Sahkan akaun aplikasi tunai dengan nama lengkap, tarikh lahir, dan alamat anda untuk melindungi Aplikasi Tunai anda sekiranya anda telah menghantar atau menerima lebih dari £ 250 atau £ 500 selama tujuh hari dengan sewajarnya.

mengesahkan aplikasi tunai

Apa itu Aplikasi Tunai?

Aplikasi tunai atau Aplikasi Tunai adalah aplikasi untuk menghantar dan menerima wang tunai dari penggunanya. Pengguna dapat mendaftarkan akaun percuma, yang membolehkan mereka menerima atau mengirim wang tunai kepada pengguna aplikasi lain di negara yang sama dengan cepat. Anda boleh memilih nama pengguna eksklusif atau unik yang dipanggil $ cashtag oleh aplikasi Tunai setelah anda mendaftar di Aplikasi Tunai. Pengguna juga mempunyai akses kepada pengguna lain yang tersambung ke akaun Aplikasi Tunai mereka melalui nombor telefon bimbit atau e-mel mereka.

Bagaimana Aplikasi Tunai Berfungsi?

Setelah pembayaran menggunakan kad debit dari akaun bank anda, pengguna dapat menambahkan wang ke akaun aplikasi Tunai mereka. Anda bahkan boleh memindahkan wang dari akaun aplikasi Tunai ke bank anda, yang memakan masa 2 hingga 3 hari. Aplikasi tunai bertanggungjawab untuk dua fungsi utama - membayar atau menerima pembayaran. Untuk memulakan, anda boleh mengklik "$" di bar alat bawah, yang merupakan tanda dolar. Kemudian masukkan jumlah yang anda ingin terima atau bayar dan klik pada "Request / Pay." Seterusnya, masukkan nama pengguna pengirim / penerima atau "$ cashtag", dan teruskan transaksi.

Kad debit atau kad tunai bersertifikat visa percuma adalah salah satu ciri utama Aplikasi Tunai yang membezakannya dengan kaedah pembayaran berangka lain. Hantarkan permintaan kad bila-bila masa. Kad-kad ini terdapat di ATM dan kedai runcit di Brick-and-Mortar. Anda perlu berhati-hati untuk mengetik butiran penerima semasa menggunakan aplikasi Tunai. Anda akan kehilangan wang jika anda secara tidak sengaja mengirim wang tunai individu yang salah.

aplikasi tunai

Bagaimana Mengesahkan Akaun Tunai?

Jadi, bagaimana saya boleh mengesahkan ID menggunakan Aplikasi Tunai untuk menghantar wang melebihi 250 dolar? Soalan berjuta-juta dolar. Semua perkhidmatan digital terbaik adalah terhad. Aplikasi Cash's Square tidak terkecuali. Perhatikan bahawa tidak semua orang wajib mengesahkan. Yang mungkin anda tidak sedar ialah pengguna dapat mengirim dan menerima wang dari dan ke kenalan tanpa memeriksa identiti mereka. Ini tidak memihak kepada anda, kerana menggunakan aplikasi tunai tanpa cek Id bermakna banyak faedah hilang. Aplikasi Tunai menawarkan pelbagai ciri dan perkhidmatan. Perlu diingatkan bahawa. Dua ciri premium yang tersedia untuk pengguna yang disahkan adalah Cash App Direct Deposit & Cash App Card . Perlu juga dinyatakan bahawa mereka yang bukan pengguna Aplikasi Tunai hanya dapat memberi hingga 250 dolar seminggu dan mendapat 1.000 dolar sebulan.

Pertama sekali, mari letakkan perkara pertama. Ini semua mengenai berkongsi SSN empat digit terakhir anda dengan anda untuk memeriksa ID anda di Cash App. Ya, pelanggan perlu memberikan Nombor Jaminan Sosial Aplikasi Tunai mereka. Kenapa? Cash App adalah syarikat pemindahan wang. Kerana Aplikasi Tunai adalah undang-undang. Dan di Amerika Syarikat, IRS menjadikan pengiriman dan penerimaan wang secara dalam talian wajib bagi semua penyedia perkhidmatan pemindahan wang untuk mengetahui penggunanya. Cash App juga harus mengetahui identiti penggunanya untuk membolehkan pelanggan membayar cukai mereka . Juga perhatikan bahawa dengan hanya mengesahkan tawaran anda, anda dapat meningkatkan had pengiriman dan penerimaan Aplikasi Tunai.

