Siapa Taylor Lashae? Dia adalah model Perancis-Colombia, influencer dan "it-girl".
Umur: 32 tahun
Tarikh lahir: 14 Ogos 1988
Horoskop: Leo
Tempat Lahir: Houston, Texas, Amerika Syarikat
Warganegara: Orang Amerika
Ketinggian: 5ft 6ins (1.67m)
Berat: 53kgs (117 paun)
Pengikut Instagram: 912k
Gaji: $ 1M
Akaun Media Sosial: :large_blue_circle: Instagram :large_blue_circle: Tumblr :large_blue_circle: Youtube :large_blue_circle: Twitter :large_blue_circle: Panggung belakang

Taylor Lashae dilahirkan pada 14 Ogos 1988 di Houston, dari ibu bapa Perancis dan Colombia. Dia dibesarkan di Texas, Huston. Dia adalah selebriti Instagram, dan terkenal dengan gayanya yang unik.

Siapa Taylor Lashae ?

Dia adalah model, influencer, dan gadis-gadis Perancis-Kolombia. Dia dianggap oleh industri pemodelan sebagai 'it-girl' .

Umur:

  • Taylor Lashae adalah pelakon berusia 32 tahun. Dia adalah model, pelakon, selebriti Instagram, dan terkenal dengan gayanya yang unik.

Tarikh lahir:

  • Dia dilahirkan pada 14 Ogos 1988 di Houston, dari ibu bapa Perancis dan Colombia. Dia dibesarkan di Texas, Huston. Rumahnya betul-betul di sebelah Pusat NASA. Dia dianggap oleh industri pemodelan sebagai 'it-girl', dia selalu memiliki keunggulan kreatif dalam karyanya, kerana dia dilahirkan di rumah tangga yang kreatif.

Pendidikan:

  • Dia adalah pelajar di Nina Murano Studio, walaupun tidak ada maklumat mengenai pendidikan sekolah rendah dan sekolah menengahnya. Di Nina Murano Studio, dia belajar teknik lakonan Meisner di New York City.

Keluarga:

  • Dia menghabiskan masa kecilnya dengan kakak dan adik perempuannya. Kakaknya yang bernama Faith Silva memutuskan untuk mengikuti jejak kakaknya. Dia berkongsi minat Taylor untuk membuat model. Taylor sering menari dengan gayanya sendiri, dia membuat permainan dan gerakan tariannya sendiri. Dia selalu seorang yang kreatif, dia akan membuat drama dengan abangnya. Taylor juga gemar melukis.

Kerjaya Pelakon dan Pemodelan Taylor Lashae:

  • Sebelum berpindah ke Los Angeles: California, dia tinggal di Brooklyn selama kira-kira lima tahun, dia pindah ke New York City dengan harapan menjadi pelakon. Sebelum terkenal Taylor Lashae bekerja dan menjadi model untuk kedai pakaian vintaj dalam talian pada usia 15 tahun, Taylor diminta untuk berpose untuk beberapa foto untuk mempromosikan pelbagai barang yang dijual di kedai pakaian vintaj, kadang-kadang dia akan memperagakannya dan mempostingnya di Akaun Instagram peribadinya.

  • Minatnya yang unik dengan cepat dikenali oleh ejen pemodelan, dia kemudian bekerja untuk agensi yang membantunya mendapat kemasyhuran dan pengikut dalam talian. Dia telah bekerja untuk jenama seperti Pac sun, Calvin Klein, Hansel & Gretel, IamGia, dan banyak lagi. Dia mempunyai beberapa pertunjukan model pada usia 15 tahun.

  • Dia sangat terkesan dengan rancangan HBO "Boardwalk Empire". Dia pernah menyatakan bahawa dia memutuskan untuk menjadi seorang pelakon setelah melihat rancangan HBO. Dia berperan dalam iklan kecantikan dan beberapa video muzik. Dia telah muncul dalam beberapa film pendek seperti: "The After" pada tahun 2013, "Je T'Adore" pada tahun 2014, "K4 ½" pada tahun 2014, "Total Ape: MORE", dan "Cassette" pada tahun 2017. Lashae juga muncul dalam "Walking with a Ghost", sebuah video musik oleh Megan dan Tegan yang menampilkan Manilla Killah.

