Sungai, Alam, Bandar, Refleksi, Air, Pemandangan semula jadi, Langit, Tempat tinggal manusia, Pelancongan, Jambatan, GAMBAR GAMBAR Sama ada anda pasangan yang menjumpai percintaan dalam bersantai atau dalam pengembaraan, selalu ada tempat yang menyalakan api dan menetapkan suasana. Bagi banyak orang, itu bermaksud pasir, matahari dan air biru berkilauan. Bagi yang lain, pemandangan bandar yang penuh dengan budaya dan sejarah. Sebilangan mungkin menganggapnya paling indah di tempat perlindungan terpencil yang tidak berkembang, tenggelam di padang belantara dan jauh di luar jangkauan isyarat sel. Cari syurga peribadi anda dari senarai tempat menarik kami yang akan membuatkan anda suka melihat pada pandangan pertama - sama ada anda ingin mencadangkan, berbulan madu atau melarikan diri. Sama ada anda sedang mengatur perjalanan dengan yang lain atau ingin memperlakukan diri anda dengan sedikit percintaan dan inspirasi, destinasi yang unik dan indah ini tidak akan mengecewakan.

Percutian Romantik Teratas di Seluruh Dunia

Pulau Cayman

Pokok palma, Pohon, Pantai, Percutian, Tropika, Caribbean, Pantai, Arecales, Pelancongan, Langit,

Sentuh Grand Cayman dan rentak gendang keluli menyambut anda ke lapangan terbang baru dan lebih baik di pulau ini. Pulau terkaya di Caribbean, Grand Cayman tidak kekurangan restoran selebriti, membeli-belah bertaraf dunia dan resort yang luar biasa untuk dikunjungi dengan pasangan anda.

Hotel mewah terbaru yang menghiasi pasir putih Pantai Seven Mile adalah Kimpton Seafire Resort + Spa. Luangkan hari anda dengan menghirup piña coladas dari Coccoloba sebelum menaiki kapal ke Stingray City untuk mendapatkan jenis percintaan yang berbeza. Legenda memilikinya, jika anda mencium salah satu ikan pari mereka yang terkenal, anda akan mendapat tujuh tahun nasib baik. Kemudian, habiskan matahari terbenam di kelab pantai The White House yang baru diubah suai. Selesaikan malam dengan urutan pasangan di The Spa at Seafire.

Tasik Tahoe, Nevada

Badan air, Pemandangan semula jadi, Alam, Danau, Gunung, tasik glasial, Gurun, Air, Langit, Suara,

Di sempadan Reno, Nevada terletak di salah satu tasik air tawar cerulean yang paling indah di negara ini. Aturkan hujung minggu ski di Lembah Squaw yang terkenal dan ambil koktel pasca larian di Terrace, bar puncak dengan pemandangan Sierras yang indah. Musim bunga ini, bersantai di tab mandi panas dan bermain-main di kolam puncak baru mereka dengan pemandangan yang luar biasa dan bar kolam renang.

Setelah seharian melakukan aktiviti salji salji, bermain ski dan kereta luncur anjing, anda perlu meringkuk dengan segelas Napa merah di hadapan perapian di tepi tasik Hyatt Regency. Sekiranya anda lebih suka tinggal lebih dekat ke lapangan terbang dan hiburan malam, butik mewah Whitney Peak Hotel mempunyai suite canggih dan tembok memanjat batu tertinggi di dunia - untuk pasangan setelah melakukan sedikit pengembaraan tambahan. Reno juga mempunyai banyak aktiviti pasangan untuk ditawarkan, dari mencicipi bir kraf di Depot, sebuah stesen kereta api lama yang telah diubahsuai, hingga menggelar dadu di kasino Peppermill Resort Hotel.

Itali Utara

Badan air, Pemandangan semula jadi, Air, Bandar, Sungai, Danau, Jalan Air, Langit, Daerah Danau, Pelancongan,Itali Utara Terusan Venice, keahlian memasak Florence dan seni Renaissance Milan cukup masuk akal untuk mengunjungi Itali. Pasangan yang mempunyai sejarah Verona yang romantis, dan Itali Utara adalah tempat percintaan.

Sekiranya perjalanan di atas air adalah kegemaran anda (dan semestinya), pelayaran ke rantau ini di Uniworld's Gems of Itali Utara untuk pengalaman butik yang santai dengan milenial lain yang suka berfikir untuk mencari percutian pasangan. Sekiranya anda lebih suka terbang dan memandu, sewa kereta yang bergaya (Modena adalah rumah bagi syarikat kereta terkenal di negara ini, dari Maserati hingga Lamborghini) dan menghabiskan hari-hari anda dengan kapal pesiaran.

