yennefer

Yennefer, lahir pada 1173 di Belleteyn, adalah seorang ahli sihir yang tinggal di Vengerberg, ibu Aedirn. Dia adalah ibu Ciri yang dia lihat sebagai anak perempuan dalam arti bahawa dia melakukan yang terbaik untuk menyelamatkan gadis itu dan membuatnya kesakitan dan dia adalah pasangan jiwa Reralia Geralt. Dia membantu nasihat King Demavend, kawan rapat Triss Merigold, dan ahli kecil Majlis Tertinggi Kakitangan dalam hubungan ahli-ahli sihir. Lodge of Sorcerers cuba menggodanya setelah runtuh, tetapi mereka tidak bertentang mata kerana Lodge ingin meneruskan agenda politiknya melalui Ciri

Biografi

Dia dilahirkan pada tahun 1173. Yennefer mengalami masa kecil yang sukar dari masa kelahirannya kerana warisannya. Ayah Yennefer segera membencinya kerana gangguan dan rasa bersalah ibu Yennefer ini sehingga menjaganya, dengan penyihir dan elf darah, tidak menunjukkan bahawa dia pernah mengalami keguguran sebelumnya, yang membuatnya aneh. Pada mulanya, ibunya berusaha melindungi yennefer, dengan harapan itu kehendak Tuhan, tetapi ayahnya memukul Yennefer sehingga suatu hari orang lain meninggalkan mereka berdua. Si ibu sangat risau suaminya meninggalkannya, setelah itu dia juga mulai memukul anak perempuannya. Kerana kekuatan semula jadi yang hebat, dia ditemui di Aretuza School of Witches pada satu ketika, ketika rektor Tissaia de Vries menjadi pendeta dan menjadi ibu manusia. Yennefer cuba membunuh diri tetapi memotong kedua pergelangan tangannya semasa latihan, patah pergelangan kakinya, tetapi dia selamat. Tissa mengumumkan bahawa kesungguhannya adalah satu-satunya perkara yang membuatnya tidak merasa walaupun dia lemah dan terus berlatih. Sesuai dengan warisan penyihir itu, segala kecacatan fizikal, termasuk crookback-nya, disingkirkan secara ajaib. Yennefer akhirnya berjaya sebagai penyihir.

Mesyuarat Geralt

Pada satu kesempatan, Yennefer menetap di kota Rinde sekali lagi, mengabaikan perintah Raja Heribert agar tidak ada sihir yang dapat menunggu di Rania, yang menyaksikan sihirnya di depan umum dan membawa festival sihirnya kepada pelanggan dengan tinggal bersama pengacara Novigrad, Beau Berrant, sehingga membebaskannya terlindung dari undang-undang semasa berada di rumah ejen. Penyihir itu menyerangnya ketika dia tidur suatu pagi , mengidentifikasi dirinya sebagai Geralt dari Rivia dan bahawa dia memerlukan pertolongannya untuk membebaskan sahabatnya, Dandelion, yang risau akan Djinn. Setelah ucapan gemuruh di mana Geralt menanggapi pertanyaannya dengan sinis, Yennefer setuju untuk menyembuhkan penyair itu tetapi secara diam-diam memutuskan untuk menangkap jin itu, setelah Dandelion membuat permintaan terakhirnya. Ketika Geralt cuba menghalangnya daripada menggunakan Dandelion, pesonanya menangkap penyihir itu, dan dia dengan senang hati membuat tawarannya terhadap mereka yang berada di dewan bandar yang menentangnya.

