Nama penuh Timothy Crawford Jr
Umur 58
Ketinggian 6 kaki 4 inci
Berat 165
Negara Lahir Houston, Texas, Amerika Syarikat
Tarikh lahir 17 Dis, 1962
Tanda zodiak Sagitarius
Warna rambut Hitam
Warna mata Hitam
Status perkahwinan Bercerai
Bekas isteri Yolanda Adams
Anak-anak Taylor Ayanna Crawford
Profesion Pemain Bola Sepak Amerika
Pendidikan Sekolah Menengah Kashmir & Teknologi Texas

Timothy Crawford Jr adalah pemain NFL terkenal yang dia hadiri di NFL Draft dengan beberapa nama luar biasa lain seperti Jim Everest, Chuck Long, dan Lesli O'Neal pada tahun 1986.

Timothy Crawford Jr:

Timothy Crawford Jr adalah Pemain Liga Bola Sepak Nasional yang popular. Berkaitan dengan sejumlah syarikat Timothy adalah penasihat kewangan. Dia menikah dengan wanita yang bukan hanya penyanyi tetapi juga pelakon dan dia adalah bekas isterinya "Yolanda Adams" Pasangan ini bertarikh selama bertahun-tahun dan kini terpisah statusnya dengan Timothy kini bujang.

Beberapa Fakta Mengenai Timothy Crawford Jr

Terdapat beberapa perincian mendalam mengenai Timothy dan ia adalah seperti berikut.

Tarikh lahir:

Timothy Crawford didarat di bumi pada 17 Disember 1962 di Houston, Texas, Amerika Syarikat.

Umur:

Timothy telah melewati 58 tahun hidupnya sehingga sekarang, dia berusia 58 tahun.

Tanda zodiak:

Orang yang dilahirkan pada 17 Disember mempunyai tanda zodiak Sagittarius. Timothy Jr adalah salah satu daripadanya.

Ukuran badan:

Crawford mempunyai keperibadian yang sangat mengagumkan. Berikut adalah beberapa ukuran tubuhnya.

• Tinggi: Crawford mempunyai ketinggian normal sekitar 5 kaki 8 inci.

• Berat: Crawford beratnya sekitar 72 kg.

• Warna mata: Crawford mempunyai warna mata hitam.

• Warna rambut: Warna rambut Crawford berwarna Hitam.

Dia sangat posesif untuk tubuhnya dan untuk membangun tubuhnya ke tahap yang besar dia menghabiskan banyak wang Tim menjalani gaya hidup sihat dan menjaga dirinya dalam diet yang ketat dan aktiviti biasa.

Etnik:

Tidak ada yang diketahui mengenai etniknya. Yang diketahui ialah dia mempunyai etnik campuran iaitu Afrika-Amerika.

Warganegara:

Dia mempunyai kewarganegaraan Amerika.

Pendidikan:

Crawford sebelum ini belajar di "Sekolah Tinggi Kashmir" kemudian dia bergabung dengan nama kolej "Texas Tech" untuk pengajian tinggi.

Profesion:

Beliau adalah seorang penasihat kewangan dan juga sebagai bekas Liga Bola Sepak Kebangsaan Player oleh profesion .

Status perkahwinan:

Setakat ini, Timothy sudah bercerai. Status perkahwinannya ditunjukkan tunggal di mana-mana sahaja. Selain itu, dia tidak pernah terlibat dalam hubungan cinta hingga sekarang.

Kanak-kanak:

Semasa dia berkahwin, dia memang mempunyai nama anak Taylor Adams Crawford .

Ibu bapa dan adik beradik:

Timothy belum mendedahkan apa-apa mengenai ibu bapanya. Juga, tidak ada peminatnya yang tahu tentang adik-beradiknya kerana dia tidak pernah membincangkan keluarganya secara terbuka.

Kehidupan dan kerjaya profesional Timothy Crawford:

Setelah belajar lulus dari Texas Tech Timothy diangkat ke NFL (National Football League). Dia menghadiri NFL Draft ketika berusia 24 tahun dengan beberapa nama luar biasa lain seperti Jim Everest, Chuck Long, dan Lesli O'Neal pada tahun 1986.

