Membeli-belah dalam talian adalah aktiviti yang luar biasa, tetapi sangat memalukan untuk tidak meraih faedahnya apabila vendor menjadikannya lebih mudah untuk mengambil pakaian bergaya melalui aplikasi yang lancar dan selesa, terutamanya apabila ada yang menawarkan insentif gila hanya untuk melanggan. Tambahan, untuk pendatang atau transaksi baru-baru ini, kebanyakan telefon pintar mempunyai kemas kini amaran, jadi anda tidak akan kehilangan liputan.

Namun, bagaimana seseorang dapat mengetahui aplikasi apa yang hendak dipasang? Oleh itu, kami telah melakukan ujian awal tertentu dan menemui gabungan penyelesaian yang baik yang memberi anda wang kembali semasa anda membeli, dari pakaian hingga aplikasi isi rumah.

Di bawah ini, aplikasi membeli-belah yang penting untuk dimuat turun telah digabungkan, yang bermaksud anda dapat melakukan semua pembelian tanpa menyentuh skrin anda.

1. SNAPDEAL

Kekurangan yang dianggap sebagai salah satu pasar digital terbesar di India, Snapdeal menyediakan barang yang sangat murah. Anda boleh memilih bahagian yang betul termasuk lebih dari 800 bahagian, mulai dari pakaian, peralatan rumah tangga hingga kereta dan perhiasan. Ini adalah platform sehenti yang dengan tawaran pulangan tunai dan diskaun, menarik pelanggan.

2. EBAY

Anda hanya dapat menemui beg belanja tanda dagang yang sedikit digunakan di eBay jika anda seorang jurujual yang berjimat cermat. Dengan memilih titik harga yang sesuai dengan jadual anda, anda dapat menyesuaikan pengalaman pelanggan anda. Ini juga memudahkan anda mengklik gambar untuk mencari produk dan pembaca kad yang juga memaparkan item. UI dapat dikendalikan dengan mudah. Itulah sebabnya pada peranti mudah alih mereka, 43% pelanggan Android mempunyai aplikasi ini.

3. AMAZON

Semua orang menyedari raja semua aplikasi membeli-belah iaitu Amazon . Ia bukan hanya laman web e-dagang terkemuka di industri, tetapi juga antara platform yang paling mesra pelanggan. Ia mempunyai semua yang anda perlukan daripada penjual buku, pakaian, produk kecantikan, elektronik dan banyak lagi dari luar negara.

Amazon digemari oleh pembeli kerana ia benar-benar fokus kepada pengguna. Ia mempunyai layanan pelanggan yang luar biasa, amalan pembayaran balik dan pengembalian yang unggul, penghantaran percuma dan perkhidmatan cepat di beberapa tahap.

4. FLIPKART

Antara aplikasi eCommerce terkemuka di Bengaluru diberikan kepada Flipkart. Bagi pesaingnya, ia hampir sama: Amazon dan Snapdeal memberikan persaingan yang kuat. Pada tahun 2011, Flipkart melakukan peralihan pemasaran. Kini jelas bahawa syarikat menekankan kepada konsistensi produk dan pengedaran yang cepat, dari lencana oren terang ke arah simbol kuning dan biru yang lebih formal.

5. KOOVS

Tidak pernah ada trend pakaian terkini yang tersedia seperti yang dilakukan oleh Koov kepada masyarakat. Koovs membawakan kepada anda reka bentuk terkini dari seluruh wilayah untuk koleksi lelaki termasuk pakaian wanita. Melalui mekanisme pembayaran yang mudah, anda boleh melihat mengikut tema, warna, label, skala, harga, atau peluang. Bagi pendatang baru, aplikasi ini membuat belanja dalam talian dan berjalan-jalan di taman!

6. OLX

Mereka mendakwa sampah seorang lelaki adalah permata untuk orang lain. Selain itu, platform ini adalah harta karun. Di sinilah anda dapat menukar kepingan terpakai atau segar. Ini adalah tempat menarik bagi mereka yang membeli tawaran terkini tanpa perlu melalui broker atau kedai serbaneka, termasuk elektronik, pakaian, barang rumah, barang kecantikan, kereta atau aset harta tanah.

Oleh kerana kebanyakan syarikat memperdagangkan barang terpakai di sini, penting untuk menarik pelanggan dengan gambar berkualiti tinggi. Penting untuk membuat reka bentuk grafik berkualiti tinggi agar tidak menonjol jika anda menjual barangan e-commerce anda di sini.

7. ETSY

Bagi pemuzik dan pemaju bebas, Etsy adalah seperti pasar loak Web. Dari 800,000 vendor, terdapat lebih dari sepuluh juta keping. Tidak hairanlah anda akan meneroka beberapa perkara unik yang benar-benar unik di Etsy, salah satu jenis dan sebahagian besar daripadanya dibuat dalam perjalanan kecil.

Sekiranya anda seorang vendor, aplikasi ini membantu anda menemui dan membeli produk serta menjalankan kedai anda. Ia juga dilengkapi dengan Dompet Google sendiri serta bantuan PayPal untuk pembayaran lebih lancar, termasuk item unik, anda boleh mencari projek masa depan dari vendor di bandar anda. Ini antara aplikasi telefon pintar yang paling unik, jadi terdapat beberapa item khas.

8. KEDAI GOOGLE

Banyak pengalaman runcit digabungkan oleh aplikasi Google Shopping menjadi satu ciri. Anda boleh mencari barang dalam talian dari hampir setiap kedai.

Ini juga merupakan aplikasi yang bagus untuk ulasan harga, mencari harga yang berbeza, bantuan dari Pembantu Google, dan akhirnya memberi anda petua bergantung pada corak perbelanjaan anda. Untuk menyusun semula barang dan jalur pembayaran yang lebih cepat, terdapat beberapa jalan pintas.

KESIMPULAN

Terdapat beberapa teknik yang berkesan untuk aplikasi membeli-belah untuk mendapatkan pelanggan yang berguna. Sekiranya anda tidak mengambil sedikit potensi dari aplikasi membeli-belah ini, izinkan saya membawa anda semua ke aplikasi berorientasikan komunikasi yang hebat, iaitu untuk membawa aura misteri ke dalam senarai iaitu Bangla Typing Keyboard . Aplikasi ini merangkumi semua ciri berguna, digabungkan dengan salah satu animasi yang paling mendebarkan dan konyol, yang dapat mencetuskan perbincangan yang wajar dengan menggunakan emoji dan gif dengan cara yang terbaik.

Muat turun Aplikasi Papan Kekunci Bangla di sini!