Dia mempunyai Dandelion setelah penangkapan Geralt; sekarang bangun dan dihantar ke kota dengan arahan untuk membuat keinginannya untuk membebaskan Geralt. Yennefer cuba menangkap jin itu, tetapi itu memprovokasi dia, menghancurkan bahagian terbaik Rinde dalam pertempuran, tidak mengetahui bahawa pemimpin djinn itu bukan Dandelion, tetapi, Geralt, yang masih memiliki satu keinginan. Geralt dilihat menyaksikan Yennefer memerangi sihirnya, dan dia berusaha menghentikannya, memimpin mereka untuk berperang. Dia mendapat yang terbaik dari dia dan mendedahkan kepadanya bahawa dia adalah orang dengan keinginan belakang yang dapat membuka jin. Geralt tahu bahawa ketika dia membuat permintaan , yennefer akan terlalu lemah untuk menyatukan jin dan membunuhnya. Oleh itu, Geralt menyelamatkan nyawa mereka, berharap masa depan mereka terikat bersama. Yennefer mengucapkan terima kasih kepada penyihir itu, yang bersedia memberikan komitmen kepadanya, dan kedua-duanya mula berkomunikasi.

Tahun di Vengerberg

Kuil Melitele

Yennefer pindah ke kuil Melitele di Ellander dan mengumumkan kepada Nenneke mengenai rawatan mandulnya. Dia menghabiskan waktu menatap Geralt, ketika dia berada di kuil, dan setelah mengetahui bahawa dia tidak ada di sana, dia mencabar Nenneke dan mengakhiri pertarungan dengannya sebelum meninggalkan kuil itu. Dia membingungkan Fringilla Vigo, seorang penyihir Nilfgaardian semasa Pertempuran Bukit Sodden. Kemudian dengan sihir, matanya dipulihkan tetapi dia masih menusuk tanda kerohanian. Dia sepi seperti banyak penyihir. Dia diam-diam mencari jalan untuk memperkenalkan semula kelahirannya. Memberi kasih ibu kepada Ciri anak yang ditebak oleh Geralt oleh Surprise Law yang mengajarnya sihir ketika dia berada di Ellander, di kuil Melitele di bawah pengawasan Nenneke.

Tangkapan Pemburuan Liar

Semasa Geralt melewati garpu ketika minum, Rivian Pogrom Rob dan Jennefer hampir mati untuk menyelamatkannya, Ciri memindahkan mereka ke kapal dan membawa mereka ke pai epal di Isle of Avalon. Dia kemudian meninggal dunia, menggunakan kekuatannya untuk meninggalkan dunia mereka. Di pulau itu, Yennefer dan Geralt tinggal bersama dengan damai di sebuah rumah ladang dan berhenti membuang masa. Kedua-duanya seharusnya mati di seluruh dunia, walaupun lagu yang dinyanyikan oleh Dandelion menunjukkan bahawa ada yang berharap mereka sudah berkahwin dan tinggal di pulau yang bahagia. Akhirnya, angin Wild Hunt menghampiri pulau itu, membakar rumah dan kebun , dan mengambil tahanan Yennefer; mahu menggunakannya sebagai godaan untuk menangkap Ciri.

Hunt melewati negara yang berlainan dengan Yennefer di belakang dan melewati Sodden, Cintra, dan Angren, membawa 23 tahanan lain. Sementara itu, itu adalah pertumpahan darah dan api, pengejaran liar di seluruh dunia. Bertekad untuk menyelamatkannya, Geralt mengejar penumpang Hunt selama lebih dari satu tahun. Dengan sokongan Letho of Gulet, Serrit, dan Auckes, ketiga penyihir dari Sekolah Viper yang menghubungkannya setelah dia menyelamatkan Letho dari Slyzard, dia menentang Pemburuan Liar di Pohon Gantung Manusia di Nilfgaard di Solstice Musim Sejuk 1270. Diatasi oleh Penunggang, pertarungan itu berlanjutan jalan buntu, dan Geralt menyarankan perjanjian dengan Eredin Breacc Glas, Raja Pemburuan Liar , untuk memasarkan hidupnya untuk Yennefer's. Kerana kedua umpan yang memuaskan untuk Ciru, Eredin mengakui tanpa berlengah.