Dia meninggalkan NFL begitu awal sehingga dia tidak dapat membuat namanya dan menjadi terkenal di seluruh dunia sejak sekian lama Timothy berminat untuk bersukan dan itu adalah semangatnya tetapi dia tidak dapat tinggal di sini pada mulanya pada tahun 1987 Crawford menghabiskan waktu yang singkat musim ini bersama kelab kemudian dia menjadi penasihat kewangan dan berhenti dari NFL. Dia sibuk dengan operasi lain dan aktiviti perniagaan bermula dari tingkat satu kediamannya sendiri. Pada tahun 1987 Timothy telah menghubungkan Cleveland Browns dari NFL.

Kehidupan berkahwin Timothy Crawford:

Timothy Crawford telah berkahwin dengan penyanyi Injil Amerika Yolanda Adams pada tahun 1997 mereka dengan senang hati menjalani kehidupan bersama-sama kemudian berpisah pada tahun 2004 banyak khabar angin tersebar mengenai perkahwinan pertama Yolanda tetapi tidak dapat mengemukakan alasan perpisahan Timothy dan Yolanda. Mereka mendapat anak perempuan pada tahun 2001 dan nama anak perempuan mereka ialah Taylor Adams Crawford.

Selain itu, Timothy tidak pernah menjalin hubungan dengan orang lain setelah berpisah dengan pasangannya, status perkahwinannya masih bujang.

Media Sosial Timothy Crawford:

Seperti yang kita ketahui bahawa berhubungan dengan media Sosial telah banyak membantu orang untuk terus berhubung dengan orang yang mereka sayangi terutama orang yang sangat terkesan dengan personaliti televisyen kegemaran mereka dengan cara ini mereka dapat berhubung dengan bintang kegemaran mereka dan mengetahui setiap perkara mengenai mereka. Tetapi di dunia maju ini, Timothy sayangnya tidak aktif di akaun media sosialnya yang menyedihkan peminatnya.

Nilai bersih Timothy Crawford:

Timothy tidak menghabiskan banyak waktu di NFL walaupun dia tidak dapat menjana banyak pendapatannya adalah dari aktiviti perniagaannya sehingga Tim mempunyai nilai bersih $ 5 juta USD.

Isteri Timothy Yolanda Adams:

Timothy Crawford dilahirkan pada 27 Ogos 1961 dan berumur 59 tahun. Timothy bukan sahaja penyanyi, produser rakaman, dan aktris tetapi juga menjadi tuan rumah pertunjukan Injil pagi sendiri Yolanda sebelum ini berkahwin dengan Troy Mason dari tahun1987 dan perkahwinan mereka kekal hingga tahun 1990 lalu mereka berpisah kerana bahasa kasar Troy setelah itu dia menikah kepada Timothy Crawford dan mereka mempunyai satu anak perempuan bernama Taylor Adams Crawford yang dilahirkan pada tahun 2001. Isteri Timothy, Penyanyi Yolanda Adams telah menempa namanya dalam dunia muzik seperti Mariangela King .Dalam anugerah muzik Amerika, Yolanda Adam adalah artis pertama yang dianugerahkan.

Dia paling terkenal sebagai ratu dan wanita pertama muzik Injil. Yolanda adalah kakak sulung daripada enam orang adik beradik. Pada mulanya, dia memulakan kariernya dalam mengajar dan di Houston sebagai model sambilan kemudian dia bosan dengan pengajaran dan melakukan penyanyi sepenuh masa.

Fakta mengenai Yolanda Adam: -

Terdapat banyak fakta dan perincian mengenai Yolanda dan ia adalah seperti berikut.

Anugerah Yolanda Won:

Adam telah memenangi anugerah berikut.

  • 5 Anugerah Grammy
  • 16 Anugerah Muzik Injil Stellar
  • 4 Anugerah Dove Persatuan Muzik Injil
  • 1 Anugerah Muzik Amerika
  • 7 Anugerah Imej NAACP
  • 1 Soul Train Music Award, dan
  • 5 Anugerah BET.

Media Sosial Yolanda:

Yolanda sangat aktif dalam akaun media sosialnya. Dia menyiarkan foto dan video dan menghiburkan peminatnya dengan cara yang berbeza.

Timothy Crawford

:small_orange_diamond: Dia mempunyai sekitar 415.6k pengikut di Twitter.

Anda boleh mengikutinya di Instagram dengan mengikuti pautan ini.

Twitter: https://twitter.com/yolandaadams?lang=en

:small_orange_diamond: 1.1 juta Pengikut di Instagram.

Anda boleh mengikutinya di Instagram dengan mengikuti pautan ini.

