Steve harvey Net Worth adalah $ 200 juta, menjelang tahun 2021 dia adalah antara senarai pelawak dengan bayaran tinggi di Amerika.

Berapakah jumlah Steve Harvey Worth?

Nilai bersih Steve harvey pada masa ini adalah $ 200 juta dolar, walaupun pada hakikatnya dia sudah berumur.

Nilai dan Gaji Bersih Steve Harvey:

Steve Harvey adalah pelawak Amerika, pakar kewangan, tuan rumah pertunjukan pemenang anugerah dan pemain yang mempunyai nilai bersih $ 200 juta. Dia terkenal sebagai tuan rumah "The Steve Harvey Morning Show ", sama seperti permainan arus perdana "Family Feud" dan "Big name Family Feud".

Sebagai finalis dalam Pencarian Komedi Nasional Johnnie Walker Tahunan Kedua pada tahun 1990, Harvey menangani tempat sebagai tuan rumah rancangan TV "It's Showtime at the Apollo ". Dia terus melakukan satira berdiri, melakukan kunjungan Kings of Comedy pada tahun 1997 bersama Cedric the Entertainer, DL Hughley, dan Bernie Mac. Kunjungan ini adalah salah satu pelayaran parodi yang paling hebat tanpa tandingan, menghasilkan $ 37 juta setiap tahun 1997 dan 1998. Dari kemakmuran dan pengakuannya sebagai komik, dia mendapat kebebasan, sebagai contoh, pekerjaan utama dalam rancangan ABC "Me and the Boys" (1994); siri sendiri di rangkaian WB, "The Steve Harvey Show" (1996-2002); "The Steve Harvey Morning Show", program radio yang sukar dia bantu sejak tahun 2000; dan mengambil bahagian dalam filem, misalnya, "The Fighting with emptations" (2003) dan "Love Don't Cost a Thing (2003). Pada tahun 2006, dia menyampaikan stand-up yang tidak biasa "Steven Harvey: Don't Trip, He Ain't Through with Me yet".

Pergaduhan dan Pengacaraan Keluarga:

Pada 2 Ogos 2012, Harvey memainkan pertunjukan terakhirnya di MGM Grand di Las Vegas, mengakhiri kerjayanya selama 27 tahun sebagai komik profesional. Walau apa pun, terlepas dari profesion satira, Harvey telah menghargai banyak pencapaian dalam pelbagai kerjanya.

Mungkin lebih penting daripada humorist, Harvey terkenal sebagai seorang yang dinamik dan menarik perhatian. Pada tahun 2010, Harvey mula memfasilitasi pertunjukan permainan "Family Feud".

Tempat tinggalnya yang berturut-turut sebagai tuan rumah adalah yang paling lama dari mana-mana hos pertunjukan yang lalu. Projek sampingan, "VIP Family Feud", juga difasilitasi oleh Harvey. Dia telah mencapai reputasi semasa di YouTube, dan banyak rakaman viral yang menunjukkan tanggapannya kepada anggota "Family Feud" dan jawapan mereka yang salah atau salah. Dia dinobatkan untuk Host Out Show Talk Show dan Outstanding Game Show Host Daytime Emmy Awards pada tahun 2013, yang mempunyai dua nama utama yang pernah ada. Setahun itu, dia mendapat bintang teratas di Hollywood Walk of Fame. Bukankah Hebat?

Pada tahun 2015, Harvey memfasilitasi acara Miss Universe 2015 di Las Vegas . Walau apa pun kesalahannya, di mana dia menamakan pelari pecut utama sebagai juara dan perlu menyatakan beberapa saat setelah dia diberi wewenang bahawa dia telah melihat hasilnya secara salah, dia telah menjalani pameran Miss Universe pada tahun 2016, 2017, dan 2018 .

Gaji Steve Harvey:

Antara bulan Jun 2017 dan Jun 2018, Steve Harvey memperoleh $ 45 juta dari syarikatnya yang berbeza. Dia memperoleh jumlah yang serupa antara Jun 2018 dan Jun 2019.