Bersekutu dengan Nilfgaard

Dibiarkan dalam tahanan Letho, Serrit, dan Auckes, Yennefer sakit, terbakar dan mengoceh ke posisi yang dipercayai oleh para penyihir bahawa dia akan mati. Walaupun dia pulih dari penyakit itu, dia bingung dan tidak ingat. Tidak menghendaki pengabdian Geralt untuk sia-sia dan menyedari bahawa ahli sihir yang berhasrat dan abstrak berkemungkinan tidak akan hidup lama sendiri, keempatnya mengembara ke negara-negara Empayar Nilfgaardian. Yennefer adalah rakan yang sukar untuk meletup semasa mereka bersama. Dia cuba merosakkan Auckes pada satu ketika dan menangani cengkeraman antara penyihir. Yennefer menghadapi masalah ke mana sahaja mereka pergi dan Letho, Serrit, dan Auckes mengeluarkannya dari situ. Mereka ditangkap oleh polis rahsia Imperial suatu hari. Dalam jagaan Nilfgaardians, Yennefer diasingkan dari ketiga penyihir dan siasatan panjang lebar, walaupun tanpa penyalahgunaan. Letho mempercayai bahawa Nilfgaardians mengalami Lodge of Sorceresses. Oleh kerana kita tidak semestinya memberi tahu tentang penyihir jiwanya dengan sengaja, dia menyimpulkan bahawa mereka menggunakan cara ajaib untuk melarikan diri ke dalam pembangkitannya. Yennefer diperhatikan oleh orang-orang Vattier de Rideaux, pemimpin perkhidmatan swasta Nilfgaardian ketika berada di istana.

Yennefer menjadi tahanan dalam sel sehingga hari Emhyr menghampirinya dan memberikannya untuk membiarkannya melepaskan dan membebaskan kuasa bank Imperial sebagai gantinya kerana membantunya menemui Ciri, anak perempuan manisnya. Ingin menolong Ciri, yang dia juga anggap sebagai anak perempuannya, dan menyedari bahawa kekuatan Maharaja akan sangat membantu untuk tujuan itu. Yennefer dibenarkan. Menyimpulkan bahawa Geralt harus keluar dari Perburuan dan mempercayai bahawa perubahan penyihirnya akan menangkis setiap orang yang cedera parah, dia memilih mencari sebaliknya tetapi orang tersayang dan menghabiskan bulan-bulan yang mengejar apa sahaja cara yang dia tahu untuk mencari anak perempuan pelukan mereka. Cara-cara yang merangkumi penemuan pesona, saluran, dan astrologi semuanya gagal untuk mendedahkan keberadaan Ciri tetapi membawa skema ke pengakuan Wild Hunt, yang mula memburu setelah siri ini. Memerhatikan pemburuan Wild Hunt kepadanya dan mempunyai cara ajaib yang habis, Yennefer akhirnya memilih untuk bergabung dengan bantuan Geralt, Ciri mengambil seorang ayah dan pelacak hebat yang dia kenal.

Penyihir di White Orchard

Yennefer mengirim surat kepada Geralt pada bulan Mei 1272, yang diatur untuk bertemu di kampung Willoughby. Tetapi desa itu terdedah, kerana Perang Utara Ketiga menghampiri negara , jadi dia memimpin jalan menuju Nilfgaardian Garrison, bergerak melalui White Orchard benar-benar perlumbaan. Dia memimpin jalan menuju Vizima dari Garrison, bertemu dengan penguasa, mengenai situasi Ciri. Dia mendengarkan Geralt berada di White Orchard mencarinya setelah beberapa ketika, jadi ahli sihir itu pergi dengan penjaga Nilfgaardian ke penginapan White Orchard di mana dia mendirikan Geralt dan Vesemir.

Yennefer menyatakan kepada Geralt bahawa penguasa itu sendiri telah meminta penyihir itu kepada Vizima. Setelah mengakui dan mengucapkan selamat tinggal kepada Vesemir, set itu ditinggalkan bersama penjaga ke arah Vizima. Syarikat itu dihujani oleh Wild Hunt pada suatu malam. Para penunggang membunuh semua pejuang dan sebelum mereka dapat menangkap Geralt dan Yennefer, ahli sihir itu merobohkan jalan layang dengan sihir, berhenti mengejar mereka. Hanya dua dari mereka sampai di Vizima hidup-hidup .

