Bercakap mengenai kewarganegaraan dan etniknya, dia memegang kewarganegaraan Korea Selatan dan etniknya tidak diketahui. Menurut biografinya dia tinggal di Amerika Syarikat bersama isteri dan dua anaknya yang cantik.

Mereka berpasangan berkongsi anak pertama mereka kerana mereka dikurniakan anak perempuan cantik bernama Sienne yang dilahirkan pada tahun 2016. Kemudian mereka mempunyai seorang lagi anak lelaki selepas dua tahun kemudian pada tahun 2018. Siapa nama mereka Luca. Sinisa Babcic dan Poppy menjalani kehidupan yang bahagia dan peribadi. Tidak ada yang tahu tentang masa kecilnya atau kehidupan awalnya juga. Sejak dia mendapat pengiktirafan sebagai suami Poppy Harlow, tidak banyak yang perlu dibincangkan mengenai hari-hari sebelumnya atau masa kecilnya. Sinisa Babcic mempunyai minat dalam kewangan tidak diketahui walaupun dia mula mengejarnya.

Sinisa Babcic

Pengenalan

Sinisa Babcic adalah wartawan terkenal yang juga bekerja sebagai penganalisis pasaran. Dia adalah ahli perniagaan kaya yang menjadi terkenal setelah berkahwin dengan Poppy Harlow. Sinisa Babcic dilahirkan di Korea Selatan tetapi kini menetap di Amerika Syarikat. Tidak ada pengetahuan yang dapat diakses mengenai kehidupan keluarganya atau asuhannya.

Perincian Biografi Sinisa Babcic

Sinisa mempunyai mata biru dan rambut coklat gelap. Dia mengekalkan fizikal yang sihat dengan mengambil tambahan penampilannya, dan dia adalah banker pelaburan dengan ijazah kewangan dari University of Illinois di Urbana-Champaign. Sepanjang bekerja, dia telah terlibat dengan pelbagai projek untuk pelbagai perniagaan.

Kerjaya Sinisa Babcic

Pada awal kariernya, Sinisa berkhidmat sebagai penganalisis pasaran. Kemudian dalam kerjayanya, dia bekerja sebagai pengurus pelaburan. Sepanjang kariernya, dia telah berkolaborasi dengan berbagai perniagaan. Dia mula berkhidmat sebagai Pengurus Kanan untuk Ernst dan Young LLP pada awal 2013. Sejak itu, dia berjaya bekerja di sana melalui perincian keperluan pekerjaannya yang masih belum diketahui.

Hubungan Poppy Harlow

Sinisa Babcic berkahwin dengan Poppy Harlow pada tahun 2012, dan sejak itu mereka menikah dengan bahagia. Mereka menerima anak perempuan pertama mereka, anak perempuan comel bernama Sienne, pada tahun 2016. Mereka mendapat anak lagi dua tahun kemudian, pada tahun 2018, seorang anak lelaki bernama Luca. Sinisa Babcic dan Poppy Harlow nampaknya bahagia dengan perkahwinan mereka. Poppy berumur 37 tahun dan bekerja sebagai wartawan, dan dia paling terkenal dengan peranannya dalam projek seperti "Anderson Cooper," "The Next List," dan pelbagai program lain. Dia memberi banyak kesan kepada masyarakat melalui gaya latihan kewartawanannya yang berbeza. Sebagai wartawan, dia sangat popular di media sosial dan menyiarkan pelbagai gambar dan gambar.

Populariti Dan Kekayaan

Sinisa Babcic lebih suka menjaga kehidupan peribadinya dengan selamat dari pandangan orang ramai. Dia tidak menerbitkan banyak perincian di laman rangkaian sosialnya. Akibatnya, anda tidak dapat menemui banyak spesifik mengenai keberadaannya. Poppy, pasangannya, sangat terlibat di banyak laman rangkaian sosial. Nilai bersih Sinisa Babcic dianggarkan sekitar $ 400,000, tidak termasuk kenderaan dan asetnya. Nilai bersih isterinya sekitar $ 6 juta, yang sangat bermanfaat untuk kewangan mereka.

Media Sosial

Poppy, ketika berada di industri hiburan, secara semula jadi terlibat dalam platform rangkaian sosial seperti Instagram dan Twitter, yang dia gunakan untuk terlibat dengan pengikutnya dan menyokong pekerjaannya. Dia mempunyai 100,000 peminat yang terakhir, dan salah satu kemas kini terbarunya adalah video comel puterinya menikmati pasta dengan hashtag "Hanya sedikit untuk membuat malam anda." Peminatnya nampaknya menikmatinya, walaupun mereka meninggalkan beberapa pesanan manis yang memberitahu Poppy betapa comelnya anaknya. Dia juga menyiarkan tentang salah satu episod terbarunya "Boss Files," dengan mengatakan, "Fresh #BossFiles dengan kapitalis teknologi jutawan Glenn Hutchins yang memberitahu saya bahawa dia merasakan kita perlu menumpukan perhatian pada" mereformasi kapitalisme "kerana ia berfungsi untuk lebih banyak orang Amerika."

Soalan Lazim:

Bincangkan lima butiran berikut mengenai Sinisa Babcic .

  1. Babcic belajar kewangan korporat di University of Illinois, kemudian menjadi rakan sekerja Ernst & Young.
  2. Babcic dan Harlow bertemu ketika dia melawat ibu bapanya di Minnesota.
  3. Nama Anak mereka Menghormati Asal Serbia Babcic
  4. Harlow pingsan sepanjang siaran televisyen ketika hamil dengan dia dan anak lelaki pertama Babcic.
  5. Harlow menyinggung cuti ayah Babcic sebagai "hadiah untuk keluarga."

Kesimpulannya

Sinisa Babcic lebih baik dianggap sebagai suami CNN terkenal dan wartawan Forbes Poppy Harlow. Dia adalah salah seorang suami yang paling penyayang dan penyayang yang pernah anda lihat. Dia adalah lelaki sejati yang memilih cuti bapa selama sebulan untuk bersama isterinya sejak dia melahirkan anak lelaki mereka. Surat khabar dan masyarakat umum Amerika memuji tindakan rendah hati ini. Sinisa, broker saham sepanjang hidup, masih mencari masa untuk berjalan-jalan bersama ibunya. Dia juga diharapkan sering melakukan aktiviti sukan dan perayaan dengan isterinya setiap hari. Sinisa Babcic adalah suami dan ayah yang luar biasa. Tidak ada keraguan bahawa perbuatannya adalah teladan.