Baca juga: Kekayaan Bersih Dan Bilzerian

Berapakah jumlah yang diperoleh Steve Harvey dari Family Feud? Daripada $ 45 juta pada umumnya pampasan tahunan, bagaimanapun $ 10 juta berasal dari kewajipan pemudahcaraannya pada Family Feud. Sebanyak $ 20 juta lagi datang dari kewajipannya yang memudahkan radio.

Usaha Perniagaan Lain:

Beberapa usaha yang berbeza Harvey telah dikaitkan dengan memasukkan kedatangan buku "Act Like a Lady, Think Like a Man" pada tahun 2009, yang memotivasi filem rombongan 2012 "Memiliki pandangan yang sama seperti seorang Lelaki". Penyampaian buku terbaharu dalam buku ini merangkumi 64 minggu dalam senarai kejayaan New York Times. Dia juga telah membagikan buku-buku "Straight Talk, No Chaser" (2010), "Act Like A Success" (2014), dan "Bounce: Ikuti Lompatan Iman untuk Mencapai Kehidupan Anda yang Kelimpahan" (2016). Selain itu, pada tahun 2014 dia mengirim laman web kencan Delightful, dalam usaha bersama dengan IAC. Bersama dengan Ellen DeGeneres, Harvey bersama-sama membuat pertunjukan "Minimal Big Shots" pada tahun 2016, yang juga dipermudahnya hingga 2019.

Pada tahun 2017, Harvey bergabung dengan keseluruhan tanggungjawabnya di bawah Steven Harvey Global (SHG). Di bawah SHG adalah organisasi ciptaannya East One Twelve, sama seperti organisasi Harvey Events, yang didorong oleh gadisnya Morgan dan anak buahnya yang lebih baik. SHG juga menuntut hak untuk varian "Family Feud" di seluruh dunia, yang melaporkan bentuk pertunjukan Afrika untuk tahun 2020. Dia telah menjalankan projek perniagaannya yang berbeza di bawah SHG, termasuk pengiriman Festival Pasir dan Jiwa pada tahun 2017, sebagai acara tahunan menyoroti muzik, satira, dan perjumpaan soal jawab dengan Harvey sendiri.

Profesion Steve harvey

1990–2009; Pindah ke TV dan filem

Harvey pada bulan September 2008

Harvey adalah finalis dalam Pencarian Komedi Nasional Johnnie Walker Tahunan Kedua yang tampil pada 16 April 1990, akhirnya mendorong jangka panjang sebagai tuan rumah It's Showtime di Apollo, menggantikan Mark Curry dalam pekerjaan itu. Kemakmurannya sebagai komik profesional mendorong pekerjaan yang menonjol di pertunjukan ABC Me and the Boys pada tahun 1994. Dia kemudian akan membintangi rancangan rangkaian WB The Steve Harvey Show, yang berlangsung dari tahun 1996 hingga 2002. Walaupun terkenal, pertunjukan itu tidak pernah mencapai kelulusan asas di luar komuniti Afrika-Amerika, ini adalah tahun dia mula memperoleh kekayaan bersihnya.

Pada tahun 1997 , Harvey meneruskan kerjanya dalam parodi berdiri, bertindak dalam kunjungan Kings of Comedy di samping Cedric the Entertainer, DL Hughley, dan Bernie Mac. Kunjungan ini menjadi lawatan satira yang paling terkenal yang pernah dibuat, menjana $ 18 juta pada tahun pertama dan $ 19 juta untuk yang kedua. Lakonan parodi itu kemudiannya akan digabungkan menjadi sebuah filem oleh Spike Lee berjudul The Original Kings of Comedy. Judul itu juga digunakan sebagai nama program TV satira dan pelbagai jenisnya (kemudian dinamakan Steve Harvey's Big Time Challenge), yang disiarkan di rangkaian The WB dari tahun 2003 hingga 2005.