  1. Membuka aplikasi tunai pada peranti anda adalah langkah pertama.
  2. Ketik butang Profil di sudut kanan atas.
  3. Kemudian tatal ke bawah dan pilih butang peribadi dari pilihan di bawah.
  4. Berikut adalah layar di mana semua maklumat mengenai identiti anda mesti dimasukkan.
  5. Sebutkan juga empat nombor terakhir SSN anda.

Bagaimana Meningkatkan Had Aplikasi Tunai anda?

Anda boleh melakukannya dengan mudah melalui aplikasi jika anda ingin meningkatkan akaun aplikasi tunai asas dan belum disahkan dan meningkatkan had anda. Cukup mengatasinya untuk meningkatkan had Aplikasi Tunai anda .

Apabila anda cuba memindahkan lebih dari $ 250 atau menerima lebih dari $ 1000 pembayaran dalam seminggu, aplikasi secara automatik akan meminta anda memasukkan nama undang-undang lengkap akaun anda, empat digit keselamatan sosial terakhir, dan tarikh lahir.

Setelah anda meminta cek, Aplikasi Tunai akan memberi anda lebih banyak batasan transaksi. Pengguna yang disahkan dapat memindahkan hingga $ 7,500 setiap minggu dan menerima jumlah tanpa had mengikut syarat perkhidmatan syarikat.

Kelebihan Aplikasi Verify Cash

Sebagai pengguna tunai yang disahkan, terdapat banyak faedah. Semua pengguna yang disahkan mungkin menerima jumlah yang tidak terhad dan dapat menyumbang $ 7.500 setiap minggu. Kad Debit Visa Tunai boleh diminta dan digunakan oleh individu yang disahkan. Setelah tinjauan selesai, tugas seperti membeli dan menjual Bitcoin dan aktiviti dapat dilakukan. Hanya pengguna yang disahkan dapat mengakses perkhidmatan seperti pengaktifan, penyingkiran bitcoin , dan deposit langsung.

kelebihan aplikasi tunai

Sahkan Aplikasi Tunai dengan SSN

Anda mesti memberikan SSN atau lesen memandu untuk menggunakan akaun tunai yang disahkan atau anda mesti menyerahkan kad pengenalan lain yang diluluskan oleh kerajaan jika anda tidak mempunyai lesen memandu. Wang tunai adalah organisasi undang-undang dan etika. Badan pemerintah diberitahu tentang setiap transaksi yang melibatkan aplikasi tunai, oleh itu tidak ada penipuan di antara mereka. Semasa membeli dan menjual Bitcoin dan ekuiti dalam transaksi berbilang mata wang atau aplikasi tunai, ini sangat penting. Kelajuan dan kemudahan aplikasi tunai untuk memeriksa identiti saya. Semua orang membelanjakan wang ke seluruh dunia. Namun, anda lebih suka menerima sokongan dari aplikasi pembayaran yang unggul dan lebih dipercayai jika anda ingin membelanjakan wang secara rutin. Tidak hairanlah, kerana 15 juta pengguna berada di AS, anda menyatakan bahawa anda mempunyai Square Cash

Ini adalah program pelbagai tugas. Permohonan tunai sangat mudah untuk memindahkan dan menerima wang. Pengguna masih boleh membeli dan memperdagangkan Bitcoin dan ekuiti dan ada kelebihan tambahan untuk Square App. Walau bagaimanapun, hanya untuk memanfaatkan banyak faedah anda boleh menjadi pengguna tunai yang diperakui. Hari ini, kami akan menangani masalah dalam talian yang paling lazim dalam karangan terperinci ini. Anda juga akan mengetahui fakta dan lebih banyak lagi mengenai memeriksa aplikasi tunai, namun, anda boleh menghubungi wakil sokongan pelanggan Cash App jika anda mahu. Anda perlu mengetahui semua yang anda perlukan untuk mengatur permohonan tunai. Mari masuk ke topik.

Bagaimana Mengabaikan Pengesahan Aplikasi Tunai?