Penerangan

Wanita Vengerberg terkenal dengan kecantikannya, walaupun berusia hampir satu dekad. Yennefer menangkap bau rambut hitam kerinting dengan aroma ungu dan gooseberry, jatuh di air terjun keriting di bahunya yang terbentuk dengan baik. Wajahnya sangat lembut, bentuk wajah segitiga dengan dagu yang menarik. Matanya berkilau dengan pandangan kuat ungu yang luar biasa, dalam serangan yang menyala-nyala dengan cemara biru kelabu yang terang. Mata itu juga menyembunyikan kecerdasan dan kesombongan. Hidung Yennefer sedikit panjang, mulutnya pucat dengan manis nipis dan sedikit melengkung dengan gincu, bibir bangga. Di leher panjangnya, ayun marigold hitam dengan bintang terbuat dari sable menawan dengan sebilangan besar berlian bertatahkan di dalamnya.

Yennefer mempunyai tulang pipi yang ketara, alis ringan yang lebat, dipotong dengan tangan dan diserlahkan dengan arang, bulu mata panjang, dan tangan kecil. Walaupun dengan kasut bertumit tinggi, dia tidak tinggi, dia cantik tapi menakutkan, mempunyai pinggang dan kaki yang langsing dan langsing. Dia selalu berpakaian hitam dan putih, pada saat-saat mengenakan pakaian ketat, memakai seluar dalam tetapi tidak pernah mengenakan pakaian yang tidak penting dengan celana dalam, dia tidak perlu. Suaranya rendah dan dalam. Dia di atas semua bentuk feminin adalah salah satu gadis berusia dua puluh tahun dan dia selamat dengan rahmat semula jadi. Secara tidak langsung penampilannya yang menarik adalah hasil sihir dan telah diterima selama latihannya, seperti kebanyakan ahli sihir lain. Geralt mencatat bagaimana bahunya ringan dan tidak simetri dan di akhir kisah itu diperhatikan bahawa Yennefer pernah menjadi crookback. Namun, cintanya padanya tidak berkurang.

Buku

Keinginan Terakhir

Wajah segitiga yang lembut, mata ungu, dan bibir kecil yang sedikit memintal muncul di bawah kepang hitam. Dia mempunyai bahu yang indah , leher yang terbentuk dengan baik, dan di sekelilingnya beludru hitam disisipkan dengan permata berbentuk bintang yang bersinar dengan berlian. Ahli sihir itu akhirnya mengikat tali seliparnya dan berdiri. Walaupun dengan kasut tumit tinggi, dia tidak tinggi. Dia menggetarkan rambutnya yang dia bangun, telah menjaga kelainannya yang indah, tidak kemas dan keriting walaupun menyisir dengan marah.

Pedang takdir

Dia berfikir betapa cantiknya dia. Segala-galanya tentang dia cantik. Dan mengancam. Warna-warna miliknya yang membezakan hitam dan putih. Tarikan dan risiko. Keritingnya berwarna hitam dan semula jadi. Tulang pipinya kelihatan, menyerlahkan kerutan , yang senyumnya - yang dia rencanakan untuk tersenyum - dihasilkan di sebelah mulutnya, sangat sempit dan pastel di bawah gincu. Keningnya yang sangat asimetris, ketika dia memandikan kohl yang membentuknya pada siang hari. Hidungnya, cantik terlalu lama. Tangannya yang rapuh, sangat cemas, gelisah, dan lincah. Pinggangnya ramping dan langsing, diserlahkan dengan tali pinggang yang ketat. Kaki Willowy, menggerakkan bentuk rok hitamnya yang longgar. Cantik.

Penyihir dunia

Yennefer membantu Dandelion dalam menulis "Sihir dan Agama Benua," bahagian ketiga koleksi. Sekeping kertas catatan tahun perkembangan sebagai murid di Aretuza dalam bab ini.

