Dalam episod kedua 'Snowpiercer' musim 2, Mr. Wilford dan Layton berhadapan. Lawan dikenali ketika menghadiri perjumpaan Snowpiercer kelas satu. Wilford dipeluk oleh kegembiraan orang ramai di kereta api ketika penyelamat terhebatnya menyambutnya.

Bagaimana kisahnya berterusan

Melanie mendapati bahawa dunia luar tersumbat dalam suasana ramah di tengah-tengah persekitaran yang berubah ini. Atas kepercayaan ini, dia harus berkembang dan mencari cara untuk mengiktiraf semula planet ini. Dalam episod ini Hope memainkan peranan penting, dan kami tidak sabar untuk melihat bagaimana kisahnya berlanjutan. Anda boleh membaca lebih lanjut sekiranya anda terpikat dengan episod yang akan datang!

Snowpiercer Musim 2 Episod 3 Spoiler

Seperti yang kita semua tahu, Josie masih hidup, dalam episod terakhir. Zarah menjumpainya dan Layton telah diberitahu. Penyembuhan terbaik untuknya diatur oleh Layton. 'A Great Odyssey' adalah tajuk episod seterusnya.

Dalam bab ini Layton membawanya ke Major Alice ke saintis Headwood. Layton perlu mengatur 'goop' yang ajaib dengan Mr. Wilford untuk memasuki Headwoods, yang dapat menyembuhkan pembekuan tanpa meninggalkan bekas luka. Oleh kerana bekalan makanan Big Alice tidak seberapa, Layton mempunyai cip dealer yang mungkin.

Di mana untuk Menonton Snowpiercer Musim 2 Episod 3 Dalam Talian?

Sambutan yang menggembirakan Tuan Wilford menggambarkan kenyataan bahawa Snowpiercer masih mempunyai pengaruh. Layton telah berusaha untuk menyatukan Snowpiercer, dan pertikaian mendasar terus dilihat sebagai perang yang penuh. Kesetiaan Ruth nampaknya ada pada Mr. Wilford, yang mungkin mencabar kekuatan Snowpiercer dari Layton.

Kesimpulannya

Mungkin dalam percubaannya untuk mendapatkan idea tentang masa depan dunia, Melanie akan meninggalkan Layton dalam kedudukan yang ketat. Adakah Encik Wilford akan memanfaatkan kemampuan ini untuk menguruskan Snowpiercer? Bagaimana Layton akan menangani ancaman rahsia setia Wilford? Soalan-soalan itu dapat dijawab oleh episod 3.