Harvey adalah tuan rumah The Steve Harvey Morning Show, sebuah program radio pagi hari kerja yang telah dia fasilitasi sejak tahun 2000. Pada mulanya ia bekerjasama melalui Radio One Inc. dari September 2000 hingga Mei 2005. Pada tahun 2019, rancangan ini bekerjasama melalui United Negeri. Dia pernah tampil di film The Fighting Temptations tahun 2003 oleh Cuba Gooding Jr.

lebih jauh lagi, Beyoncé Knowles. Pada tahun itulah dia mengambil bahagian dalam Clarence Johnson dalam filem Love Don't Cost a Thing. Pada tahun 2014 dia mempunyai pekerjaan dalam filem Johnson Family Vacation and You Got Served; dan, pada tahun 2005, dia turut tampil dalam filem Racing Stripes sebagai suara Buzz.

Pada tahun 2006 , Harvey menyampaikan Steve Harvey yang luar biasa: Jangan Perjalanan ... Dia Tidak Lulus dengan Saya Namun diselaraskan oleh Leslie Small. Uniknya ditembak di MegaFest dengan Harvey tidak menggunakan kekejaman semasa persembahan. Pada tahun 2008, Harvey memfasilitasi Disney Dreamers Academy, sebuah majlis kemajuan individu dan pakar yang berpusat pada remaja yang berlaku pada 17-20 Januari 2008, di Walt Disney World Resort di Lake Buena Vista, Florida.

Harvey menyampaikan buku Act Like a Lady, Think Like a Man pada tahun 2009. Buku ini adalah mengenai bagaimana lelaki menganggap wanita dan hubungan. Berdasarkan buku tersebut, filem 2012 Think Like a Man, adalah komedi berkumpulan yang memerankan watak-watak yang mengambil panduan untuk berpacaran dari buku tersebut. Penyesuaian hardcover melalui 64 minggu dalam senarai blockbuster New York Times, 23 dari minggu-minggu tersebut di No. 1.

2010–2016; Perseteruan Keluarga dan usaha yang berbeza

Harvey memfasilitasi penyiaran awam rakannya pada tahun 2010

Harvey mula memfasilitasi Family Feud pada bulan September 2010. Pertunjukan ini telah menyaksikan penilaian yang lebih baik di bawah Harvey, dan dia telah mengungguli setiap tuan rumah Feud yang lalu hingga sepanjang masa berturut-turut. Harvey juga mempunyai Celebrity Family Feud, di mana superstar mencari peluang untuk memberikan hingga $ 25,000 kepada yayasan nombor satu mereka. Rancangan ini disiarkan sepanjang pertengahan tahun di ABC.

Pada 2 Ogos 2012 , Harvey melancarkan aksi terakhirnya di MGM Grand di Las Vegas, menamatkan 27 tahun sebagai komik profesional. Pelaksanaan dua jam itu disampaikan secara langsung melalui Pay-Per-View. "Cara ini untuk pertunjukan terakhir ini adalah perjalanan yang menakjubkan, mempertahankan 27 tahun sebelumnya, dan saya tidak dapat berterima kasih kepada peminat setelah memikirkan setiap tahun tersebut di hadapan penonton," katanya. Pada tahun itu juga, Harvey muncul program sindikasi rakan kongsi bernama sendiri yang disampaikan oleh Endemol dan disebarkan oleh NBCUniversal Television Distribution di Menara NBC di Chicago. Nilai bersihnya menjadi pasif selama bertahun-tahun, walaupun nilai bersih steve harvey adalah antara pelawak yang paling banyak dibayar.

Pada tahun 2013 , Harvey berubah menjadi tuan rumah dua kali ganda yang ditugaskan untuk Daymy Emmy Award, menerima pilihan untuk Host Out Show Talk dan Host Game Show Outstanding. Dia juga dihormati dengan bintang di Hollywood Walk of Fame. Pada tahun berikutnya, Harvey menghantar satu lagi laman temu janji bernama Delightful. Ini adalah usaha bersama dengan IAC dengan Harvey menyediakan artikel dan rakaman untuk laman web ini.