Nama mahir; yennefer

Nama bekas; Jenny

Setelah membuka percubaan membuktikan bakat mistiknya, pakar itu dinyatakan sebagai kelas pertama Aretuza. Gadis itu berasal dari keluarga obsesif - bapanya mencederakan intelek dan fizikalnya, dan dia gagal melindunginya. Penolakan dan penyalahgunaan ini mungkin disebabkan oleh penyimpangan tulang belakang dan skapula gadis itu atau mungkin oleh garis keturunan manusia-elf yang berbeza. Tidak diragukan lagi adalah hasil dari pengalaman masa kecil yang mengganggu ini yang mendorongnya untuk membunuh diri sejurus selepas masuk ke pusat tuisyen kami. Gadis itu cuba memotong urat lengan bawahnya dan akhirnya menyebabkan kecederaan ligamen yang serius. Walaupun di atas, pakar itu dicadangkan secara peribadi dan dinilai sangat tinggi oleh Canselor pusat tuisyen kami. Kerosakan herotan dan ligamennya diperbaiki dengan penggunaan sihir yang lebih besar pada tahun pertama, dan pendidikan tambahannya telah sepenuhnya menghilangkan kepercayaan tinggi Canselor. Yennefer adalah pelajar yang sangat pintar dan rajin. Keputusannya untuk berjaya dalam peperiksaan tetap cemerlang.

Penyihir

Yennefer tidak tiba dalam permainan pertama. Semasa majlisnya, tahun 1271, yennefer berumur 98 tahun. Walaupun begitu, dia sering kali diperkenalkan secara tidak sengaja.

  • Di pinggiran Vizima, Geralt dapat berbicara dengan seorang penyair, yang memberitahunya tentang Dandelion dan memberitahunya tentang lagu yang dinyanyikan oleh White Wolf Dandelion. Di antara mereka laporan tentang bagaimana "Geralt mengahwini ahli sihir dan mereka tinggal di pulau yang menyenangkan di suatu tempat.
  • Pada permulaan bahagian 3, Triss memberitahu Geralt bahawa "saat terakhir terasa seperti ini, dan seorang ahli sihir sedang bermain dengan jin.
  • Di tengah-tengah bab 3, berbicara dengan tukang daging, dekat dengan balai kota, anda boleh bertanya kepadanya “Adakah anda mengenali saya? Ada yang anda tahu mengenai saya? " dia menjawab "mereka mengatakan bahawa anda mengejar apa sahaja dalam rok, tetapi anda adalah anjing sebenar bagi ahli sihir, kononnya, anda pernah menyukainya."
  • Di bahagian 4, tuan tanah Country Inn di Murky Waters dapat menggambarkan kisah tentang ciri. Menjelang akhir, dia mengatakan bahawa ahli sihir menyukai penyihir dan berusaha untuk membawanya kembali, tetapi dia mati dalam keseluruhan prosedur.
  • Sekiranya Geralt memilih Triss sebagai pembela Alvin dalam bab 3, dan jika dia memberi respons kepada raja Foltest ketika diinterogasi mengenai hubungan mereka bahawa dia mencintai Triss, kata pemodenan dalam pencarian identifikasi, antara jenis barang lain; "Pengabaian saya menghentikan saya mengingat hubungan kita di masa lalu, tetapi saya mempunyai kesan bahawa saya pernah menyukai seorang ahli sihir,"
  • Dalam witcher DLC "after effects" dibuat oleh CD projek Red sebagai serpihan dari penyihir; perbesar menambah, Dandelion menyoal siasat Geralt semasa perbincangan kedua mereka di penjara; " dan bagaimana dengan anda dan Yennefer? Dan Geralt berkata kepadanya; Saya tidak mahu membincangkan perkara ini. "

The Witcher 2: Pembunuh Raja

Yennefer melihat kilas balik pada permainan kedua. Dalam pengalaman sukarela di awal permainan, Geralt bertemu dengan Crinfrid Reavers di mana mereka menggambarkan bahawa mereka merancang untuk memperkosa ahli sihir dan bukan dia semasa peristiwa Pedang Nasib. Walaupun demikian, mereka gagal mengingat namanya yang mempercayainya disebut "Conifer". Pada titik akhir permainan, diungkapkan bahawa yennefer mungkin bernafas, tetapi memiliki kealpaan seperti Geralt, dan dia ditemui di suatu tempat di Nilfgard. Juga, jika peserta memilih untuk menghentikan sile de Tansarville daripada menjadi beberapa bahagian, dia akan memberitahu Geralt di mana untuk mencari Yennefer.