Apa penyelesaiannya, kerana anda mengetahui semua risikonya? Menggunakan aplikasi digital sangat penting pada zaman kita sekarang, oleh itu tidak memasang aplikasi bukanlah sesuatu yang ingin kita lakukan. Untuk menjaga keselamatan anda sambil memberikan butiran seperti nombor telefon peribadi anda ke aplikasi yang tidak disahkan , kami menawarkan mekanisme yang membolehkan anda mengelakkan kod pengesahan Aplikasi Tunai. Anda perlu memeriksa sendiri dan nombor telefon diperlukan untuk mendapatkan Kata Laluan Sekali Masa yang disediakan melalui aplikasi, untuk menyertai laman web atau aplikasi dalam talian.

Ini adalah nombor telefon palsu yang membolehkan anda mendaftarkan akaun secara anonim pada aplikasi tersebut tanpa maklumat peribadi dan keselamatan anda. Anda boleh melangkau kod pengesahan cash.app dengan nombor telefon sekunder. Nombor palsu ini membantu melindungi maklumat anda. Di samping itu, aplikasi tunai akan berhenti menghantar spammer, penjual telefon, atau penggodam nombor anda. Mereka mungkin menyalahgunakan nombor mereka. Salah satu program hebat yang melindungi anda daripada semua bahaya ini dan memastikan bahawa pendaftaran adalah selamat. Anda boleh menggunakan program untuk memotong kod pengesahan cash.app dengan nombor telefon palsu.

  1. Pertama sekali, aplikasi yang tersedia di Google Play Store, Android App Store, dan Apple App Store mesti dimuat turun.
  2. Buka permintaan dan tekan Wizard Kod Pengesahan di bawah tajuk Urus Nombor Telefon.
  3. Sekarang pilih aplikasi atau laman web anda dan pilih negara / daerah dan nombor telefon bimbit untuk kod pengesahan anda.
  4. Aplikasi akan mengembalikan nombor telefon yang akan anda gunakan untuk mendapatkan kod dari semasa anda memilih negara. Masukkan nombor telefon aplikasi Tunai untuk menerima kod pengesahan.
  5. Dalam mesej SMS di aplikasi, masukkan kod pengesahan, dan anda sudah selesai. Ketuk pilihan 'Cuba Nombor Lain' untuk mengambil semula proses jika anda tidak mendapatkannya. Prosedur di atas dapat membantu anda memintas kod pengesahan Cashapp tanpa gagal.

sahkan aplikasi tunai dengan bitcoin

Pengesahan Bitcoin Aplikasi Tunai

Perkara pertama: Bagaimana cara menyemak alamat dompet aplikasi tunai Bitcoin saya? Soalan yang baik. Itulah jawapannya. Yang mungkin anda tidak tahu ialah alamat dompet Bitcoin tidak dapat dibuat dengan Aplikasi Tunai. Agar Bitcoin App Bitcoin dihantar atau dipindahkan ke aplikasi Bitcoin lain, langkah pertama adalah fungsi penyingkiran Bitcoin. Saya ingin menjelaskan perkara ini dengan lebih lanjut. Proses untuk membenarkan pengeluaran Bitcoin App Tunai adalah proses pengesahan. Tepat, anda hanya perlu memuat naik bukti id foto yang diluluskan dari kerajaan anda. Dan setelah anda mengosongkan cek, bitcoin anda dapat dikeluarkan dari aplikasi Square Cash di aplikasi lain.

  1. Buka Aplikasi Tunai telefon anda.
  2. Dari sebelah kanan skrin utama, pilih butang profil.
  3. Anda kini harus memilih tab Bitcoin dan turun.
  4. Pilih Pembuangan Bitcoin dari bahagian paling bawah.
  5. Sekiranya Aplikasi Tunai dapat diakses ke kamera telefon anda dari skrin seterusnya.
  6. Imbas ID foto anda yang diluluskan seperti lesen sekarang. Untuk menyelesaikan pengesahan, anda juga perlu mengimbas wajah anda.
  7. Setelah proses pengesahan selesai dan kemudian tunggu sehingga 24-48 jam untuk menerima pengesahan pas cek Aplikasi Tunai.

Soalan Lazim

1. Bolehkah saya memeriksa kad pengenalan saya tanpa lencana pada Aplikasi Tunai?

Malangnya, tetapi anda tidak dapat mengesahkan identiti anda tanpa ID menggunakan Aplikasi Tunai. Selain itu, dimaklumkan bahawa Aplikasi Tunai memeriksa butiran id yang dikongsi oleh pengguna dengan Aplikasi Tunai. Dengan kata lain, menggunakan SSN palsu atau maklumat yang tidak nyata boleh menyebabkan penutupan akaun anda.