Instagram: https://www.instagram.com/yolandaadams/?hl=en

Nilai bersih Yolanda:

Yolanda adalah penyanyi Injil, penerbit, pelakon, dan penyampai radio yang sangat berjaya dan dia mempunyai nilai bersih $ 5 juta dan dia memperoleh lebih banyak lagi melalui rakaman albumnya yang berjaya seperti Believe, Just as I am, Day by Day, dan banyak lagi .

Album lagu Yolanda:

Yolanda telah menjual banyak album dan daftar album yang dikeluarkan dengan nama adalah seperti berikut.

Tahun Nama album
1987 Sama seperti saya
1991 Melalui Ribut
1993 Selamatkan dunia
1995 Lebih daripada Melodi
1996 Yolanda ... Tinggal di Washington
1998 Lagu dari Hati
1999 Gunung Tinggi ... Lembah Rendah
2000 Krismas Bersama Yolanda Adams
2001 Pengalaman Percaya
2005 Hari demi hari
2007 Masa yang Hebat *
2011 Menjadi

Taylor Ayanna Crawford:

  • Taylor Ayanna Crawford adalah anak perempuan Timothy Crawford dan Yolanda Adam.
  • Taylor dilahirkan pada 26 Januari 2001 Dia berumur 20 tahun.
  • Kakek dan neneknya ialah Carolyn Jean Adams dan Major Adams.
  • Taylor telah menamatkan pengajiannya dan dia adalah lulusan Akademi St. Agnes.
  • Dia telah membuat persembahan dalam banyak produksi di luar dan luar lokasi.
  • Taylor bukan hanya penyanyi tetapi pelakon dan penari yang hebat.
  • Dia mempunyai 24.2k pengikut di Instagram, anda boleh mengikutinya di Instagram dengan mengikuti pautan ini.

Instagram: https://www.instagram.com/taylorayannaa/

Ringkasan: :writing_hand: Timothy Crawford Jr adalah pemain NFL kemudian setelah menamatkan pengajian tinggi, dia berminat dalam aktiviti perniagaan dan kini menjadi penasihat kewangan, dia mempunyai kekayaan bersih $ 5 juta dan hidup bujang setelah dia bercerai dia tidak merancang untuk berkahwin namun Tim mempunyai kemampuan yang baik dan menghabiskan banyak wang dengan fizikal yang baik.

Soalan Lazim :question:

Berikut adalah beberapa soalan yang sering ditanya yang ingin diketahui oleh peminat Timothy tentangnya dan mereka adalah seperti berikut.

1. Berapa banyak album yang dijual oleh Yolanda Adams?

Yolanda Adams adalah penyanyi muzik Gospel multi-platinum Amerika yang juga merupakan tuan rumah radio. Hingga kini, Yolanda telah menjual hampir 4.5 juta album di Amerika Syarikat dan 7 juta album di seluruh dunia.

2. Adakah Yolanda Adams berkahwin lagi?

Yolanda menjadi penyanyi multitalen dan pemenang anugerah grammy cukup sibuk dengan kariernya yang bersinar. Dia sebelum ini berkahwin dua kali kemudian berpisah tetapi sekarang tidak merancang untuk berkahwin lagi.

3. Berapakah nilai bersih Kirk Franklin?

Kirk Franklin yang berkewarganegaraan Amerika dilahirkan pada 26 Jan 1970 Dia adalah seorang pemuzik, pengarang, dan penyanyi koir terkenal Amerika yang dikira kekayaan bersih Franklin adalah sekitar $ 8.5 juta.

Kesimpulan::books:

Timothy Crawford Jr tidak terlalu aktif di media sosial oleh itu maklumat peribadinya tidak diketahui seperti maklumat keluarga. Dia tidak begitu popular jika dibandingkan dengan bekas isterinya Yolanda Adam dia telah membuat nama besar dalam industri filem dengan menjadi penyanyi.

Artikel berkaitan:

1. Nilai bersih Justina Valentine

2. Jennifer Ashley Harper

3. Tamra Cantore

Dilahirkan sebagai Timothy Crawford Jr., ia mendarat di planet ini pada 17 Disember 1962, yang menjadikan usianya 58 tahun pada tahun 2020. Secara profesional, dia adalah bekas pemain NFL yang kini bekerja sebagai penasihat kewangan yang berkaitan dengan pelbagai syarikat. Walaupun telah mengalami prestasi profesional yang berjaya, Timothy terkenal dengan hubungannya dengan penyanyi Injil Yolanda Adams.