Arena Pertempuran Witcher

Yennefer adalah pahlawan yang dapat dimainkan di MOBA yang sekarang tidak digunakan, setelah dikaitkan dengan Musim 2 yang dimodenkan pada 29 Jun 2015. Kulit penggantinya disebut sebagai Ravenlord's Embrace dan salah satu senjata dikenali sebagai senjata Dark Moon.

The witcher's 3: Wild Hunt

Yennefer adalah watak utama dalam permainan pasang surut dan diungkapkan oleh Denise Gough, wajahnya pada mulanya sengaja dibuat untuk diperiksa pada pemeriksaan 3D model Poland Klaudia Wrobel. Walaupun begitu, setelah memulakan ujian dalam permainan, pentadbir memutuskan untuk mengubah wajah agar Yennefer menjadi lebih sejuk dan berwajah buruk. Kemunculan pertamanya adalah pada perincian pembukaan, di mana dia melepaskan diri dari pertarungan antara pasukan Nilfgaardian dan Utara. Setelah pulih sebagian besar ingatannya, dia mengakui perasaan ingin tahu Kaisar Emhyr dalam memburu Ciri. Terdapat juga DLC percuma yang menyediakan pakaian pengganti Yennefer. Yennefer telah menyampaikan nota kepada penyihir Geralt dari Rivia yang menyatakan bahawa dia perlu bertemu dengannya secara aktif.

Yennefer telah memberi mereka tempat untuk bertemu dengannya. Namun, kampung itu dirobohkan memaksanya untuk melarikan diri ke White Orchard di mana Geralt di sisi penyihir lain Vesemir berada di luar jejaknya. Tidak diketahui oleh para penyihir, Yennefer kemudian pergi ke Vizim, namun ketika mereka telah bertanya kepada ketua pasukan Nilfgaardian yang berdekatan untuk mendapatkan maklumat mengenai tempatnya, pemimpin itu memberitahu Yennefer mengenai hal ini, mengetahui penyihir itu adalah Geralt, Yenefer bergerak menemuinya seketika sebelum mengambil dia ke Vizima untuk bertemu Maharaja Emhyr var Emreis. Dalam perjalanan, mereka terperangkap oleh Wild Hunt, yang membunuh penjaga Nilfgaardian mereka, sebelum Yennefer merosakkan platform untuk menghentikan Red Riders mengikuti mereka. Geralt bertemu dengan Yennefer di penginapan kampung, di mana dia memberitahunya bahawa dia ingin memecahkan jin yang berkaitan dengan penyihir yang menurunkan kapalnya di dekat pelabuhan Larvik. Pada ketika ini, Yennefer mengakui bahawa dia memerlukan jin untuk menghapus hasrat terakhir Geralt, yang mengikat mereka berdua selamanya sehingga dia dapat melihat apakah mereka benar-benar saling mencintai atau jika mereka bersama kerana ikatan ajaib.