Pada bulan Disember, tahun 2015 , Harvey membantu pameran Miss Universe 2015 di Las Vegas. Setelah menyatakan hasil akhirnya, dia keliru memanggil tempat kedua utama, Miss Colombia (Ariadna Gutiérrez) sebagai juara. Beberapa saat selepas dia dilantik, Harvey melaporkan bahawa dia telah melihat hasilnya dengan tidak tepat dan bahawa Miss Filipina (Pia Wurtzbach) adalah Miss Universe yang baru. Dia meminta maaf kepada Wurtzbach di luar latar dan kemudian menyiarkan kenyataan penyesalan kepada kedua-dua peserta. Harvey juga memfasilitasi pertunjukan Miss Universe 2016 di Filipina pada 30 Januari 2017, memberitahu Organisasi Miss Universe bahawa dia perlu benar-benar meminta maaf kepada orang Filipina atas kejadian yang terjadi dalam pameran Miss Universe terakhir yang menjadi tuan rumahnya. Dia kembali sebagai tuan rumah untuk ekspo Miss Universe 2017 di Las Vegas pada 26 November 2017, acara Miss Universe 2018 di Thailand pada 17 Disember 2018 dan ekspo Miss Universe 2019 pada 8 Disember 2019 di Atlanta, Georgia.

Pada Januari 2016 , Harvey memberikan wacana persuasif kepada orang ramai setelah merakam adegan Family Feud. Subjek wacana adalah untuk individu untuk menerima kebolehan mereka dibawa ke dunia dengan. Dia merujuk menerima anugerah dengan memantul dari gertak dan bergantung pada payung terjun (berkat itu) untuk menolong anda. Wacana itu menjadi inspirasi untuk buku Leap: Take the Leap of Faith to Achieve Your Life of Abundance, diedarkan oleh Harvey pada tahun 2016.

Pada bulan Oktober 2016, dinyatakan bahawa Harvey akan mempunyai dua spesial pemulihan Showtime di Apollo for Fox. Pada bulan November 2016, rancangan televisyen Steve Harvey dijatuhkan, dan dilaporkan bahawa Harvey telah membuat perjanjian dengan IMG untuk menyampaikan program sindikasi lain di Los Angeles dengan NBCUniversal. Susunan baru, Steve, memulai debutnya pada bulan September 2017, dan digambarkan mempunyai organisasi yang lebih besar nama dan satira dengan ukuran kawalan inventif yang lebih besar yang dipegang oleh Harvey, dan bukan sorotan program masa lalu yang lebih besar mengenai subjek minat manusia. Untuk mendorong pengaturan baru, penciptaan siaran awam Harvey dan Family Feud dipindahkan ke LA

Harvey adalah pembuat bersama Little Big Shots, rancangan yang dihantar pada tahun 2016 dan pemimpin yang disampaikan olehnya dan Ellen DeGeneres. Susunan itu menyoroti anak-anak yang mempamerkan kebolehan dan mengambil bahagian dalam perbincangan dengan Harvey. Harvey mempermudah persembahan sehingga 2019.

2017 – sekarang; Steve Harvey Global

Harvey bergabung dengan keseluruhan organisasinya di bawah Steve Harvey Global (SHG) pada tahun 2017. Jenama di bawah SHG menggabungkan East One Twelve, organisasi penciptaan dalaman Harvey yang digunakan untuk membuat bahan, filem, dan TV canggih. Organisasi ini juga memiliki hak untuk bentuk Family Feud di seluruh dunia, yang mana persembahan pertunjukan Afrika dilaporkan akan dimulakan pada tahun 2020. Dia juga menghantar Festival Pasir dan Jiwa pada tahun 2017. Acara ini diadakan setiap tahun dan menyoroti muzik yang tidak direkam, parodi, dan pertemuan siasatan dan jawapan dengan Harvey dan Marjorie yang lebih baik. Dia juga mengirim Harvey Events, organisasi luar biasa yang dipandu oleh gadisnya Morgan Hawthorne dan anak mertuanya Kareem Hawthorne. Ia telah menyampaikan pelbagai acara, misalnya, FroRibbean Fest di Atlanta pada tahun 2018.