Timothy Crawford dilahirkan pada tahun 1962 atau tempat kelahirannya adalah di Houston, Texas, Amerika Syarikat. Dia telah membuat profil rendah di internet yang telah mengehadkan semua laman wiki untuk mendedahkan perincian ibu bapa, adik-beradiknya atau kehidupan awalnya. Dia menghabiskan masa kecilnya di kampung halamannya atau didaftarkan di Sekolah Tinggi Kashmir.

Timothy Crawford jr

Kemudian, dia pergi ke Texas Tech untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat tinggi. Setelah beberapa tahun menamatkan sekolah menengahnya, Timothy pertama kali dimasukkan ke NFL yang menjadi salah satu kejayaan besar dalam kariernya. Pada usia 24 tahun, Timothy menghadiri Draf NFL pada tahun 1986 bersama Jim Everest, Chuck Long atau Lesli O'Neal.

Dengan persembahannya yang luar biasa, ia dapat disusun oleh Cleveland Browns. Timothy Crawford dilahirkan pada 27 Ogos 1961 atau dia berumur 59 tahun. Timothy bukan hanya penyanyi, penerbit rakaman, atau aktris tetapi juga tuan rumah pertunjukan Injil pagi miliknya sendiri Yolanda sebelum ini berkahwin dengan Troy Mason dari tahun1987 atau perkahwinan mereka kekal hingga tahun 1990 lalu mereka berpisah kerana bahasa Troy yang kasar setelah ini dia berkahwin dengan Timothy Crawford atau mereka mempunyai seorang anak perempuan bernama Taylor Adams Crawford yang dilahirkan pada tahun 2001.

Isteri Timothy Penyanyi Yolanda Adams telah membuat namanya dalam dunia muzik seperti Mariangela King. Dalam anugerah muzik Amerika, Yolanda Adam adalah artis pertama yang dianugerahkan. Dia adalah yang paling terkenal sebagai permaisuri atau wanita pertama muzik Injil. Yolanda adalah kakak sulung dari enam beradik itu. Pada mulanya, dia memulakan kariernya dalam pengajaran atau di Houston sebagai model paruh waktu, kemudian dia bosan dengan pengajaran atau melakukan penyanyi sepenuh masa.

Dia berhenti dari kerjaya bermain dengan begitu cepat sehingga dia tidak dapat membuat gelaran atau penghargaan terkenal yang akan membuatnya terkenal sejak sekian lama. Walaupun sukan itu adalah minatnya, dia mempunyai minat yang sama dalam perniagaan atau pengurusan. Dia telah berkhidmat sebagai penasihat kewangan atau merupakan penyumbang kepada pelbagai syarikat. Seseorang mungkin menjumpai pejabat di tingkat pertama rumahnya atau telah menjalankan pelbagai aktiviti perniagaan.

Sebaliknya, bekas pasangannya adalah penyanyi profesional yang telah mengeluarkan sebelas album studio termasuk Just As I Am (1997), More Than the Melody (1995), Yolanda… Live in the Washington (1996), Mountain High… Valley Rendah (1999), Pengalaman (2001), Hari Ke Hari (2005), Apa Masa Yang Hebat (2007) atau banyak lagi.

kajian

Timothy Crawford Jr. sebelumnya berkahwin dengan penyanyi / pelakon / penerbit Injil Amerika Yolanda Adams. Adams adalah wanita yang bercerai pada masa ini atau akhirnya, kedua-duanya bertukar sumpah pada tahun 1997. Dia mendapat lebih banyak populariti kerana bintang selebriti isterinya kerana dia telah membuat pencapaian yang luar biasa dengan membuat berjuta-juta penjualan salinan album.

Seperti yang kita ketahui ini, berhubung dengan media sosial telah banyak membantu orang untuk terus berhubung dengan orang yang mereka sayangi terutama orang-orang yang sangat terkesan dengan personaliti televisyen kegemaran mereka dengan cara yang mereka boleh berhubung dengan bintang kegemaran mereka atau mengetahui setiap perkara mengenai mereka. Tetapi di dunia maju ini, Timothy sayangnya tidak aktif di akaun media sosialnya yang menyedihkan peminatnya. Timothy tidak mempunyai catatan hubungan selain Yolanda atau mungkin masih bujang setelah perceraian.