Ringkasan

Yennefer datang ke dunia pada tahun 1173, dia mempunyai masa kecil yang sangat kasar sejak dia dilahirkan kerana crookback lahirnya. Ayahnya membencinya kerana penyelewengan ini dan menyalahkan ibunya atas hal itu, menyatakan bahawa ia melalui pihaknya, dengan penyihir dan darah elf, untuk tidak menggambarkan dia pernah mengalami keguguran sebelumnya, yang disebabkan oleh kelainan itu. Pada mulanya, dia berusaha mempertahankan kepercayaannya bahawa itu adalah kehendak Tuhan tetapi ayahnya masih memukulnya sehingga dia meninggalkan mereka berdua suatu hari nanti untuk orang lain. Setelah semua ini, ibu Yennefer terganggu kerana suaminya meninggalkannya, dia mula memukul anak perempuannya. Dan menyalahkannya bahawa ayahnya telah pergi kerana dia. Yennefer mempunyai tulang pipi yang menonjol, alis yang tidak teratur secara semula jadi tetapi diatur dengan tangan dan diserlahkan dengan arang, bulu mata panjang, dan tangan yang rapuh. Dia tidak tinggi walaupun dengan kasut bertumit tinggi dia tidak tinggi. Dia tinggi badannya pendek. Kulit Yennefer rapuh seperti gadis berusia enam belas tahun. dia sangat pintar dan berbakat dan selalu menduduki tempat pertama di kelas.

Soalan Lazim

1-Bagaimana Yennefer menjadi cantik?

Dikatakan bahawa penampilan cantiknya adalah hasil sihir dan telah diperoleh selama pengajarannya, seperti kebanyakan ahli sihir lain. Geralt perhatikan bagaimana bahunya agak tidak simetri dan pada akhir kisah itu disangka bahawa Yennefer dulu adalah crookback.

2-Dengan siapa Yennefer jatuh cinta?

Yennefer jatuh cinta dengan Geralt. Ini sangat terkenal, tetapi tidak berguna kerana dua sebab.

3-Mengapa Yennefer cacat?

Yennefer adalah Vengerberg yang datang ke dunia sebagai crookback, penuh dengan bahu bengkok dan bingkai berpintal. Dia juga mengkritik ibu yennefer, menyatakan bahawa darah bunian yang Yennefer genetik daripadanya adalah alasan untuk membalas curangnya.

4-Adakah isteri Yennefer Geralt?

Sekiranya permainan adalah konvensyen, hubungan antara Triss dan Geralt tidak akan pernah berlaku. Yennefer. Mereka selamanya menjadi rakan kongsi buku. Permainan ini betul-betul bukan kanon sehingga mereka bebas memberikan beberapa pilihan percintaan kepada pemain kerana itulah yang dilakukan oleh RPG gaya Bioware.

5-Adakah Yennefer menyukai Geralt?

Percintaan Geralt dan Yennefer nampaknya tidak terburu-buru tetapi bahkan sebelum konfrontasi terakhir, ada hubungan antara pasangan itu. Mereka juga mandi dan kesukaran seksual antara mereka adalah jelas. Yennefer dikatakan cinta sejati Geralt, jadi itu pasti menyatakan perasaan mereka itu nyata.

6-Bagaimana Yennefer mati?

Geralt mati kerana kecederaan yang ditoleransi pada akhir perniagaan Rob's pitchfork. Yennefer mati akibat tekanan ketika memancarkan daya tarikan dalam usaha melindunginya.

7-Mengapa Cerys membenci Yennefer?

Cery cemburu dengan Yennefer yang menggenggam lempeng Geralt dalam cengkaman kematiannya, pelik jika dia dapat mengatasi lilitan ayunan barang-barang itu.

8-Adakah anak perempuan Ciri Geralt?

Walaupun pasangan itu dikurung oleh nasib, Ciriis bukan anak perempuan Great. Geralt adalah penyihir, dan dalam perubahan Netflix, Geralt menyatakan penyihir tidak subur. Ibu bapa Ciei adalah Dunny, Urchjeon dari Eelenwald dan Pavetta dari Cintra.

9- Adakah Geralt dan Ciri akan berkahwin?

Oleh itu, anda boleh mengatakan bahawa mereka mempunyai hubungan ayah-anak perempuan walaupun Ciri tidak pernah memanggilnya sebagai "ayah". Namun, mereka sangat saling mencintai. Geralt dan Ciri adalah sahabat dan takdir berharap mereka dapat bersama kerana Geralt tidak menikahi Cir, sebaliknya Yennefer.