Pada tahun 2017, Harvey mula memfasilitasi Malam Tahun Baru yang luar biasa dari Times Square untuk Fox (yang, serupa dengan rancangan televisyennya, akan disampaikan dalam organisasi dengan IMG). Dua hari sebelum penyebarannya, Harvey dilantik di wilayah New York sehingga dia dapat mengarahkan perkahwinan langsung antara Keven Undergaro dan Maria Menounos semasa majlis istimewa itu. Yang luar biasa adalah siaran Malam Tahun Baru Fox yang paling banyak diperhatikan sehingga kini.

Menjelang akhir tahun 2018, dinyatakan bahawa Harvey akan menjadi tuan rumah Kepujian NFL tahunan kelapan. Menurut Steve, dia harus memiliki perbedaan untuk beberapa waktu, memberanikan diri untuk mengatakan dalam pidato awalnya, "Apa yang memakan waktu lama untuk meminta saya mengadakan pertunjukan itu?" Dia kembali untuk menunjukkan pertunjukan tahunan kesembilan musim yang menyertainya.

Pada tahun 2019, Harvey melaporkan penghantaran pusat pembelajaran bernama Vault. [61] Dia juga bercakap di mesyuarat Vault utama yang diadakan di Los Angeles. Dia juga memasukkan sumber daya untuk mengambil alih HDNet bersama Anthem Sports and Entertainment.

Berapakah jumlah yang dibuat oleh Steve Harvey setiap persembahan?

Steve konon mengumpulkan sekitar $ 20,000 setiap adegan setengah jam Family Feud. Sesuai IMDB, ada 175 adegan pertunjukan permainan dalam Aliran Musim 21, dan 200 adegan di Musim 20 dari 2019. Itu adalah $ 3.5 juta untuk setiap musim untuk Steve, sesuai matematik kami.

Bagaimana Steve Harvey menjadi kaya?

Steve telah memperoleh kekayaannya dari kerjayanya yang berkesan dalam sindiran seperti yang difasilitasi oleh program radio dan TV. Walau apa pun sindiran seperti radio dan TV, Steve Harvey juga membawa wang tunai dari penciptaan filem, penciptaan TV, penulisan skrip, lakonan, dan pelbagai usaha lain.

Berapakah jumlah pasangan Steve Harvey?

Nilai bersih Marjorie Elaine Harvey, Pada tahun 2020, kekayaan bersihnya dinilai sekitar $ 50 juta.

Berapakah jumlah nilai bersih Kelly Ripa?

Apakah Nilai Bersih Kelly? Kelly telah berada di layar kecil sejak tahun 80-an, dan seperti yang ditunjukkan oleh Celebrity Net Worth, dia dihargai $ 120 juta.

Adakah steve harvey adalah orang yang sangat kaya?

Steve Harvey mempunyai nilai bersih yang tetap dijangkakan $ 200 juta, seperti yang diperincikan oleh Celebritynetworth.

Kesimpulannya

Steve Harvey mempunyai nilai bersih yang tetap dijangkakan $ 200 juta, seperti yang diperincikan oleh Celebritynetworth. Steve telah mencuba tangannya dalam dunia perniagaan juga. Pada tahun 2017, dia menubuhkan organisasi hiburan Steve Harvey Global. Jenama di bawah Steve Harvey Global menggabungkan East 112, yang merupakan organisasinya yang sedang berlangsung; dan peristiwa Harvey, yang didorong oleh gadis Morgan dan yang lain.

Steve telah menghantar bentuk Afrika dari Family Feud. Dia, bersama dengan separuh masa yang lebih baik, Marjorie adalah pengarang The Steve dan Marjorie Harvey Foundation, yang merupakan sebuah persatuan bukan untung, yang pada dasarnya memusatkan perhatian pada persekolahan remaja. Dia juga telah memasukkan sumber daya ke dalam pengambilalihan HDNet di samping Anthem Sports and Entertainment.

artikel berkaitan

Apakah Nilai Bersih BTS?

Nilai Bersih Jordan Belfort

Nilai Bersih Dan Bilzerian

Nilai Bersih FlightReacts

Nilai bersih cecair

Nilai Bersih Wayne Brady

Nilai Bersih Jo Koy

Nilai Bersih Pewdiepie

Nilai bersih Elton john

Jumlah hutang kepada nilai bersih