Setelah perjalanan yang mesti dilihat ke Duomo di Firenze, luangkan masa di Belmond Villa San Michele di Florence, bekas biara abad pertengahan ke-14 dengan pemandangan yang luas. Sekiranya berada di pusat bandar lebih cepat, penginapan di JK Place atau Four Seasons Firenze patut dipertimbangkan. Sekiranya kawasan luar adalah tempat yang paling anda cintai, pertimbangkan lawatan wain di Tuscany, dan tempah memburu truffle sehari di hutan, diakhiri dengan makan tengah hari yang mewah di mana anda akan dapat menikmati hasil kerja anda. Atau, menuju Utara ke Danau Como, di sempadan Switzerland. Menginap di salah satu hotel mewah bersejarah di kawasan ini seperti Leading Hotels Of The Villa D'Este yang terkenal di Dunia dan bersantai di tepi "kolam terapung" yang menghadap ke tempat-tempat kegemaran Clooney. Sekiranya anda menginginkan sesuatu yang lebih intim dan bergaya, kunjungi Grand Hotel Tremezzo, yang juga mempunyai kolam terapung, selain dua kolam tambahan yang terletak di taman mereka. Sekiranya anda mencari pengalaman dunia yang benar-benar lain, rancang lawatan malam ke vila bersebelahan Grand Hotel Tremezzo, Villa Sola Cabiati. Nikmati segelas sampanye semasa anda melancong ke vila bersejarah, yang mempunyai bilik tidur di dalamnya yang direka untuk pendiriannya Contessa dan Napoleon Bonaparte. Nikmati makan malam peribadi di premis dan kemudian pergi untuk menaiki kapal dengan matahari terbenam dengan sebotol berbuih untuk masa yang tidak dapat dilupakan.

Koh Samui, Thailand

Badan air, Laut, Pantai, Tropika, Bentang alam pesisir dan lautan, Promontori, Vegetasi, Teluk, Pemandangan semula jadi, Azure,

Pantai pasir putih eksotik yang dipenuhi dengan kebun kelapa dan hutan yang subur menanti di pulau kedua terbesar di Thailand. Terletak di Teluk Thailand, pulau ini penuh dengan resort mewah seperti Belmond Napasai Koh Samui, yang menyambut anda dengan ais krim kelapa segar semasa ketibaan. Ikuti budaya sebagai pasangan berlatih Tai Chi di pantai, diikuti dengan kelas memasak dengan koki sous seumur hidup anda.

New Orleans, Louisiana

Bangunan, Bandar, Senibina, Tengara, Kejiranan, Langit, Jalan, Bandar, Kuning, Kawasan bandar, Salah satu bandar paling menarik di Amerika Syarikat juga merupakan percutian pasangan yang ideal. Langkau Taufan di Pat O'Brien's dan cari tempat duduk di bar karusel berputar di Hotel Monteleone. Untuk pemandangan pusat bandar yang menakjubkan ke Pontchartrain Hotel yang baru diubahsuai dan bar Hot Tin di atas bumbung mereka. Menginap di Ace Hotel dan memanfaatkan kolam renang atas bumbung mereka, yang dilengkapi dengan kerusi santai, koktel dan makanan ringan.

The Big Easy terkenal dengan minumannya - tetapi jangan lupa untuk mencuba beberapa makanan yang paling luar biasa di bandar ini. Selepas terlalu banyak Sazerac, belanjakan udang karang, po-boy dan babi goreng di Bevi Seafood Co. Di antara waktu makan, ambil tangan madu anda berjalan-jalan di rumah-rumah besar yang indah dan jalan-jalan yang dilapisi pokok di Garden District.

St Lucia

Pengangkutan air, Langit, Tropika, Perahu, Percutian, Perahu ekor panjang, Laut, Kenderaan, Pohon, Pelancongan,

Pulau Caribbean yang kecil ini adalah tempat yang sesuai untuk pasangan pengembara. Dengan pergunungan yang lebih subur daripada pulau rata-rata, terdapat banyak jalan untuk mendaki untuk pemandangan pantai yang optimum. Anda tidak boleh salah dengan menginap di Sugar Beach, A Viceroy Resort, di mana pantai peribadi mereka terasa seperti kepingan syurga dan bilik hotel anda terasa seperti sebuah banglo terpencil dengan kolam renang peribadi daripada suite mewah rata-rata.