10-Adakah Yennefer Menipu di Geralt?

Yennefer paling pasti melakukannya, sementara kebanyakan hubungan seperti itu tidak diliputi oleh kisah, salah satu kisah percintaannya menjadi jalan cerita dalam cerpen "Okruch lodu" - di sana, ia menjelaskan bahawa Yennefer telah berkali-kali mengerjakan Geralt dengan seorang ahli sihir bernama Istredd .

11-Adakah Yennefer baik atau jahat?

Yennefer adalah heroin sebenar Netflix The Witcher. Dalam siri Netflix The Witcher, Yennefer dari Vengerberg adalah watak utama, berada di samping Geralt of Riva dan Cirias sebagai pasukan pengurusan di sebalik kisah ini - tetapi pada hakikatnya, dia adalah pahlawan sebenar rancangan itu. \

12-Siapa yang membunuh Geralt?

Semasa kegemparan, 76 orang bukan manusia mati yang terdiri daripada Geralt dari Rivia yang dilarikan di dada dengan babi padang oleh seorang lelaki bernama Rob. Yennefer dari Vengerberg mati ketika cuba menyembuhkan penyihir itu. Mayat mereka dibawa oleh Ciri.

13-Apakah nama sebenarnya Geralt?

Nama Geralt juga dipilih olehnya. Di dalam buku-buku itu, Geralt memilih nama Geralt Roger Eric du Haute-Bellegarde, tetapi jurulatihnya merasakan namanya terlalu bodoh dan satu-satunya Geralt terserlah.

14-Siapa yang akan dikahwini Ciri?

Singkatnya, setelah itu, Calanthe berjaya melakukan pertunangan antara Ciri dan Windham dari Attre, yang kini berusia 20 tahun yang pernah bertanding untuk tangan Pavetta 7 tahun sebelumnya. Namun, Calanthe mengalami perubahan dalam hati dan memutuskan pertunangan bertahun-tahun sebelum menjalin pertunangan, kali ini kepada Kistrin, putera tunggal Verden.

15-Adakah Ciri lebih kuat daripada Geralt?

Secara praktikal, Ciri adalah ahli ajaib yang paling kuat dalam cerita ini. Dia harus mengajar bagaimana mengawal kekuatannya agar dia tidak mencederakan persekitarannya. Dia adalah satu-satunya sebab mengapa perburuan Wild mundur semasa pertarungan Kaer Morhen. Jadi jelas ya Ciri lebih kuat dari Geralt dari segi kemampuan magis.

16-bolehkah Geralt mengalahkan Yennefer?

Geralt menewaskan Vilgefortz yang tidak dapat dilakukan oleh Yennefer tetapi itu kerana Geralt mengenakan daya tarikan tertentu.

Kesimpulannya

Yennefer dilahirkan pada tahun 1173 di Belleteyn, adalah seorang ahli sihir yang tinggal di Vengerberg. Ayahnya membencinya. Dia mengalami masa kecil yang sangat teruk kerana bongkahan bawaannya. Kerana kelainan ini, ayahnya membencinya. Pada mulanya, ibunya berusaha untuk mempertahankan kepercayaannya bahawa itu adalah kehendak Tuhan. Ayah Yennefer meninggalkan mereka berdua untuk orang lain dan selepas ini ibunya terkenal dengan kecantikannya. Dia sangat cantik alis tangannya yang rapuh dan bentuk wajahnya yang cantik sangat memukau. dia sangat berbakat dan pintar. Dia mempunyai tulang pipi yang menonjol. Geralt dan Yennefer saling mencintai. Tetapi mereka tidak berkahwin kerana sebab-sebab tertentu. Ciri bukan anak perempuan Geraly dia tidak memanggilnya ayah atau ayah malah dia mencintai Geralt. Geralt terbunuh dalam pogrom di Rivia di hujung Lady of the Lake. Yennefer mati kerana berusaha menyelamatkannya.

Artikel berkaitan