Filem

Projek Peranan Perwatakan
Selepas Memimpin Elle
Rezeki Iblis Memimpin Daphne
K4.5 Memimpin Maya

Televisyen

Projek Peranan Kerosakan
pelantar laluan empayar Yang diketengahkan HBO

Komersial & Industri

Projek Peranan Lokasi
Komersial MTV VMA Memimpin MTV, NASIONAL
Kempen nasional Shopify Yang diketengahkan Shopify
Iklan rum Malibu Memimpin Malibu, NYC
Polerstuff memimpin NYC
Komersial Toshiba Pejalan kaki NYC
Komersial nasional Uber Ketua - Alexia NYC
Penyembur badan kapak Cece NYC
JAMBOX komersial Memimpin NYC
Komersial FUJI Instax Memimpin NYC
Komersial mangkuk super Hadirin Konsert NYC

Pemodelan

Projek Utama Peranan Lokasi
Majalah TIME Model Penutup NYC
Majalah 29-95 Model Penutup TX
Pakaian JAW Model Dalam Talian NYC
Pengantin Maria Katalog TX
SXY JNS Model MEXICO

Kehidupan Peribadi Taylor Lashae:

  • Pada masa ini, dia berpacaran dengan jurugambar Zachary Chick. Mereka tidak berkahwin dan tidak mempunyai anak. Mereka berdua kini tinggal di Los Angeles. Dia telah menyatakan bahawa dia adalah ahli teori konspirasi besar.

Instagram Taylor Lashae:

  • Dia telah mengikuti di Instagram sejak dia masih remaja. Akaun IGnya mempunyai 912,000 pengikut. Dia juga mempunyai akaun Tumblr. Populariti Instagramnya membantunya dalam kerjaya pemodelan dan lakonannya.

Taylor Lashae Instagram

Ciri-ciri Fizikal Taylor Lashae:

Tinggi dan berat:

  • Taylor Lashae adalah model dan pelakon berketinggian 5ft 6ins (1.67m). Beratnya sekitar 53kgs (117lbs).

Warna Mata:

  • Taylor mempunyai mata coklat.

Warna rambut:

  • Taylor mempunyai rata-rata warna rambut coklat.

Rahsia Penjagaan Kulit Taylor Lashae:

  • Dia sebenarnya tidak banyak menggunakan penjagaan kulit. Dia suka wap yang baik, dia mempunyai kapal pengukus sendiri yang banyak dia gunakan. Dia mempunyai kulit yang sangat kering, jadi dia menggunakan timbunan minyak muka (Bio Oil). Dia bahkan akan meletakkan Vaseline di wajahnya jika perlu, hanya pada bahagian yang benar-benar kering. Dia mengatakan jika wajahnya selalu mengelupas, dia meletakkan Vaseline atau Chapstick pada area tertentu. Ia juga memberikan penampilan yang bagus. Jenama solekan kegemarannya adalah jenama "elf".

Gaya Rambut Taylor Lashae:

  • Dia adalah model, influencer, dan gadis-gadis Perancis-Kolombia. Poutnya yang hebat, pelapik bersayap sempurna, dan potongan rambut Bob Perancis menyajikan getaran ingenue sepanjang hari. Rutin rambut Taylor Lashae pada dasarnya kurang produk, setelah mandi, dia menyikat rambutnya ke belakang dan mengeringkannya. Taylor menyisir rambutnya ke depan dan memakai topi untuk mengatur poni.

:question: Soalan Lazim:

1- Siapa Crush Taylor Lashae?

  • Dia menyatakan sekali Kit Harrington adalah dia yang suka kerana dia berkata: "dia hebat".

2- Apakah barang pakaian Taylor yang boleh dipercayai?

  • Bahagian atas baju, seluar jeans, beg galas mini, dan beberapa but.

3- Apa yang orang tidak tahu mengenai Taylor Lashae's?

  • Dia menyatakan dalam salah satu wawancara: "Banyak orang tidak tahu bahawa akibat radang usus buntu yang salah, saya mempunyai bekas luka di perut saya. Ketika saya berumur 6 tahun, doktor meninggalkan perkakas dalam diri saya selepas operasi dan saya sepatutnya meninggal dunia. Saya dihidupkan kembali dalam pembedahan kecemasan ”.

4- Apakah ketakutan terbesar Taylor?

  • Lautan! Dia menyatakan dalam salah satu wawancara bahawa dia mempunyai fobia terbesar dari apa yang ada di bawahnya.

5- Apa yang ada di senarai main Taylor pada masa ini?

  • Impala jinak
  • The Tanduk
  • Patsy Cline
  • Rantai Jesus Mary
  • Mazzy Star
  • Harga Ray
  • Ricky Nelson
  • Pasangan Dadah Suci
  • Chet Baker

Ringkasan Biografi Taylor:

Siapa Taylor Lashae? Dia adalah model Perancis-Colombia, dan gadis itu.
Zaman Taylor Lashae: 32 tahun
Tarikh lahir: 14 Ogos 1988
Horoskop: Leo
Tempat Lahir: Houston, Texas, Amerika Syarikat
Warganegara: Orang Amerika
Ketinggian: 5ft 6ins
Berat: 53kgs
Pengikut Instagram: 912k
Gaji: $ 1M

Baca Lebih Lanjut Mengenai:

Nama Kucing HP Lovecraft

Suami Caitriona Balfe

Berapa Umur SpongeBob?

Mary Pinchot Mayer