Sukan air banyak terdapat di pulau ini, dari snorkeling, berlayar, selancar angin dan berperahu. Selain itu, ia hanyalah penerbangan singkat dari pantai timur Amerika Syarikat, jadi anda tidak perlu terbang jauh untuk hujung minggu dengan orang yang anda sayangi.

Pulau Yaron, Jepun

Bentuk perairan, Laut, Pantai, Pantai, Lautan, Pantai, Bentang alam pesisir dan lautan, Bight, Water, Sky, Dikenali sebagai "Pearl Of The Orient," pulau yang dikelilingi karang ini adalah rahsia romantis terbaik Jepun. Kebanyakan orang tidak memikirkan pasir dan terumbu yang masih asli ketika memikirkan Jepun, tetapi tempat ini tidak boleh dilepaskan. Naik feri dari Kagoshima atau Okinawa untuk sampai ke syurga pulau Selatan ini. Pastikan anda memeriksa waktu feri - mereka hanya berjalan sekali sehari setiap hari.

Luangkan beberapa malam di Imperial Hotel Tokyo sebelum anda menuju ke selatan ke pulau terpencil ini. Penginapan di pulau ini jarang berlaku, namun anda akan menghabiskan sepanjang masa di Pantai Yurigahama. Tempat yang terkenal ini adalah bar pasir yang hanya muncul ketika air surut pada musim bunga dan musim panas. Pilih dari resort yang dikendalikan secara tempatan seperti Pricia Resort Yoron atau Hoshizunaso. Tanya pemilik di mana untuk mencari Misaki's Shaved Ice dan nikmati hidangan besar di tepi pantai. Ini adalah perjalanan yang patut dilakukan untuk pasangan yang telah melihat semuanya ketika datang ke Caribbean dan Eropah dan mencari sesuatu yang luar biasa.

Languedoc Roussillon, Perancis

Pertanian, Padang, Langit, Kebun Anggur, Perkebunan, Tanaman, Tanaman Tunai, Stasiun Bukit, Pagi, Tanaman,

Sebagai kawasan anggur yang paling diremehkan di Perancis, kawasan santai ini mempunyai istana luar biasa untuk tinggal dan rosés untuk dinikmati. Pesan chateau peribadi anda sendiri, yang dimiliki oleh pembuat wain perdana wilayah Gerard Bertrand. Château la Sauvageonne adalah harta terpencil yang bertengger tinggi di kebun anggur Bertrand. Berenang di kolam renang tanpa had sambil mencuba beberapa wain yang memenangi anugerah. Atau, tempah bilik dengan lawatan wain di Château l'Hospitalet.

Untuk menjalani fantasi paling romantis anda, anda juga boleh menempah kastil anda sendiri di Airbnb. Berjalan-jalanlah di gerai pasar Les Halles de Narbonne, cicipi zaitun tempatan yang berharga, Lucques. La Cambuse du Saunier adalah malam tarikh yang ideal untuk dua orang. Pergi ke kerang atau paya garam merah jambu yang layak untuk Insta yang menghadap ke restoran.

Bora Bora

Bentuk tropika, Percutian, Caribbean, Turquoise, Pantai dan lautan, Laguna, Laut, Lautan, Langit, Resort, Pulau Pasifik Selatan yang kecil ini adalah tempat nombor satu pasangan untuk percintaan - dan dengan alasan yang baik. Berdiri di banglo air di Four Seasons Bora Bora, melihat ikan berwarna-warni dan air jernih. Ini adalah salah satu sifat paling ikonik di pulau ini dengan banyak yang boleh dilakukan selain bersantai di cabana atap jerami yang menghadap ke lagun. Pesan rawatan di spa menggunakan rawatan holistik, sewa papan luncur atau basikal air, atau berbaring dan nikmati sinar matahari dan pasir.

Untuk penginapan Polinesia yang asli, pergi ke Bora Bora Pearl Beach Resort. Sekiranya anda merancang untuk mengejutkan seseorang yang istimewa, lihat sebilangan pakej romantis yang mereka tawarkan. Dari sini anda boleh mengunjungi Pantai Matira yang menakjubkan, menyewa jet ski dan mencipta aroma di Parfum Coqui Coqui.