Sebagai peminat sukan atau bekas pemain, Timothy diberkati dengan ketinggian tinggi 6 kaki atau 4 inci. Setelah belajar lulus dari Texas Tech Timothy diangkat ke NFL (National Football League). Dia menghadiri NFL Draft jika dia berusia 24 tahun dengan beberapa nama lain yang luar biasa seperti Jim Everest, Chuck Long, atau Lesli O'Neal pada tahun 1986.

Dia meninggalkan NFL begitu awal sehingga dia tidak dapat membuat namanya atau menjadi terkenal di seluruh dunia sejak sekian lama Timothy berminat untuk bermain sukan atau ini adalah keghairahannya tetapi dia tidak dapat tinggal di ini pada awalnya di Crawford 1987 menghabiskan masa yang singkat dalam musim tunggal dengan kelab kemudian dia menjadi penasihat kewangan atau berhenti dari NFL. Dia sibuk dengan operasi lain atau aktiviti perniagaan bermula dari tingkat satu kediamannya sendiri. Pada tahun 1987 Timothy telah menghubungkan NFL's Cleveland Browns.

Dia mengikuti gaya hidup sihat atau dengan demikian menjalani diet, pemakanan atau aktiviti senaman yang ketat. Timothy Crawford berkahwin dengan penyanyi Injil Amerika Yolanda Adams pada tahun 1997 mereka dengan senang hati menjalani kehidupan bersama-sama kemudian berpisah pada tahun 2004 banyak khabar angin yang tersebar mengenai perkahwinan pertama Yolanda tetapi tidak dapat mengemukakan alasan Timothy atau pemisahan Yolanda. Mereka mendapat anak perempuan pada tahun 2001 atau nama anak perempuan mereka ialah Taylor Adams Crawford.

Selain daripada ini, Timothy tidak menjalin hubungan dengan orang lain setelah dia berpisah dengan pasangannya, status perkahwinannya adalah orang bujang. Dia mempunyai hasil BMI yang seimbang atau struktur badannya yang maskulin telah membuatnya diberkati dengan keperibadian yang lebih menarik.

Timothy Crawford Jr. dianggarkan bernilai bersih sekitar 5 juta USD. Dia sudah lama tidak bermain di NFL atau oleh itu sebahagian besar penghasilannya berasal dari aktiviti berkaitan organisasinya. Dia mempunyai pengetahuan yang baik mengenai pengurusan, perniagaan atau kepemimpinan. Sebaliknya, bekas isterinya Yolanda dianggarkan bernilai bersih 5 juta USD. Dia telah mengeluarkan puluhan album studio atau juga pengarang buku Kristian berjudul Points of the Power.

Biografi ini adalah Timothy Crawford Jr. yang disiapkan oleh kebanyakan laman web wiki yang popular tetapi kini masih hilang dari Wikipedia. Nampaknya Timothy tidak aktif di laman sosial seperti Twitter atau Instagram.

Timothy Crawford Jr adalah Pemain Liga Bola Sepak Nasional yang popular. Dikaitkan dengan jumlah syarikat Timothy adalah penasihat kewangan. Dia menikah dengan wanita yang bukan hanya penyanyi tetapi juga pelakon atau dia bekas isterinya "Yolanda Adams" Pasangan ini bertarikh selama bertahun-tahun atau merupakan asingkan sekarang status Timothy adalah single sekarang.

Soalan Lazim

Berapa banyak album yang dijual oleh Yolanda Adams?

Yolanda Adams adalah penyanyi muzik Gospel multi-platinum Amerika yang juga merupakan tuan rumah radio. Hingga kini, Yolanda telah menjual hampir 4.5 juta album di Amerika Syarikat dan 7 juta album di seluruh dunia.

Adakah Yolanda Adams berkahwin lagi?

Yolanda menjadi penyanyi multitalen dan pemenang anugerah grammy cukup sibuk dengan kariernya yang gemilang. Dia sebelum ini berkahwin dua kali kemudian berpisah tetapi sekarang tidak merancang untuk berkahwin lagi.

Berapakah nilai bersih Kirk Franklin?

Kirk Franklin yang berkewarganegaraan Amerika dilahirkan pada 26 Jan 1970 Dia adalah seorang pemuzik, pengarang, dan penyanyi koir terkenal Amerika yang dikira kekayaan bersih Franklin adalah sekitar $ 8.5 juta.