2. Bagaimana untuk memeriksa pengenalan Aplikasi Tunai anda jika anda berumur di bawah 18 tahun?

Bolehkah saya memberitahu anda bahawa hanya pengguna dewasa yang berumur 18 tahun ke atas yang boleh menghantar dan menerima wang dengan Square Cash App dan bahawa Aplikasi Tunai dirancang untuk digunakan? Anda mungkin dapat mengunci akaun anda secara kekal jika anda ingin mengesahkan pengenalan diri anda di App Tunai walaupun anda telah berusia di bawah 18 tahun.

3. Berapakah masa pemeriksaan Aplikasi Tunai?

Anda boleh memeriksa akaun anda dengan Aplikasi Tunai selama 24-48 jam. Ingatlah selalu bahawa Square Cash App mengesahkan maklumat yang diberikan pengguna untuk memeriksa identiti mereka.

4. Bagaimana saya boleh memeriksa identiti tanpa SSN di Aplikasi Tunai?

Perlu diketahui bahawa tanpa SSN, pemeriksaan identiti tidak dapat dilaksanakan di Cash App. Proses pengesahan pada Aplikasi Tunai tidak termasuk pilihan untuk SSN.

5. Bagaimana kad Aplikasi Tunai dapat disahkan?

Anda boleh memesan dan mengaktifkan kad Debit Visa Aplikasi Tunai baru jika anda pengguna Aplikasi Tunai yang disahkan. Yang benar adalah, dengan menggunakan Aplikasi Tunai, pelanggan tidak perlu memeriksa kad tunai. Cukup aktifkan kad Aplikasi Tunai, apa yang perlu mereka lakukan.

6. Selepas pengesahan, yang manakah had Aplikasi Tunai?

Pengguna boleh menghantar sehingga $ 75,500 setiap minggu ke aplikasi tunai yang disahkan dan menerima wang sambungan tanpa had.

7. Bagaimana Aplikasi Tunai boleh diperiksa untuk mereka yang berumur di bawah 18 tahun?

Sesiapa yang berumur di bawah 18 tahun tidak boleh menyertai CashApp adalah jawapan mudah untuk pertanyaan ini. Sekiranya seseorang bermain salah dan juga membuka akaun Aplikasi Tunai, dia boleh menyekat akaunnya.

8. Bolehkah anda menggunakan aplikasi tunai untuk menghantar $ 10,000?

Ini berita gembira untuk mendengar bahawa Aplikasi Tunai telah meningkatkan kemampuan menghantar wangnya. Sekarang anda boleh menghantar dalam 7 hari hingga 250 dolar, dan dalam satu bulan atau 30 hari hingga 1,000 dolar. Namun, melalui aplikasi Tunai, anda tidak dapat menghantar $ 10,000.

9. Mengapa aplikasi tunai meminta SSN?

Aplikasi Tunai secara berterusan menuntut agar pelanggannya memeriksa akaun mereka, sebagai aplikasi pembayaran yang disahkan. Dan Aplikasi Tunai mendorong pengguna untuk berkongsi SSN sebagai sebahagian daripada pengesahan. Berkongsi SSN adalah komponen utama pengesahan Aplikasi Tunai seperti yang mungkin sudah diketahui oleh ramai di antara anda.

10. Berapa banyak anda boleh mengeluarkan dalam satu hari dari aplikasi tunai?

Jumlah maksimum boleh ditarik pada $ 250.00, $ 250.00 sehari, $ 1,000.00 seminggu, dan $ 1.250.00 sebulan.

Kesimpulannya

Oleh itu, di Aplikasi Tunai, ini adalah cara anda memeriksa identiti. Pendek kata, adalah kepentingan terbaik anda untuk menggunakan akaun Aplikasi Tunai yang disahkan. Semua langkah di atas diuji dan diperakui. Sekiranya dompet pembayaran Square anda mengikut arahan, semuanya akan ditetapkan dan siap untuk menghantar dan menerima wang dengan mudah.

artikel berkaitan

Pesanan Kad Aplikasi Tunai Aplikasi Bank Tunai Nama Bank cara memindahkan wang dari aplikasi tunai ke akaun bank