Iceland

Badan air, Langit, Alam, Air, Laut, Refleksi, Biru, Pantai, Pantai, Awan,

Menatap Lampu Utara adalah pengalaman sekali seumur hidup bagi kebanyakan orang. Melakukannya sambil bersantai di Blue Lagoon Retreat peribadi anda adalah penukar permainan. Mulai 1 April, anda boleh menginap di salah satu daripada 62 suite baru yang elegan, bebas TV untuk satu-satu masa yang optimum.

Setelah anda berdua bertenaga, sewa kereta dan jalan di sekitar Ring Road untuk melintasi gunung berapi aktif, Air Terjun Seljalandsfoss, gua es kristal dan glasier yang boleh anda naiki. Berhenti di Ion Adventure Hotel untuk pengasingan dan peluang lain untuk melihat Lampu Utara yang tidak dapat dilupakan.

Kepulauan Whitsunday, Australia

Alam, Pemandangan semula jadi, Air, Sumber air, Lingkungan semula jadi, Laut, Pantai, Lanskap, Bentang alam pesisir dan lautan, Pasir,

Di luar pantai Queensland, 74 pulau membentuk Whitsundays. Kawasan permata mahkota adalah Pantai Whitehaven, sebuah pantai terpencil yang berwarna biru kehijauan dengan pasir putih yang bercampur-campur. Anda perlu menaiki kapal layar di luar sana ketika air pasang dan jika anda berada di atasnya, menaiki helikopter untuk menikmati keindahannya dari atas.

Di hujung pulau Hamilton yang terpencil, adalah Qualia, tempat percutian ultra moden dengan spa yang sama menakjubkannya. Rancangkan perjalanan sehari keluar dari Pulau Hamilton untuk pergi snorkeling di terumbu paling terkenal di dunia. Sekiranya musimnya tepat, anda dan pasangan dapat melihat sekilas ikan paus yang berhijrah.

Maldives

Alam, Vegetasi, Pemandangan semula jadi, Terumbu karang, Alam sekitar, Air, Bentuk muka bumi pesisir dan lautan, Tropika, Terumbu, Langit,

Destinasi senarai baldi lain untuk pencinta muda dan tua, Maldives menduduki tangga teratas untuk bulan madu dan hiburan romantis. Tidak ada kekurangan bungalow atas air peribadi mewah dan pantai terpencil untuk dikunjungi di lebih dari 1,000 pulau karang yang membentuk Maladewa. Biarkan orang-orang baik di Moodhu Holidays Maldives mengatur penerbangan dan detik-detik kejutan yang istimewa.

Musim bunga ini menandakan pembukaan salah satu harta tanah yang paling dinantikan di pulau ini, Leading Hotels Of The World baru Baglioni Resort Maldives. Resort mesra alam ini menawarkan ciri moden terbaik dengan sentuhan Itali. Kanuhura Maldives menawarkan pengalaman boho-chic yang lebih santai di antara karang. Kedua-dua tempat ini mempunyai spa mewah yang sempurna untuk urutan pasangan di tepi pantai. Sekiranya anda mencari kemewahan yang optimum, pilihlah penginapan di Soneva Fushi, yang pastinya merupakan tempat peranginan mewah di pulau ini. Sekiranya anda berada selepas perkhidmatan, anda tahu dan sayangi di tempat yang kelihatan jauh dan tidak dikenali, Four Seasons Maldives dan One & Only Reethi Rah tidak akan pernah mengecewakan.

YOUTUBE:

Soalan Lazim:

1. Bagaimana jika saya sakit dan kesakitan tetapi masih mahu ke pantai? Jawapan: Ambil ubat, banyak air dan cari tempat berjemur dengan payung. Walau bagaimanapun, panas boleh membuat anda merasa lebih teruk, jadi jika anda terlalu sakit untuk bergerak, tinggal di hotel atau di rumah dan berehat.

2. Apa yang mesti diambil oleh gadis berusia 10 tahun untuk bercuti? Jawapan: Beberapa perkara yang mungkin ingin dibawa oleh seorang gadis muda termasuk pakaian, pakaian renang, buku, tuala pantai, dan jurnal untuk menulis mengenai semua pengalaman dalam perjalanan.

3. Apa yang perlu saya bawa beg sandang saya untuk percutian pantai 7 hari. Jawapan: Oleh kerana anda dapat mengemas semula pantai ketika mendarat, gunakan barang keperluan anda untuk barang yang anda perlukan di dalam pesawat. Ini mungkin termasuk kapok, bantal leher, fon kepala, penutup telinga, dan banyak bahan bacaan untuk pesawat.

Isi kandungan